2019-10-17, 17:41
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Jag kan betala för detta...

Jag med!
Men hade helst velat se linnea claesson som gäst där hon får svara på sina lögner.

Äh de är sjuka i huvudet allihopa.
Citera
2019-10-17, 20:06
Medlem
Tycker nog allt att @alltinghandlaromcissiwallin börjar ta lite för stor plats och även vara för aktiva på Cissi Wallins konto. Är mycket roligare när hon får göra bort sig själv.
Citera
2019-10-17, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Tycker nog allt att @alltinghandlaromcissiwallin börjar ta lite för stor plats och även vara för aktiva på Cissi Wallins konto. Är mycket roligare när hon får göra bort sig själv.
.

Jag ogillade det kontot från första början av just den anledningen och uppmanar upphovsmännen som jag vet läser här att sluta. Sluta på en gång! Det är rättegång snart och ni hjälper bara Wallin att kunna framställa sig som ett offer. Det där kontot tillför absolut ingenting annat än oreda. Och betänk att Wallin kan vara allvarligt psykiskt sjuk. Varför slå på någon som redan ligger? Vad hon än har gjort.
Citera
2019-10-17, 21:21
Medlem
Glitterfeminists avatar
@alltinghandlaromcissiwallin är väl ändå ganska harmlös satir? Jag tycker att det är riktigt roligt.
Citera
2019-10-17, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist
@alltinghandlaromcissiwallin är väl ändå ganska harmlös satir? Jag tycker att det är riktigt roligt.

I och för sig så hade säkert Wallin själv kunnat göra något liknande. Och "den som sig i leken ger" visst. Men hur orkar man ge henne den uppmärksamheten? Själv skulle jag vilja ge Wallin en enkelbiljett till ett tält i någon urskog. Utan internetuppkoppling.
Citera
2019-10-17, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist

När de existerade på endast Facebook så var det roligt med lite satir, men de är mycket mer aggressiva i sin framtoning på Instagram och det är lite för på näsan när de interagerar med Cissi Wallin. Det märks att de älskar uppmärksamheten de får vilket blir lite ironiskt när de skämtar om Cissi Wallins narcissism.
Citera
2019-10-17, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
När de existerade på endast Facebook så var det roligt med lite satir, men de är mycket mer aggressiva i sin framtoning på Instagram och det är lite för på näsan när de interagerar med Cissi Wallin. Det märks att de älskar uppmärksamheten de får vilket blir lite ironiskt när de skämtar om Cissi Wallins narcissism.

Nu har vi visserligen inte inte kommenterat på hennes sida sen innan ikväll. Men allting har sin anledning. Allting handlar om Cissi Wallin.
Senast redigerad av Whataboutmeme 2019-10-17 kl. 22:00. Anledning: Meningsuppbyggnad åt helvete
Citera
2019-10-17, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
.

Jag ogillade det kontot från första början av just den anledningen och uppmanar upphovsmännen som jag vet läser här att sluta. Sluta på en gång! Det är rättegång snart och ni hjälper bara Wallin att kunna framställa sig som ett offer. Det där kontot tillför absolut ingenting annat än oreda. Och betänk att Wallin kan vara allvarligt psykiskt sjuk. Varför slå på någon som redan ligger? Vad hon än har gjort.

Vi skulle faktiskt helt ärligt hellre äta en tunna med mögligt bajs än att ta råd från en anonym flashbackare om vad som är okej vad gäller satir eller vad för diagnoser en offentlig person kan tänkas ha. Du förstår helt klart inte alls att allting handlar om Cissi Wallin.
Citera
2019-10-17, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whataboutmeme
Nu har vi visserligen inte inte kommenterat på hennes sida sen innan ikväll. Men allting har sin anledning. Allting handlar om Cissi Wallin.

Och du är hennes största fan? Det finns en hel värld utanför instagram, vet du inte det?
Citera
2019-10-17, 22:09
Medlem
.
Senast redigerad av Ajara 2019-10-17 kl. 22:21.
Citera
2019-10-18, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soundofscience
Vi skulle faktiskt helt ärligt hellre äta en tunna med mögligt bajs än att ta råd från en anonym flashbackare om vad som är okej vad gäller satir eller vad för diagnoser en offentlig person kan tänkas ha. Du förstår helt klart inte alls att allting handlar om Cissi Wallin.

Och du själv är inte anonym, på facebook, på instagram och på flashback? För du heter väl inte "Allt handlar om Cissi Wallin"?
Citera
2019-10-18, 10:15
Medlem
SvaMp_s avatar
Vart hittar man haveristernas avsnitt med CW? Ser inget på deras patreon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in