Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Det finns ett antal överlevande vittnen som berättar om enorma explosioner som bl.a. totalkvaddade lobbyn.
Det finns en film som visar att lobbyn
inte är totalkvaddad. Glasrutor i fasaden är trasiga, marmorskivor från en vägg har lossnat och det är dammigt, men tex glasräcket, rutorna till entreslussen och blomkrukor med blommor i står kvar till synes intakta.
https://youtu.be/XvUIQZ7t7Ak
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Söndersprängda människor i lobbyn, etc.
Vittnesmål om skadade människor, svårt brännskadade människor och hoppare har jag läst (samt kroppsdelar på marken utanför wtc), men var står det om söndersprängda människor i lobbyn?
Länk?
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Går det att förklara med skakningar från impact av planen menar du?
Vilket? Totalkvaddad lobby eller söndersprängda människor i lobbyn?
Inget av det, men å andra sidan finns det ju en film som tydligt visar att lobbyn
inte är totalkvaddad och vittnesmål om söndersprängda människor får du nog länka innan jag kommenterar ytterligare
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Det enda sättet att veta är att testa rasmaterialet för spår av explosioner/extrema temperaturer/sprängmedel/termit eftersom frånvaron av sådant säger att något annat måste ha varit prsaken, i.e. impact och/eller flygbränslet.
Att det skulle vara enda sättet att veta om blomkrukorna stått kvar är en ren lögn eftersom det finns en film som visar att de står kvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Du kan inte utgå ifrån att så var fallet.
Filmen visar otvetydigt att blomkrukorna står kvar och det finns så vitt jag vet ingen som hävdar att filmen inte är äkta så jag utgår från att blomkrukorna stod som filmen visar.
Varför pratar du bort blomkrukorna?