2019-10-21, 17:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Som alla andra som inte köper sex.
Få lär ju knappast se fram mot att när de är 50 år fortfarande endast ha haft sex med prostituerade medan alla andra har bildat familj och inte fortfarande lever ensamma.

Få lär vara nöjda år efter år med att den enda fysiska närhet kommer från en halvtimme med en prostituerad.

1) Men män som inte köper sex får inte heller ligga.

2) Hur skulle det vara annorlunda mot att endast ha haft sex med civila? Annat än att mannen haft fler och snyggare partners.

3) Vad skulle vara så bra med att "bilda familj"? Det är en hemsk upplevelse.

4) En halvtimme med en hora är mer än vad de flesta gifta män får.

a) Average mannen får 15 minuter 1 gång per månad. Till ett 10 gånger högre pris, med en äldre och fulare kvinna.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-21 kl. 17:37.
Citera
2019-10-21, 17:30
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det har hon förklarat för dig flera gånger redan.

Nu får du gå och trolla någon annanstans tycker du inte? Blir lite tjatigt annars.

Förlåt, jag tar tillbaka det jag skrev i förra inlägget till dig. Jag var lite trög. Nu förstår jag vad Ipsi och Adina pratade om.
Citera
2019-10-21, 17:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Ingen bra upplevelse umgås med kvinnor:

Men män tycker det , jag ser hela tiden män med kvinnor , som gör olika saker och de verkar nöjda med det.

Jag tycker att de flesta män med femoider ser miserabla och frustrerade ut.

Citat:
Det är faktiskt så , att ju mindre män tycker om kvinnor desto knäppare är de. Ett bra sätt för män att må bra är att skaffa en bra relation med en kvinna , du kan inte säga något annat eftersom det finns statistiker på det.

Du kan inte vara seriös. En relation med en kvinna är en av de värsta saker som män kan vara med om.

Citat:
Fast en man kan ändra kvinnors attityd ,det går kanske inte på en dag ,men det går i många fall.

Ja det kan han göra. Men det kräver regelbundet stryk.

Citat:
Det har att göra med att han kan få henne att tycka bättre om honom och tillbringar man mycket tid tillsammans finns det stora chanser.

Varför ska han investera tid i att kanske få femoiden att tycka om honom (lol @ delusions) när det är 100 gånger enklare att bara köpa sex?

Citat:
Värde är något man sätter utifrån vad man kommer fram till och det kan vara det man tycker. Vill jag sätta högt värde på kvinnor gör jag det. Vill du sätta lågt värde på kvinnor gör du det. (Om det är det du vill eller om du har andra planer i bakhuvudet.)

Men det finns inget att sätta värde på hos femoider. Allt suger.

Citat:
Mannen går inte på minus om han är ihop med en kvinna ,hans upplevelse är att han går på plus.

Men upplevelsen är hemsk. Han betalar för att toffla, bli dissad, och må dåligt. Sämsta dealen nånsin.
Citera
2019-10-21, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag tycker att de flesta män med femoider ser miserabla och frustrerade ut.

Du kan inte vara seriös. En relation med en kvinna är en av de värsta saker som män kan vara med om.

Ja det kan han göra. Men det kräver regelbundet stryk.

Varför ska han investera tid i att kanske få femoiden att tycka om honom (lol @ delusions) när det är 100 gånger enklare att bara köpa sex?

Men det finns inget att sätta värde på hos femoider. Allt suger.

Men upplevelsen är hemsk. Han betalar för att toffla, bli dissad, och må dåligt. Sämsta dealen nånsin.

Men bevis finns ju för att män som har relationer med kvinnor lever längre och mår bättre.

Att vara vetenskaplig är att man tittar efter bevis ,inte bara tycker saker helt godtyckligt.
Citera
2019-10-21, 18:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Men bevis finns ju för att män som har relationer med kvinnor lever längre och mår bättre.

Att vara vetenskaplig är att man tittar efter bevis ,inte bara tycker saker helt godtyckligt.

Att inte kunna skilja mellan korrelation och kausalitet är just väldigt godtyckligt.
Citera
2019-10-21, 19:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Som WordWarrior påpekade. Det betyder inte att det är relationen som får de männen att leva längre.

2) Det finns också en massa studier som visar att gifta män mår sämre.

3) Du kan enkelt räkna ut vad sex i en relation kostar vs vad sex kostar om du köper sex per gång. Det är vad alla relationer boil down to.
Citera
2019-10-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, det är snarare beviset på att de är förtryckta av svensk statsfeminism. Unga killar blommar ut på bordeller, ingen tvekan. Jag har sett det med egna ögon flera gånger.

Förresten om du är Darwinist borde du ju gilla sexhandel?
Darwinister är självfallet inte för sexköp eftersom även sex med sexköpare kan leda till graviditet och de som inte kan få sex gratis tillhör de som inte bör fortplanta sig.

Barnhem i Rumänien är fulla med blåögda barn vars fäder är sexköpare från Sverige, Tyskland osv.
Citera
2019-10-21, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Att inte kunna skilja mellan korrelation och kausalitet är just väldigt godtyckligt.

Det som ger mest utslag är om man lever i en bra relation eller dålig. Om parterna vill varandra väl så förlänger de livet på varandra.

Vill de varandra illa kan de förkorta livet på den andre.

Fast det är genomsnittligt.

Vad som är troligt är att om man förbättra relationen mellan kvinnor och män skulle båda leva ytterligare längre eftersom de skulle känna sig bättre.
Citera
2019-10-21, 19:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
1) Som WordWarrior påpekade. Det betyder inte att det är relationen som får de männen att leva längre.

3) Du kan enkelt räkna ut vad sex i en relation kostar vs vad sex kostar om du köper sex per gång. Det är vad alla relationer boil down to.

Sannolikt är en snedvridande faktor att män med högre socioekonomisk status oftare är gifta än andra män. Kvinnor söker aktivt efter dessa män för att gifta sig med dem. Denna grupp män lever också längre än andra män i genomsnitt, eftersom de är mer hälsomedvetna i största allmänhet. Detta alldeles oavsett civilstånd.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-10-21 kl. 19:25.
Citera
2019-10-21, 19:27
Medlem
Citat:

Var finns dessa studier ?

Det finns studier om att ogifta kvinnor mår bättre än gifta , men det beror sannolikt att det är en uppoffring att få barn att det sliter en del på kvinnor.

En del ensamstående kvinnor blir också mycket olyckliga eftersom de inte får någon vila eller stöd.
Citera
2019-10-21, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Men om man är en dagdrivare och inte kan få en tjej då? Om man bara gör bort sig å de grövsta när man försöker få en tjej i säng. När tjejen får veta att man är dagdrivare, bidragstagare och bor hemma på pojkrummet vid 40+?

Vad gör man då?

Självklart ska man försöka få en relation men om det inte går?

Män kan inte se prostitutionens dåliga sidor så de behöver kvinnor som för deras talan. Ditt råd om att prata med kvinnliga släktingar först ignorerade jag men nu har jag tänkt om.

Jag tror det kan vara rätt väg att kvinnliga släktingar och mamma får föra ens talan om varför man har behov av en bordell och se vart det leder.

Så slipper man smyga med saker och kan göra det hela på ett demokratiskt sätt.
Om man bor hemma på pojkrummet vid 40 år så är det stora fel på en några bordellbesök med mammas hjälp kommer inte förbättra livet för då skulle mamma och pappa redan vid 30 år sparkat ut mannen till gruppboende med tillgång till daglig verksamhet
Citera
2019-10-21, 19:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Darwinister är självfallet inte för sexköp eftersom även sex med sexköpare kan leda till graviditet och de som inte kan få sex gratis tillhör de som inte bör fortplanta sig.

Barnhem i Rumänien är fulla med blåögda barn vars fäder är sexköpare från Sverige, Tyskland osv.

Darwinismen bygger på "survival of the fittest". Där ingår att honor tillhandahåller sex i utbyte mot mat och beskydd. När du önskar död och undergång åt de odugliga, så be careful what you wish for.

Vilken jävla skröna du kommer med förresten!
Senast redigerad av WordWarrior 2019-10-21 kl. 19:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in