Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
rotesau kan bara vidarebefordra vad Karin har sagt och hennes trovärdighet är NOLL!
Hen skrev själv att det var vad Karin hade sagt.
Varför hon skulle bli så arg?
HOL har lämnat henne, hon vill hämnas, hon super, pengar, sjuk i huvudet osv...
En lämnad kvinna är inte att leka med som dessutom super.
Ett (1) inhopp gör jag nu och kommer beröra en del sidor bakåt på förekommen anledning, då jag fortfarande läser.
En spoiler såhär direkt, är att inlägget varken innehåller något intressant eller nytt.
Timeout har gjort sig förtjänt störst släng av sleven, men inlägget är riktat till flera skribenter.
Det märks att
antaganden är din drift. Ganska trist att se dig och andra skribenter skapa trådsanningar på sådana antaganden. Helhetsbilden är ju att du (& ni) är ute på tunn is med dom flesta gissningar och överdrifter som florerar.
Du gissar, känner dig fram baserat på tron att att man kan göra en helhetsbedömning förutfattat genom att läsa domar & utslag.
Nu, när du påstår att jag muntligen skall ha fått saker till mig av Karin, märks det att du passerat den där gränsen för när du investerat tillräckligt av ditt program i tråden och börjat måla in dig i dina teorier till branten att du måste börja ljuga.
Ingenstans har jag nämligen skrivit att Karin ska ha sagt/berättat saker för mig.
Du har ingen som helst aning om hur jag kommit över uppgifter, eller till vilken grad mina uppgifter är belagda. Det är inget jag lagt fram i denna tråd.
Det finns heller ingen som faktiskt vet hur mycket jag har reda på Karin´s uttal om hennes boendeadress och känsligheten kring denna boendeadress, eller ens varför jag inledningsvis reagerade på hennes mediauttal om detta.
Ett brett tips kan ju vara att fråga mer, antag mindre.
Till sist vill jag också rikta en tacksamhets blick åt dom som ändå tagit åt sig på korrekt vis av mina uppgifter tidigare.
Även gott att se att "nytt blod" befolkar ärendet här, tex
develi som jag redan på förhand tror kommer sätta sig uppe på detta och lösa upp en hel del antaganden på ett tolerant sätt.