2022-08-29, 01:44
Medlem
Bullsquids avatar
Baclofen var rena skiten, fick jobbiga muskelryckningar och sånt av det samt att det kändes extremt ohälsosamt. Gav inte ens något rus...bara bieffekter.

Den tycker jag inte man kan räkna som en drog riktigt.
Den har ju typ inga positiva effekter.
Tog det en gång för att dra ner på supandet bara...funka inte ens mot det.
Skräp enligt mej...
Citera
2022-08-29, 01:50
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Jag tycker du ska försöka hålla dig utan benson tills du verkligen känner abstinensen, då kan du ta Phenibut och då kanske det ger vad du letar efter.

Nä ingen ide, beställde 25 gram och även om jag bjudit en del och så har jag inte känt ett skit på det. Tar hellre nån lyrica ibland då det boostar på benso, opiater och alkohol.
Numera får jag typ dricka ren sprit om jag ska känna av benso nåt.
Så sist vakna jag drack 2 öl och 3 snapsar tillsammans med 100 mg diazepam (bensedin) och ytterligare 10-12 starköl under dagen.
Blev lite halvskön, men mestadels för alkoholen.

Varför tar folk inte bara lyrica istället? Denna verkar ju super svag när man måste ta doser på över 3 gram osv...Iofs vet jag inte om man kan få effekt varje dag på detta för det går ju ej på lyrica. Den mest toleranshöjande av allt typ. Efter 2-3 dagar är effekten borta även på dubbel dos. Mår rätt äckligt dagen efter lyrica nu, innan mådde jag bra. Nu känner jag mej typ bakis och spottar en massa gult slem halva morgonen...usch.
Senast redigerad av Bullsquid 2022-08-29 kl. 01:53.
Citera
2022-08-29, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Nä ingen ide, beställde 25 gram och även om jag bjudit en del och så har jag inte känt ett skit på det. Tar hellre nån lyrica ibland då det boostar på benso, opiater och alkohol.
Numera får jag typ dricka ren sprit om jag ska känna av benso nåt.
Så sist vakna jag drack 2 öl och 3 snapsar tillsammans med 100 mg diazepam (bensedin) och ytterligare 10-12 starköl under dagen.
Blev lite halvskön, men mestadels för alkoholen.

Varför tar folk inte bara lyrica istället? Denna verkar ju super svag när man måste ta doser på över 3 gram osv...Iofs vet jag inte om man kan få effekt varje dag på detta för det går ju ej på lyrica. Den mest toleranshöjande av allt typ. Efter 2-3 dagar är effekten borta även på dubbel dos. Mår rätt äckligt dagen efter lyrica nu, innan mådde jag bra. Nu känner jag mej typ bakis och spottar en massa gult slem halva morgonen...usch.
Lyrica är nice men narkotikaklassat.
För mig räcker 500-1000 mg av Phenibut för att få ett trevligt välmående, prestera och sova bättre.
När det kommer till F-Phenibut så räcker 75 mg.
Men det låter ju som att du har provat tillräckligt och inte är mottaglig. Kör på Lyrica istället.
Citera
2022-08-31, 17:18
Medlem
Citat:
Klart man får AT efter 2 månader. Trodde du inte det skulle hända nåt?

Bättre med gabapentin för att fixa ATn isf. den är mycket svagare variant av lyrica.
Läste du öht vad jag skrev? Det står tydligt att jag har en AT att vänta mig och att mina doseringar varit oansvarigt höga under för lång tid.

Har du erfarenhet av att klippa pregabalin med hjälp av gabapentin? Är nere på en dos av 300 mg/dag av pregabalinet. Är det läge då att genomföra bytet?
Citera
2022-08-31, 17:31
Medlem
Citat:
Baclofen var rena skiten, fick jobbiga muskelryckningar och sånt av det samt att det kändes extremt ohälsosamt. Gav inte ens något rus...bara bieffekter.

Den tycker jag inte man kan räkna som en drog riktigt.
Den har ju typ inga positiva effekter.
Tog det en gång för att dra ner på supandet bara...funka inte ens mot det.
Skräp enligt mej...
Känner du inget av Baclofen så känner du absolut inget av Phenibut.
Baclofen är bra mycket starkare, gav mig rätt så kraftig eufori.
Citera
2022-09-02, 13:57
Medlem
Fick hem mitt kanske 5e paket pheni från samma leverantör. Men denna gång var konsistensen annorlunda. Precis som mjöl.

Har för mig att de innan varit större "korn" som små små kristialler. Nä du var de som vetemjöl. Men smakade likadant.
Nån som vet om de e ok ändå?
Citera
2022-09-04, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaniljcreme
Fick hem mitt kanske 5e paket pheni från samma leverantör. Men denna gång var konsistensen annorlunda. Precis som mjöl.

Har för mig att de innan varit större "korn" som små små kristialler. Nä du var de som vetemjöl. Men smakade likadant.
Nån som vet om de e ok ändå?
Har varit med om liknande och det har alltid fungerat precis som vanligt.
Citera
2022-09-04, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noddhamp
Har varit med om liknande och det har alltid fungerat precis som vanligt.

Säkrert utbankat med inositol eller nåt.
Citera
2022-09-04, 21:30
Medlem
Treantprotectors avatar
Vad säger lagen om man kör bil påverkad av phenibut? Tänker om man har otur och åker på blodprov för misstänkt drograttfylla? Det borde vara lugnt i och med att det bara är läkemedelsklassat? Och hur uttalas phenibut? Fenibutt eller fenibut?
Senast redigerad av Treantprotector 2022-09-04 kl. 21:34.
Citera
2022-09-07, 09:14
Medlem
Hur många dagar brukar ni låta de gå mellan gångerna ni tar pheni?
Citera
2022-09-07, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treantprotector
Vad säger lagen om man kör bil påverkad av phenibut? Tänker om man har otur och åker på blodprov för misstänkt drograttfylla? Det borde vara lugnt i och med att det bara är läkemedelsklassat? Och hur uttalas phenibut? Fenibutt eller fenibut?

Man kan nog åka dit på vårdslöshet i trafik om du är rejält påverkad.. men vet ej.

Har själv blivit stoppad av polisen när jag var på 2g Phenibut. Har ett ringa narkotikabrott sedan tidigare så dom ville göra ett ”nykterhetstest” (lysa i ögonen och följa ett kort fram och tillbaka). Fick till svar ”Ja du är ju inte påverkad så ha en fortsatt fin kväll!”

Uttalar själv ”Fenibut”
Citera
2022-09-07, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treantprotector

Nu gällde det inte läkemedelsklassat, men jag ringde en sån där trafikjurist (typ 20:-/min) en gång för att fråga:vad händer om jag skulle bli stoppad och prover tas och jag är nykter, ingen narkotika, men kanske spår av rc-preparat i blodet, kan jag bli straffad för drograttfylla då? Hans svar: kanske. Ha, ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in