2019-10-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee
Jag frekventerar väldigt sällan de allmänna färdmedlen. Men har fått raporter om Jojbejtos glanade blickar. Samtliga personer har sagt att hans doft är påtaglig ( svett ) jag själv lever i en parfymerad värld.
nästan så man kräks när man tänker på det, länge sen jag åkte kommunalt också, men minns fortfarande dofterna, äckligt är bara förnamnet, har dom inte råd att duscha kanske? I den omfattningen som skulle behövas...
Citera
2019-10-20, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Inte ett dugg intresserad av män. Men skulle jag dela sänghalm med Miss Märsta
vetetusan om jag inta iaf skulle få umgås med tanken i mitt huvud ett tag.
Herr Pappskalle ligger dock gärna 4 timmar per orgie med frugan. Något tilldragande måste hon därmed ha och det kan ju vara en upphetsande lukt från grottan? Helt säker kan du inte vara och det skulle kunna bli ditt livs knull .
Senast redigerad av gurkelurkan 2019-10-20 kl. 21:46.
Citera
2019-10-20, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee
Vi bombade Annas Insta rätt duktigt, dagen efter var det stängt. Hon försöker förmodligen få fram namn & allt. Vi skrev inget som kan tolkas som hot. Bara ifrågasättande inlägg.
Vi postade ett inlägg på Louise insta & det ligger kvar.
Anna är " körd " & Jojbejto springer väl fortfarande på pendeln & kollar in " utbudet" på män! En deodorant till Jojbejto skulle inte skada, mycket markant svettodör på han.

Här är kommentaren på Hafdells insta under bilden med henne o Book

https://postimg.cc/c66PppT1
Citera
2019-10-21, 02:12
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Som sagt avvaktar hon rättegången så hon är snart tillbaka när det lugnat ner sig lite.

Tror ni man kommer få sitta med på rättegången? (Det får dock INTE bli för mycket snack och planerande om det här, då blir det definitivt stängda dörrar!)
Citera
2019-10-21, 02:16
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Camilla på Bloggbevakning har frågat ljugröven om nerstängningen av hennes Instagram och fått följande svar:

”Det var enbart mitt beslut. Ett mycket noga val från min sida. Trevlig helg //Anna”

https://postimg.cc/Wds2n1Kk

Ovanligt normalt och sansat meddelande från Anna. Hon måste fått råd av någon hur hon ska uttrycka sig. Undrar vem...
Citera
2019-10-21, 07:14
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Ovanligt normalt och sansat meddelande från Anna. Hon måste fått råd av någon hur hon ska uttrycka sig. Undrar vem...

Hon kan vara kraftigt medicinerad.
Citera
2019-10-21, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det var värre än jag trodde. Väldigt sjuk familj som påminner starkt om det värsta sorten av tattare.

Nu tycker jag att du är lite vrång. Ser du inte alla fina foton Book lägger upp; på badlakan och mysiga frukostar. Givetvis är familjen mer av "Celine Dion-stuk" och Kungafamilj än tattare

Citera
2019-10-21, 08:29
Medlem
Misstänker starkt att Anna håller på att sprängas av hon inte skriver något på insta inte heller på bloggen, hon får inte sitt bekräftelse behov uppfyllt.
Hon sitter säkert i vrider sig i vånda över hur dumma alla är mot henne och hennes familj då de skulle aldrig göra något sådant!
Längtar tills rättegången är gjorde och rubrikerna blir "Stor folkkärartists anhörig dömd för grovt rån och narkotika innehav"
Hur ska de ljuga sig ur detta?
Citera
2019-10-21, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Tunnan, Mehmetina och Vanessa var på Kvantum och handlade. De baxade en stor kundvagn med varor.
Vanessa stoppade ett läppstift i underbyxorna och fnissade. De andra himlade med ögonen.
Efter en stund stoppade Mehmetina upp en fläskytterfilé i sina underbyxor. De fnissade.
Då ropade Tunnan att de skulle skynda dig ut till bilen innan det gick åt pipan.
När de kom ut på parkeringen halade döttrarna ut sina byten och Anna Tokedano Book halade fram kundvagnen.
Hur kan du veta detta, var du platsen och bevittnade händelsen?
Citera
2019-10-21, 10:46
Medlem
Anna har stängt ner för att Felicia har rymt. Varberg tingsrätt har skickat ut en påminnelse eftersom Felicia inte svarat på delgivningen. Därför har inte tingsrätten satt ut något datum för rättegången svarar inte Felicia på påminnelsen nu så kan hon bli efterlyst. Påminnelsen gick ut den 17 Oktober och hon måste svara senast den 24:e på Torsdag.

Undra var Anna gömt Felicia?
Senast redigerad av Efternamn08 2019-10-21 kl. 10:49.
Citera
2019-10-21, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Anna har stängt ner för att Felicia har rymt. Varberg tingsrätt har skickat ut en påminnelse eftersom Felicia inte svarat på delgivningen. Därför har inte tingsrätten satt ut något datum för rättegången svarar inte Felicia på påminnelsen nu så kan hon bli efterlyst. Påminnelsen gick ut den 17 Oktober och hon måste svara senast den 24:e på Torsdag.

Undra var Anna gömt Felicia?

I deras lägenhet i Spanien?!
detta är inte klokt att de är korkad det visste vi men inte så här urkorkad, är hon rädd för fängelse i någon månad? Henne rykte är redan förstört likaså hela familjens!
Citera
2019-10-21, 10:54
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
I deras lägenhet i Spanien?!
detta är inte klokt att de är korkad det visste vi men inte så här urkorkad, är hon rädd för fängelse i någon månad? Henne rykte är redan förstört likaså hela familjens!

Efternamn08 har en väldig fantasi, så jag skulle nog ta allt han säger med rejäla skopor salt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in