Flashback bygger pepparkakshus!
2020-06-10, 20:47
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/jWkDJHX

Otäckt när det står något man inte förstår men alla fina på Instagram hjälpte henne att tolka.
Har lite svårt att inte misstänka att det är Anna själv som lagt upp detta.
Men hon ljuger ju aldrig så kan det ju inte vara.

"Du liknar en koblaja" var min första översättningstanke.
Citera
2020-06-10, 20:48
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ostronen hade också med Pernilla W att göra. PW visade på sin story att de käkade skaldjur med bl a Johan Pråmell och de ”slaktade” ostron. Men Anna slaktar annat sa hon i ett försök att låta hotfull
Nu är jag dåligt uppdaterad, men har det börjat sörplas ostron i Märsta-herrgården nu också, eller vad pågår egentligen där?
Ostron är verkligen lyx lyx lyx, med Annas språkbruk.
Tycker lite synd om Halmpyntet, som väl får jobba häcken av sig för att finansiera Annas luxuösa leverne.
Senast redigerad av Rimbert 2020-06-10 kl. 21:24.
Citera
2020-06-10, 20:49
Medlem
Efterlysning:
Sotaren.
Hen som lagade torktumlaren.
Chauffören som dumpade jord.
Grannarna.
Byggfirman.
Mattläggaren.
Plus alla andra hantverkare som har haft med familjen att göra, det måste finnas massor att berätta! Kom igen och lätta er börda här hos oss, vi finns här för er.
Citera
2020-06-10, 21:06
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Bara till att konstatera att det på riktigt har brunnit i skallen på henne.. 🤯!!?! På riktigt, VAD GÖR MÄNNISKAN 🤦🏼‍♀️

”Puss till alla mina barnbarn från nonna etc etc”.. Jag finner inte ord. Människan är sjuk. På riktigt.

I dagens live påstod hon att hon fått gulliga sms från Benjamin och Bianca som var så glada för att hon hälsat på deras farmor och farfar, (dvs utsatt dem för smittorisk utan anledning - min kommentar).
Något som jag har väldigt svårt att tro på.

På tal om rynkor kring munnen hade hon en elak utläggning om rökare - i stort sett idiotförklarade hon dem.
Liten fundering: Visst var Märstamorsans mamma storrökare?
Citera
2020-06-10, 21:12
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
I dagens live påstod hon att hon fått gulliga sms från Benjamin och Bianca som var så glada för att hon hälsat på deras farmor och farfar, (dvs utsatt dem för smittorisk utan anledning - min kommentar).
Hon ljuger som vanligt. Hade hon fått gulliga sms från PW:s barn hade hon givetvis visat upp dem också.
Citera
2020-06-10, 21:13
Citat:

På tal om rynkor kring munnen hade hon en elak utläggning om rökare - i stort sett idiotförklarade hon dem.
Hon brukar ju lägga upp såna mess i sin story
Citera
2020-06-10, 21:27
Medlem
Nu är det drag hos löjliga familjen något som övergår mitt förstånd är att Halmpyntet jamsar med i cirkusen. Kåken är hans förtjänst han drar in en stadig inkomst så Tunnan och de urspårade ungarna överlever. Hur fan står han ut?
Citera
2020-06-10, 21:37
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Efterlysning:
Sotaren.
Hen som lagade torktumlaren.
Chauffören som dumpade jord.
Grannarna.
Byggfirman.
Mattläggaren.
Plus alla andra hantverkare som har haft med familjen att göra, det måste finnas massor att berätta! Kom igen och lätta er börda här hos oss, vi finns här för er.
De lär höra av sig när betalningen av skickade fakturor uteblir. Ja, inte grannarna då.
Citera
2020-06-10, 21:40
Medlem
Uranoss avatar
Citat:

Dessutom röker Minitunnan som en borstbindare
Citera
2020-06-10, 21:57
Medlem
TPLs avatar
Vem ringde elektrikern när torktumlaren gick sönder? När Anna skulle ringa för hjälp med det spruckna handfatet hamnade hon i en telefonkö, fick panik och la på.
Citera
2020-06-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Nån som kollade på hennes live idag och fattade vad hon menade när hon pratade om att hon inte är rynkig och fast runt munnen pga att hon får så mycket kyssar, och är man singel får man inte det och då är det inte konstigt att man ser ut på ett visst sätt (hon härmade det med munnen)

Hm, så från att hävda att hon utsätts för hat och mobbning gör hon allt för att kränka och mobba Pernilla Wahlgren om allt från frånvaro av man till direkt angrepp på utseendet? Utan att veta någonting alls så är jag inte förvånad om barnen Ingrosso är tacksamma över att vem som helst hälsar på farföräldrarna, de såg inte riktigt ut att platsa i närheten av Wahlgrenglamouren. Därmed inte sagt att det inte är ytterst märkligt att en medelåders kvinna hälsar på en äldre generation. Inte bara det, ned med näsan och snörvla i deras mat också!!
Citera
2020-06-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
Dessutom röker Minitunnan som en borstbindare

Förmodligen är hon mitt upp i allt annat kaos arg på Lazy F för något, typ att hon inte vill laga lunch plus middag varje dag till Tunnan. Därav det överdrivna gullandet med Vanessa. Hennes sms på insta var ett meddelande till Felicia, besöket hos Ingrosso ett budskap till Pernilla W. Anna Book är en riktig skräckfilm. Borde göras ett filmmanus faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in