2019-10-01, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Framför allt borde samtalen med Benjamin Netanyahu vara av särskilt intresse.

Ja gud det glömde jag. De ligger i topp på önskelistan. Men Nettan jobbar nog för att bromsa på det. Vet inte om någon annan som har lyssnat in som är intresserade av att läcka?
Citera
2019-10-01, 17:39
Medlem
Undrar om någon av intelligene agencies i USA har startat en utredning av Trump och Pompeo och lille Barr?

Då kom julen tidigt i år. Jag antar att de har gjort det, men vi får nog inte veta det.
Citera
2019-10-01, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Jag pratade om att folk ser det som bevis att Q är fejk bara för att han inte postar på fler forum än 8chan och detta backar dom upp med att i deras världsbild ska en äkta konspiration se ut på ett annat sätt. Så, som sagt, försöker bara förklara för dom att det i sig inte bevisar nånting.

Men det antyder ju massor?

Varför skulle en milint intresserad av att sprida sanningen, sluta sprida sanningen för att ett av ett miljontal Internetforum ligger nere?
Citera
2019-10-01, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ertil
Ja gud det glömde jag. De ligger i topp på önskelistan. Men Nettan jobbar nog för att bromsa på det. Vet inte om någon annan som har lyssnat in som är intresserade av att läcka?

Benjamin Netanyahu har nog "leverage" genom Jeffrey Epsteins "blackmal tapes" på många inklusive Donald Trump.

Netanyahu behöver nog inte ens antyda utan Donald är nog mer än villig att tillgodose Netanyahus önskningar. Just nu försöker Netanyahu också att undgå att ställas inför rätta. Skulle så bli fallet vill han nog försäkra sig om asyl i USA eller ett "hideaway" i Brasilien. Ett sådant löfte från Trump skulle var nog för "impeachment".

Särskilt mot bakgrund att IDF unit 8200 har infiltrerat alla stora internet-techföretag i USA
How NeoCon Billionaire Paul Singer Is Driving the Outsourcing of US Tech Jobs to Israel

Bill Gates själv finns också med i Jeffrey Epsteins "lilla svarta bok", vilket inte känns bra med USA's datoriserade valteknik.

Microsoft’s ElectionGuard a Trojan Horse for a Military-Industrial Takeover of US Elections

Själv tror jag att Q är en i unit 8200 och sitter i Israel någonstans.
Citera
2019-10-01, 18:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Detta är påhitt i ditt huvud. En äkta konspiration där man vill väcka folket kan ske hur fan som helst så länge det får spridning och folk kan förstå sig på den. Hur äkta nånting är avgörs inte av hur många olika forum som används av dom som sitter på informationen...

Så du menar att om man vill väcka en hel nation så gör man det enbart genom att tala till ett extremt begränsat antal?

Det är inte så det funkar, vill du skapa en revolution så måste du nå ut till en så bred publik som möjligt, det har alltid varit så, alla revolutionsgrupper försöker nå ut till så många som möjligt så att de kan få så många som möjligt på sin sida.
Citera
2019-10-01, 18:10
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Bill Gates själv finns också med i Jeffrey Epsteins "lilla svarta bok", vilket inte känns bra med USA's datoriserade valteknik.

Då måste Demokraterna vara hjältarna i det här scenariot då de aktivt har försökt införa att papperslappar (liknade de som vi har i Sverige)också måste lämnas in för att säkra att valdatorer inte har blivit påverkade utifrån medan MoscowMitch har stoppat alla sådana omröstningar i senaten.
Citera
2019-10-01, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Då måste Demokraterna vara hjältarna i det här scenariot då de aktivt har försökt införa att papperslappar (liknade de som vi har i Sverige)också måste lämnas in för att säkra att valdatorer inte har blivit påverkade utifrån medan MoscowMitch har stoppat alla sådana omröstningar i senaten.

Hjältar saknas i politikens värld, det är egennyttan som styr. Alla är nog lika infiltrerade och komprommetterade så transparens lyser med sin frånvaro.

Israel samarbetar med anti-putin oligarker för att få samma kontroll över Ryssland som de har över USA vilket leder till att olika strategier och taktiker tillämpas och Donald har tydligen fått rollen av putinvänlig, men det verkar inte ge något resultat för Israel.

När Donald Trump avslöjas kan Israel avpolletera honom samtidigt som de automatiskt smutskastar putin.
Win-win.
Senast redigerad av Utredaren 2019-10-01 kl. 18:22.
Citera
2019-10-01, 18:34
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
åfan....

Tres amigos.

Jag kan tro att de är lite nervösa nu, för det som kommit fram är ju bara en droppe i havet. Särskilt nyfiken på samtal med Quatarr, Kina och Japan. Och SA. Och ja, alla.

Vad trevligt. Då kanske republikanerna kan få lite trevliga transkript från Obama administrationen. Varför inte samtalen till Iran tex. Lycka till sedan under dessa förhållanden med dom diplomatiska förhållande till andra länder och dess ledare. Dems och TDSare tänker inte längre än till nästa andetag.
Citera
2019-10-01, 18:44
Medlem
Citat:
Benjamin Netanyahu har nog "leverage" genom Jeffrey Epsteins "blackmal tapes" på många inklusive Donald Trump.

Netanyahu behöver nog inte ens antyda utan Donald är nog mer än villig att tillgodose Netanyahus önskningar. Just nu försöker Netanyahu också att undgå att ställas inför rätta. Skulle så bli fallet vill han nog försäkra sig om asyl i USA eller ett "hideaway" i Brasilien. Ett sådant löfte från Trump skulle var nog för "impeachment".

Särskilt mot bakgrund att IDF unit 8200 har infiltrerat alla stora internet-techföretag i USA
How NeoCon Billionaire Paul Singer Is Driving the Outsourcing of US Tech Jobs to Israel

Microsoft’s ElectionGuard a Trojan Horse for a Military-Industrial Takeover of US Elections

Själv tror jag att Q är en i unit 8200 och sitter i Israel någonstans.

I såna fall kan man tänka sig att någon som är mot Nettan läcker något om saken. För att få bort honom för all framtid.
Citera
2019-10-01, 18:58
Medlem
Citat:
I såna fall kan man tänka sig att någon som ärmot Nettan läcker något om saken. För att få bort honom för all framtid.

Nej, i Israel är Benjamin Netanyahus rival Benny Gantz, general och tidigare ÖB, Tillsammans med några tidigare ÖB och generaler startade de sitt parti i januari och nu är de större än Benjamin Netanyahu's.

Tidigare vice ÖB Ehud Barak och Netanyahu's mest ursinnige motståndare avslöjades när han vid ett flertal tillfällen besökte Jeffrey Epstein i New York och det var Netanyahu som använde sig av underrättelser från, förmodligen unit 8200, och foton för att neutralisera Ehud Barak i valet. Han har inte fått vara med i Benny Ganz "generalsgäng". Det är tuffa krav i sandlådan. Det är "du och jag" samt "vi och dom" som gäller.

Det var Benny Gantz "generalsgäng" som skapade Unit 8200 som har försett Benjamin Netanyahu med "noggrant utvalda" underrättelser och behållit godbitarna.

När de fäller Netanyahu, som drar med sig Trump i fallet, blir de mottagna med öppna armar hos den, kvinna eller man, de manövrerat fram som näste president i USA.

The show must go on.
Senast redigerad av Utredaren 2019-10-01 kl. 19:00.
Citera
2019-10-01, 19:20
Medlem
Citat:
Nej, i Israel är Benjamin Netanyahus rival Benny Gantz, general och tidigare ÖB, Tillsammans med några tidigare ÖB och generaler startade de sitt parti i januari och nu är de större än Benjamin Netanyahu's.

Tidigare vice ÖB Ehud Barak och Netanyahu's mest ursinnige motståndare avslöjades när han vid ett flertal tillfällen besökte Jeffrey Epstein i New York och det var Netanyahu som använde sig av underrättelser från, förmodligen unit 8200, och foton för att neutralisera Ehud Barak i valet. Han har inte fått vara med i Benny Ganz "generalsgäng". Det är tuffa krav i sandlådan. Det är "du och jag" samt "vi och dom" som gäller.

Det var Benny Gantz "generalsgäng" som skapade Unit 8200 som har försett Benjamin Netanyahu med "noggrant utvalda" underrättelser och behållit godbitarna.

När de fäller Netanyahu, som drar med sig Trump i fallet, blir de mottagna med öppna armar hos den, kvinna eller man, de manövrerat fram som näste president i USA.

The show must go on.

Mycket intressant. Det hela är mycket spännande. Kan tänka mig att Trump har svårt att sova nu. Det sades ju att Trump var ansvarig på något sätt för Epsteins problem, men så dog han ju och inte någon, vad jag vet i alla fall, har åtalats efter att Epstein dog.
Citera
2019-10-01, 19:36
Medlem
Citat:
Mycket intressant. Det hela är mycket spännande. Kan tänka mig att Trump har svårt att sova nu. Det sades ju att Trump var ansvarig på något sätt för Epsteins problem, men så dog han ju och inte någon, vad jag vet i alla fall, har åtalats efter att Epstein dog.

Den information jag har är att han inte är död och IDF har definitivt förmåga och kapacitet att ta ut någon ur ett federalt fängelse i New York. Ja, lite "arm twisting" blir det väl.

Det är väl snarare så att Epstein är ansvarig för Trumps problem. De har varit vänner länge och enligt Netanyahu själv har han också rört sig i Trumps kretsar sedan omkring 1984.

Lyssna gärna på, bortse från det överdrivna hyllande och hans egna narcissistiska framtoning, Benjamin Netanyahus konversation med Roger Hertog när the Hudson Institute gav Benjamin Netanyahu ”the Herman Kahn Award" 2016.

Benjamin Netanyahu Receives Hudson's Herman Kahn's Award

Om du inte vill lyssna så har jag nedan angett några tidpunkter som kan vara intressanta då Benjamin Netanyahu nämner ett antal personer som återfinns i Jeffrey Epsteins ”lilla svarta bok"

Vid 3:33 introduceras Robert Hertog, grundare av Robert Hertog Foundation och ordförande i The Tikvah Fund.

En intressant styrelsemedlem i Tikvah Fund är Jay Lefkowitz. Han var/är Jeffrey Epsteins advokat som sammanträffade med Acosta 2008 och utverkade det numera berömda ”plea deal" som möjliggjorde för Jeffrey Epstein att fortsätta att förslava flickor för sina egna depraverade sexuella begär och som lockbete för att s.k. ”honungsfällor" för utpressning av politiker med flera. (1)

Benjamin Netanyahu var Israels ambassadör (1984-1986) i Förenta nationerna (FN) och god vän med och rörde sig i samma kretsar som Donald J. Trump, enligt egen utsago i intervju fram till 1:23 med Marc Lewin 13 mars 2018 – Fox News, men då hade inte ”the Jeffrey Epstein" fallet med ”the Black mail tapes" exploderat.

Min uppfattning är att Donald J Trump redan då var en ”intelligence assets" för Mossad

Källa:
(1) https://mobile.twitter.com/nine11inreverse/status/1148998397233418241
According to journalist Vicky Ward, Acosta had “been told” to back off, because Epstein “belonged to intelligence.” Which “intelligence” would that be? Mossad? Remember, Acosta and Epstein’s lawyer J. Lefkowitz met privately at a hotel and the result was a non-prosecution deal.

Jay Lefkowitz – Wikipedia, Notable Litigation
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jay_Lefkowitz#Notable_Litigation
In 2007/2008, in the course of serving as a criminal defense lawyer for sex-offender Jeffrey Epstein, Lefkowitz negotiated a deal with prosecutor

https://www.miamiherald.com/news/local/article220097825.html
Alexander Acosta. Acosta would later come under attack for having made this agreement with Epstein's defense lawyers, and pressure connected with whether the deal was in the best interest of the prosecution led Acosta to resign his position as Secretary of Labor in 2019.
Senast redigerad av Utredaren 2019-10-01 kl. 19:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in