2019-10-09, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Durmaz är inte med på denna landslagssamling, han är petad. Annars hade man nog passat på att fråga honom.
Okej, det kan jag förstå. Men Aftonbladet och Expressen brukar inte hejda sig normalt sett med att ringa till kändisar även när de inte är "på jobbet" så att säga.
Citera
2019-10-09, 17:31
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Okej, det kan jag förstå. Men Aftonbladet och Expressen brukar inte hejda sig normalt sett med att ringa till kändisar även när de inte är "på jobbet" så att säga.
Men varför ska ens Durmaz behöva uttala sig? Det finns ju svart på vitt i historieböckerna att Durmaz var med och till och med fick speltid under den samling som Zlatan hänvisar till. Emir Kujovic fick speltid han med.
Citera
2019-10-09, 17:32
Medlem
Il.Malizias avatar
Varför har Zlatan blivit osympatisk igen?
Som ung var han ju en kaxig liten Malmöblatte, men när han blev äldre och mognare så blev han mer sympatisk och sa inga korkade saker.
Men på senare år har han börjat hora ut sig för att göra reklam för allt och alla och gnäller på Janne Andersson att hans invandrarkompisar inte får spela utan att svenska landslaget består av svenskar.

Vadan denna återvändning till osympatiskt blattebeteende?
Citera
2019-10-09, 17:38
Bannlyst
Citat:
Men varför ska ens Durmaz behöva uttala sig? Det finns ju svart på vitt i historieböckerna att Durmaz var med och till och med fick speltid under den samling som Zlatan hänvisar till. Emir Kujovic fick speltid han med.
Durmaz får väl göra som han behagar men som det är nu för ju media fram svenska landslagets version och Zlatans version om en i allra högsta grad levande person. Det hade inte behövts skrivas spaltmeter om det här om Durmaz hade tagit bladet från munnen. Nu gör han ju inte det av någon anledning, om det är för att han inte orkar bry sig eller för att Zlatan eventuellt blir sur då vet jag inte.
Citera
2019-10-09, 17:40
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Durmaz får väl göra som han behagar men som det är nu för ju media fram svenska landslagets version och Zlatans version om en i allra högsta grad levande person. Det hade inte behövts skrivas spaltmeter om det här om Durmaz hade tagit bladet från munnen. Nu gör han ju inte det av någon anledning, om det är för att han inte orkar bry sig eller för att Zlatan eventuellt blir sur då vet jag inte.
Gissningsvis så hade Jimmy Durmaz sagt ungefär "Zlatan har rätt till sin åsikt, men det är ingenting jag har känt av under min tid under Janne Andersson."
Citera
2019-10-09, 17:42
Bannlyst
Citat:
Gissningsvis så hade Jimmy Durmaz sagt ungefär "Zlatan har rätt till sin åsikt, men det är ingenting jag har känt av under min tid under Janne Andersson."
Hade han svarat ja eller nej på frågan om han var med på första landslagssamlingen eller inte? Eller sagt inga kommentarer? Det hade varit intressant för mig i alla fall att veta, jag respekterar dock dina tankar.
Citera
2019-10-09, 17:49
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Hade han svarat ja eller nej på frågan om han var med på första landslagssamlingen eller inte? Eller sagt inga kommentarer? Det hade varit intressant för mig i alla fall att veta, jag respekterar dock dina tankar.
Möjligen hade han diplomatiskt sagt att han inte minns den specifika samlingen (vilket han så klart gör då det var den första samlingen under Janne Andersson).
Citera
2019-10-09, 17:53
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Möjligen hade han diplomatiskt sagt att han inte minns den specifika samlingen (vilket han så klart gör då det var den första samlingen under Janne Andersson).
Vad är de för häpnadsväckande som ska ha hänt? Har läst 0 om Janne zlatan gate då jag inte kunde bry mig mindre.
Citera
2019-10-09, 17:53
Bannlyst
Citat:
Jag tänkte i lite samma banor så det kan mycket väl stämma
Menmen, vi får väl se om det blir någon kommentar från Jimmy. Förmodligen inte, och om jag känner Zlatans beteende rätt genom åren så gillar han inte att erkänna att han förlorade debatten...
Citera
2019-10-09, 17:54
Medlem
Zlatan är inte bara en jävla osympatisk person gällande laganda och medspelare som förstörde ett landslag Visst med en viss hjälp av Hamrén som satte gloria stämpel på dåren!
Aldrig tidigare har en spelare kommit före laget! Och aldrig har det gått så dåligt som under Zlatan tid i landslaget! Nu ska rasistkortet dras upp, jävligt märkligt att uttala sig fast det ligger i tiden! Svensken tittar ner och skäms och är rädd för att bli kallad för rasist!

Man får inte ens kritisera någon som härstammar från andra länder typ Durmaz mot Tyskland utan att rasist kortet ska dras upp! Nä det här går inte!

Zlatan är lika smart som duktig lagspelare! Typ som en fiskmås med jättenäsa!
Citera
2019-10-09, 17:59
Bannlyst
Zlatan är förmodligen bitter på Janne Andersson av någon anledning. Kanske för att han behandlar alla lika och inte ser upp till Zlatan på samma sätt som Shining gjorde.

Zlatan verkar tro att ju fler meriter man har desto mer avgudad ska man vara, klassiskt i Balkanländerna.
Senast redigerad av ilpobre 2019-10-09 kl. 18:04.
Citera
2019-10-09, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidsmannen
Zlatan är inte bara en jävla osympatisk person gällande laganda och medspelare som förstörde ett landslag Visst med en viss hjälp av Hamrén som satte gloria stämpel på dåren!
Aldrig tidigare har en spelare kommit före laget! Och aldrig har det gått så dåligt som under Zlatan tid i landslaget! Nu ska rasistkortet dras upp, jävligt märkligt att uttala sig fast det ligger i tiden! Svensken tittar ner och skäms och är rädd för att bli kallad för rasist!

Man får inte ens kritisera någon som härstammar från andra länder typ Durmaz mot Tyskland utan att rasist kortet ska dras upp! Nä det här går inte!

Zlatan är lika smart som duktig lagspelare! Typ som en fiskmås med jättenäsa!

Helt enig i din analys eller snarare bekräftelse.
Han glorifierar sig själv, samt dessa konstanta juvenila kommentarer/åsikter av en vuxen man dessutom är enbart patetiskt.

Folk intalade sig själv att det var med glimten i ögat i början, men hans bekräftelsebehov borde snarare diagnostiseras i och med hans vuxna ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in