2019-10-19, 13:46
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonkines
Har Booken tagit bort Instagram helt nu??? Hittar den inte när jag googlar.
Ja, det gjorde hon för någon vecka sedan och det har nämnts massvis i tråden.
Citera
2019-10-19, 14:07
Medlem
Men innan kom jag till en sida som sa att den var privat eller så. Nu kommer inte ens den sidan upp. Så min fråga var kanske felformulerad. Undrar om hon tagit bort sidan helt nu. För bara någon dag sedan så fanns den som privat, eller nått.
Citera
2019-10-19, 14:21
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Så du menar alltså att även Vanessa varit i klammeri med rättvisan?

Du insinuerar en massa saker i olika trådar och menar att du har ”insider info”. Men ofta kommer din info i efterhand. Alltså vem som helst hade kunnat fabulera ihop din sanning. Bättre måste du väl kunna om du nu sitter på riktig information?
Jag har ”träffat på” Efternamn08 i en del aktuella trådar och jag vet inte om hen är ”fågel, fisk eller mitt emellan”.
Men hen är en jävel på att droppa saker utan att kunna bevisa ett skit. Nu senast att Vanessa Book klarat sig från ”något” eftersom hon var under 15.
Kom igen Efternamn08 - bevisa eller var tyst!!
Citera
2019-10-19, 14:37
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonkines
Men innan kom jag till en sida som sa att den var privat eller så. Nu kommer inte ens den sidan upp. Så min fråga var kanske felformulerad. Undrar om hon tagit bort sidan helt nu. För bara någon dag sedan så fanns den som privat, eller nått.
Nej, den togs bort helt för någon vecka sedan. Instagram buggade och visade fortfarande delar av infon, men den var borttagen.
Citera
2019-10-19, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Nej, den togs bort helt för någon vecka sedan. Instagram buggade och visade fortfarande delar av infon, men den var borttagen.
Ok. Tack för förklaringen
Citera
2019-10-19, 17:55
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ångrar att jag avslöjade att det var Varbergs tingsrätt. Jag tror dock att alla 3 barnen kommer vara återkommande besökare vid landets domstolar.

Skall du inte ångra, Varbergs TR var mitt 1:a handsval 2:a Attunda TR. Tackar ändå för den lilla tid du besparade mig.
Får pm med information. Flera av dem uttrycker oro för att nya vänner grannar till Anna med familj skall få samma bekymmer med Anna Book, tidigare beskrivet i ett öppet brev.
Citera
2019-10-20, 02:54
Medlem
Kan man få en sammanfattning om senaste händelser? Har äldsta dottern stulit från en pensionär?
Citera
2019-10-20, 03:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Kunde inte hålla med dig mer! Hon daltar med för många influencers numera och har tappat sin ”udd” i sina ofta obefintliga ”granskningar”. Missen Camilla gjorde med att be Märstamorsan om ursäkt för Karolinskaincidenten var bara så dålig. Anna ljög ju uppenbarligen från början till slut.

Karolinskaincidenten?
Citera
2019-10-20, 04:46
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kan man få en sammanfattning om senaste händelser? Har äldsta dottern stulit från en pensionär?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...r-husrannsakan
Annas äldsta dotter Felicia sålde elavtal för Göta Energi, lurade in sig till en 76 årig handikappad kvinna, bad få låna toa.(enl uppgift får de ej sälja avtal till personer som är över 75 år, de har listor från folkbokf. när de är ute och nasar.) Där rotade hon igenom badrumsskåpet och tog med sig guldhalsband klocka m.m. Hon kommer åtalas i Varbergs TR för grov stöld.
Citera
2019-10-20, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Karolinskaincidenten?

Det handlade om några elever på Karolinska läroverket i Örebro som skrev hatfulla kommentarer på Annas Instagram för att bli blockade. Du kan läsa mer här:

https://bloggbevakning.se/2019/10/07...linska-skolan/
Citera
2019-10-20, 16:12
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tack så mycket

Det verkar vara en del yttranden kvar som de väntar på troligen. Frivårdens yttrande främst.
Det är väl därför Anna loggade ut och tog ner kontot. Frivården ser inte med blida ögon på en mamma som skränar i telefonen och bloggar dagarna i ända medan barnen utför kriminella handlingar. Anna leker just nu den perfekta mamman som lagar tre mål mat till barnen och bara ägnar sig åt dem medan frivården skriver sitt yttrande. Efter frivårdens yttrande och rättegången är klara är det full fart medvetslös igen på sociala medier.

Felicia är vuxen, snart 30 år, frivården bryr sig inte om vad hennes mamma gör.
Citera
2019-10-20, 16:21
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Felicia är vuxen, snart 30 år, frivården bryr sig inte om vad hennes mamma gör.
Mja...hon bor ju hemma. Det kan vara av intresse....
Sen är ju Anna så ego att hon garanterat tror att hon kan påverka utgången av detta...hon är ju den perfekta modern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in