Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Jag använde mig av neutrala källor innehållande ren fakta.
Indictmentanon hämtar data från PACER enligt följande kriterier:
The numbers represent new sealed court proceedings filed in U.S. Federal District Criminal Courts during the periods listed and include criminal charges and search warrants.
Jag kontrollerade undersökningen som gjordes för året 2006 (
pdf) mot kriterierna ovan och kom fram till att siffrorna stämmer. Det var detta jag presenterade i mitt inlägg (
här).
Kriterierna:
The numbers represent new[1] sealed[2] court proceedings filed in U.S. Federal District Criminal Courts[3] during the periods listed and include criminal charges[4] and search warrants[5].
1. Nya mål.
2. Förseglade.
3. I federala (brottsmåls)domstolar.
4. Brottmål.
5. Husrannsakningsorder.
Vänligen gör samma jämförelse själv. Jämför också resultatet med vad Snake och trådens övriga lögnare påstår.
Du har inte kontrollerat ett skit. Det är du för korkad, alternativt för lat för att göra. Hade du gjort det hade du insett att du är lurad.
Dina neutrala källor är alltså något som kallar sig indictmentanon
Att du sedan hänvisar till ett tidigare inlägg du skrivit själv som börjar, och jag citerar nu: 'Min tolkning är' . Ja jävlar, alla här inne vet vad dina tolkningar är värda.
Här har vi en av dina tolkningar från nästan exakt ett år sen
Håll till godo:
Citat:
FittaHora
Nu har jag och fler med mig varit inne på att vi är inne i ett skede där alla förberedelser skall övergå till handling (och en del menar på att militärtribunaler redan har startat) och då har en nedstängning av statsfunktionerna och undantagstillstånd taktiska fördelar.
Jag skulle kunna fortsätta med hur mycket som helst, det skulle jag verkligen
Visst är det för jävligt att folk kan kolla upp vad man skrivit? Muellerrapporten