Citat:
Ursprungligen postat av
LordLancaster
Ajaj, ditt användarnamn har inte åldrats bra
Äh gammalt CS-nick jag använde för 15 år sen.
Citat:
Förstår att du måste rycka ut till din hjältes försvar med det nicket, men det här är en solklar markering från Pogba. Exakt hur kraftfull den var menad vet förstås bara han, men att bortförklara det helt och hållet är bara trams.
Samma hjälte jag precis skrev var en mediahora?
Solklar markering? Som jag skrev avslutar han ett tackande med att han bör använda sina hashtags bättre i framtiden, att du får det till en total utskåpning är överdrivet och det är vad jag vänder mig emot. Thats it.
Citat:
Vad menar Zlatan ens när han säger åt Pogba att "strunta i vad de säger"? Verkar vara ännu mer projicering från Zlatans håll. Vem sjutton menar han kritiserar Pogba när han just vunnit och gjort mål i VM-finalen?
Antagligen gammal kritik som Zlatan syftar på.
Citat:
Att Zlatan själv har ett enormt offerkomplex och anser att svensk media alltid hatat honom (med rasistiska motiv dessutom) vet vi ju redan, men det vore ju klädsamt om han inte försökte kleta av det på mer lyckade fotbollsspelare.
Till en början kan jag köpa att Zlatan upplevde att media hata honom, men kollar man in senaste 10 åren har media sysslat med raka motsatsen och höjt honom till skyarna i tid och otid.