2019-10-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...r-husrannsakan
Annas äldsta dotter Felicia sålde elavtal för Göta Energi, lurade in sig till en 76 årig handikappad kvinna, bad få låna toa.(enl uppgift får de ej sälja avtal till personer som är över 75 år, de har listor från folkbokf. när de är ute och nasar.) Där rotade hon igenom badrumsskåpet och tog med sig guldhalsband klocka m.m. Hon kommer åtalas i Varbergs TR för grov stöld.
Det var värre än jag trodde. Väldigt sjuk familj som påminner starkt om det värsta sorten av tattare. Den gruppen var ju kända för att stjäla allt i sin väg och tankarna går till familjen Took. Håller sig den dysfunktionella och abnorma skaran borta nu då från sociala medier eller fortsätter dom fläka ut sig?
Citera
2019-10-20, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det var värre än jag trodde. Väldigt sjuk familj som påminner starkt om det värsta sorten av tattare. Den gruppen var ju kända för att stjäla allt i sin väg och tankarna går till familjen Took. Håller sig den dysfunktionella och abnorma skaran borta nu då från sociala medier eller fortsätter dom fläka ut sig?

Ja det blir väldigt svårt för Anna att bortförklara Flisans klåfingrar i kommande intervjuer med slaskpressen.
Men hon kommer naturligtvis att försvara Flisan med näbbar och klor.
Det kommer nog dröja ett bra tag innan Kubikmetern ska börja blogga igen, om hon ens ska våga sig på det.
Om jag hade varit tattarkärringen, så skulle då jag lagt ner efter Ikeaincidenten
Hennes invecklade lögner och bortförklaringar är helt sanslösa hahaha
Citera
2019-10-20, 19:13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Ja det blir väldigt svårt för Anna att bortförklara Flisans klåfingrar i kommande intervjuer med slaskpressen.
Det kommer nog dröja ett bra tag innan Kubikmetern ska börja blogga igen, om hon ens ska våga sig på det.
Om jag hade varit tattarkärringen, så skulle då jag lagt ner efter Ikeaincidenten
Hon är sååååå sjuk i huvudet! Felicia lika så. MammaTunna kommer påstå att det var brottsoffrets fel!
Citera
2019-10-20, 19:36
Medlem
Studsbolls avatar
Så att Tunnan tystnat beror på LillTunnans tjuverier? Det kan inte vara lätt att vara AW som Tunnan när alla ens barn hittar på hyss i parti och minut. Har våldtäktssonen sonat sina brott ännu eller måste detta också svalna innan huvudpersonen kan återkomma och förgylla skvallerscenen?
Citera
2019-10-20, 19:43
Medlem
Det här visar ju att alla påståenden om hur familjen stulit tidigare stämmer. Inte precis några engångsföreteelser och jag blir ännu mer misstänksam mot Anna då det gäller klockor. Pappa vaktade väl en klockbutik om jag inte missförstått och i samma veva visade mamma upp en stor vit klocka på armen. Grannarna bör nog vara observanta och inte lämna redskap och annat på tomten.

Mamsen Book är känd som en fena på att sälja andras ägodelar på blocket Eller är hennes fans kunder till stöldgodset? Tror inte att någon under 65 år är det minsta intresserad av zigenarpacket. En 25-åring skulle bli klassad som psykfall om denne favoriserade tjocksmocken. Vad i helvete håller Oxblod hus? Har hon övergett tokskallarna? Finns ju hur mycket stoff som helst men då är locket på hos Expressen. Gud är god mot tjyvfamiljen som klarar sig undan. Igen.
Citera
2019-10-20, 19:47
Medlem
Tunnan, Mehmetina och Vanessa var på Kvantum och handlade. De baxade en stor kundvagn med varor.
Vanessa stoppade ett läppstift i underbyxorna och fnissade. De andra himlade med ögonen.
Efter en stund stoppade Mehmetina upp en fläskytterfilé i sina underbyxor. De fnissade.
Då ropade Tunnan att de skulle skynda dig ut till bilen innan det gick åt pipan.
När de kom ut på parkeringen halade döttrarna ut sina byten och Anna Tokedano Book halade fram kundvagnen.
Citera
2019-10-20, 19:57
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Tunnan, Mehmetina och Vanessa var på Kvantum och handlade. De baxade en stor kundvagn med varor.
Vanessa stoppade ett läppstift i underbyxorna och fnissade. De andra himlade med ögonen.
Efter en stund stoppade Mehmetina upp en fläskytterfilé i sina underbyxor. De fnissade.
Då ropade Tunnan att de skulle skynda dig ut till bilen innan det gick åt pipan.
När de kom ut på parkeringen halade döttrarna ut sina byten och Anna Tokedano Book halade fram kundvagnen.

Haha, kreativt Anna förlöser en full Ica-kundvagn på parkeringen.
Senast redigerad av Assault12 2019-10-20 kl. 19:59.
Citera
2019-10-20, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Jag tror att om ett halvår eller tidigare så sitter Anna.B och Felicia i Malous soffa och gråter ut. Så berättar de om Felicias missbruksproblem som berodde på "stygga alla andra" och hur hon utpressades att utföra brott och....Malou kommer att vara SÅ förstående och sen får A.B och Felicia en hel säsong "Fångarna på fortet" i tröstpresent av TV4 som ju älskar dem.
Om det inte vore att Anna setts lite varstans så kunde man tro att hon gått under jorden av rädsla att hennes egna missbruk(ja, jag tror att hon knarkade på Biggest loser och var snedtänd när hon sade att tänderna kostade "tonfisk och bajs". Kanske hittade polisen även Annas knark och nu måste Felicia ta på sig allt. Men annars är det ju förvånande att hon håller sig iifrån Instagram.
Citera
2019-10-20, 20:55
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Vi bombade Annas Insta rätt duktigt, dagen efter var det stängt. Hon försöker förmodligen få fram namn & allt. Vi skrev inget som kan tolkas som hot. Bara ifrågasättande inlägg.
Vi postade ett inlägg på Louise insta & det ligger kvar.
Anna är " körd " & Jojbejto springer väl fortfarande på pendeln & kollar in " utbudet" på män! En deodorant till Jojbejto skulle inte skada, mycket markant svettodör på han.
Citera
2019-10-20, 21:08
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee
Vi bombade Annas Insta rätt duktigt, dagen efter var det stängt. Hon försöker förmodligen få fram namn & allt. Vi skrev inget som kan tolkas som hot. Bara ifrågasättande inlägg.
Vi postade ett inlägg på Louise insta & det ligger kvar.
Anna är " körd " & Jojbejto springer väl fortfarande på pendeln & kollar in " utbudet" på män! En deodorant till Jojbejto skulle inte skada, mycket markant svettodör på han.

Har du blivit uppraggad?
Citera
2019-10-20, 21:18
Medlem
Mune Sangss avatar
Inte ett dugg intresserad av män. Men skulle jag dela sänghalm med Miss Märsta
vetetusan om jag inta iaf skulle få umgås med tanken i mitt huvud ett tag.
Citera
2019-10-20, 21:30
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Har du blivit uppraggad?

Jag frekventerar väldigt sällan de allmänna färdmedlen. Men har fått raporter om Jojbejtos glanade blickar. Samtliga personer har sagt att hans doft är påtaglig ( svett ) jag själv lever i en parfymerad värld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in