Tror det kan vara klassat ej säker, det finns ju på nån inrikeshop, AB har det.
Borde även går få tag i på ebay tyska versionen antagligen, det är lagligt i det landet.
Tycker att pregabalin är lätt den bästa ångestdämpande medicinen. Du blir inte dum eller slö/sluddrig. Men vill ge Phenibut en chans. Känns nyttigare och mindre risk att fastna. Vad anser ni?
Tycker att pregabalin är lätt den bästa ångestdämpande medicinen. Du blir inte dum eller slö/sluddrig. Men vill ge Phenibut en chans. Känns nyttigare och mindre risk att fastna. Vad anser ni?
För att komma upp i samma typ av effekt av Phenibut motsvarande lyrica så måste du kräma i dig en hel del, jag skulle valt att fortsätta med pregabalin om jag var i din sits!
Är det korstolerans mellan Phenibut och Gabapentin ?
tänkte om man tar phenibut 1 max 2 dagar under veckodagarna och sen festar till det under helgen med gabapentin. Kommer jag behöva ta mer phenibut efter jag har käkat gabapentin? kan jag få at av korstoleransen (om det är en) om jag tar gaba fredag lördag, pheninut måndag onsdag ?
För att komma upp i samma typ av effekt av Phenibut motsvarande lyrica så måste du kräma i dig en hel del, jag skulle valt att fortsätta med pregabalin om jag var i din sits!
Pregabalin är såklart starkare osv. Men ur ett hälsoperspektiv så tänkte jag gå över till Phenibut. Inte efter rus utan ångestdämpande.
Pregabalin är såklart starkare osv. Men ur ett hälsoperspektiv så tänkte jag gå över till Phenibut. Inte efter rus utan ångestdämpande.
Absolut värt att testa!
Men jag tror baserat på egna erfarenheter att du inte kommer märka av den annat än abstinens från pregabalin om du inte tar monster doser Phenibut.
Absolut värt att testa!
Men jag tror baserat på egna erfarenheter att du inte kommer märka av den annat än abstinens från pregabalin om du inte tar monster doser Phenibut.
Inte kört pregabalin länge. Bara när jag känner fört, 1-2 gånger i veckan. Så abstinens är nog inget jag kommer att uppleva.
Hur känns phenibut? Alltså effekten. Är faktiskt riktigt sugen på att testa detta men vill först veta hur den känns osv.
Går de att jämföra med gabapentin eller?
Hur känns phenibut? Alltså effekten. Är faktiskt riktigt sugen på att testa detta men vill först veta hur den känns osv.
Går de att jämföra med gabapentin eller?
Mycket subtil effekt, helt klart jämförbar med gabapentin!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!