Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Skönt att se att någon fler är skeptisk.
Dom motiv som räknas upp här ovan finns i mängder och det visar alla tvister som har varit förutom bedragen för det är bara Karins påstående och hon ljuger gärna och mycket.
Ny dag, nya möjligheter till spekulation. Ja det finns mycket i tråden som ska mötas med skepsis.
Med bedragen menade jag mer
lurad eller
narrad och ber om ursäkt om det kunde misstolkas som otrohet.
På tal om HOLs eventuella eskapader utanför äktenskapet så bör de som påstår det här ha lite mer på fötterna för att vara trovärdiga.
Känner man nödvändigheten att lyfta fram sådana uppgifter om brottsoffret så vill jag gärna se mer belägg för det. Gäller även bög-spåret och speciellt spekulationerna att HOLs vän gått runt full-out-Ankeborg när han och poliser försöker reda ut vad som hänt i den där lägenheten där KL dök upp.
Sen kan jag ju tänka mig ett scenario där HOL
KAN ha varit otrogen och det eskalerade hela separationsgrejen och en del i KLs sätt att hantera saker, själva härjandet, här kan härledas till att hon blivit sviken av sin man. Händer i de bästa familjer.
Att hoppa ur tråden för att man får lite motjuck lämnar jag till andra att avgöra om det är ett bevis på trovärdighet eller ej.