2020-04-13, 14:22
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
NP! Har oxå gått på varor ett par år totalt främst oxå. Fan Lyrica är lyx att ha recept på men värdelöst att ta dagligen, elr iaf om man inte har GAD. Kör på men då snackar vi vanliga Phenibut och inte den nya jag läst om? Känner att jag går lite väl in i detalj men sitter lite små tjoad

Hehe ingen fara

Ja lyrican betyder mycket för mig men tar den för att slippa bli dålig eller ja, det känns så iallafall. Toleransen är ju skyhög så behöver ju några gram för att den ska fästa på ordentligt.

Hade ingen aning att det fanns något nyare phenibut som du snackar om, vad är skillnaden om man får fråga? Thx
Citera
2020-04-13, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Hehe ingen fara

Ja lyrican betyder mycket för mig men tar den för att slippa bli dålig eller ja, det känns så iallafall. Toleransen är ju skyhög så behöver ju några gram för att den ska fästa på ordentligt.

Hade ingen aning att det fanns något nyare phenibut som du snackar om, vad är skillnaden om man får fråga? Thx

Det är ju det jag hoppas att andra som tar Phenibut nuförtiden ska svara på men det ska vara mer potent som jag förstår det, vilket kräver lägre dosering. Det borde vara så för kan inte tänka mig att det släpps en phenibut v.2 som ska ha sämre potens. Finns kanske andra effekter som vanliga inte har.
Citera
2020-04-13, 15:26
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Det är ju det jag hoppas att andra som tar Phenibut nuförtiden ska svara på men det ska vara mer potent som jag förstår det, vilket kräver lägre dosering. Det borde vara så för kan inte tänka mig att det släpps en phenibut v.2 som ska ha sämre potens. Finns kanske andra effekter som vanliga inte har.

Ah sorry såg dina andra inlägg precis nu. Ja klart den borde vara starkare iaf med det dyra priset i jämförelse speciellt på pregab*lin.se
Citera
2020-04-13, 15:39
Medlem
Citat:
Ah sorry såg dina andra inlägg precis nu. Ja klart den borde vara starkare iaf med det dyra priset i jämförelse speciellt på pregab*lin.se

Cool, jag funderar på att kanske köpa lite av den inom kort. Det är svårt o förklara effekten på vanlig phenibut i små doser tycker jag att det blir speedigt men lugnt. I högre doser blir den sederande och mysig i värsta fall illamående. Fan ska ta Lyrica om några timmar räknar med att bli lite speedad faktiskt
Citera
2020-04-13, 15:42
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Cool, jag funderar på att kanske köpa lite av den inom kort. Det är svårt o förklara effekten på vanlig phenibut i små doser tycker jag att det blir speedigt men lugnt. I högre doser blir den sederande och mysig i värsta fall illamående. Fan ska ta Lyrica om några timmar räknar med att bli lite speedad faktiskt

Tänkte också lägga en beställning och se hur den funkar mot ångesten. Vad menar du med större doser? 1g+?

Aah kör hårt
Citera
2020-04-13, 15:54
Medlem
Citat:
Tänkte också lägga en beställning och se hur den funkar mot ångesten. Vad menar du med större doser? 1g+?

Aah kör hårt

1g kan vara för mkt första gången man kan vara extra känslig, just därför man ska prova lågt o öka succesivt. Då snackar vi vanlig phenibut asså typ runt 2g o uppåt är större doser rent generellt, vissa tar 2 g första gången och mår bra, andra spyr o mår skit. Hur det är med den nya har jag no idea om. Eller så provar du 500mg väntar ett par timmar och slänger i dig 500 till om du inte är nöjd.
Citera
2020-04-13, 17:54
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
1g kan vara för mkt första gången man kan vara extra känslig, just därför man ska prova lågt o öka succesivt. Då snackar vi vanlig phenibut asså typ runt 2g o uppåt är större doser rent generellt, vissa tar 2 g första gången och mår bra, andra spyr o mår skit. Hur det är med den nya har jag no idea om. Eller så provar du 500mg väntar ett par timmar och slänger i dig 500 till om du inte är nöjd.

Aa okej då är jag med.
Citera
2020-04-16, 16:30
Det är när jag intar phenibut jag inser hur mycket ångest jag lider av och vilka mentala "spärrar" jag har - vilket gör mig tom och helt avstängd att jag knappt känner mig existerande men då jag tar phenibut så känner jag mig levande och lycklig igen - som jag gjorde en gång förr för flera år sedan... Önskar man alltid kunde må såhär eller åtminstone ofta men behöver tydligen en kemisk substans för att vara "normal" och för att känna mig levande
Citera
2020-04-19, 17:10
Medlem
Jag funderar på att köpa hem phenibut och testa. Säkert så finns mina svar i tråden tidigare. Men skriver här igen.
Vad hjälpte det mot och biverkningar?
Citera
2020-04-19, 17:18
Medlem
Verkar som att fluro-phenibut ska klassas, något som vet om liknande görs för phenibut i samma veva? Hittar inte "vanligt" phenibut listad hos fhm.
Citera
2020-04-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av themansam
Verkar som att fluro-phenibut ska klassas, något som vet om liknande görs för phenibut i samma veva? Hittar inte "vanligt" phenibut listad hos fhm.
Har kollat själv nu. Nej, det är lugnt.
Citera
2020-04-19, 23:37
Medlem
Vart kan jag få tag på phenibut på kapsel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in