2019-09-24, 15:20
Medlem
Timeouts avatar
[quote=smurfelina76|68798797]
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Punkt 8 och 9 i dagboksbladet handlar om 12 och 24 maj 2017.
Knivskärningen enligt ditt inlägg med mail från hundvakten om knivskärningen är från 30 aug 2017 och då är hon fortfarande dålig. Har knappast något samband med punkt 8 och 9.
Har du lagt in det mailet som länk i gruppen? Har i så fall missat att spara ner det.

Hon knivhöggs allvarligt i magsäck och främst i lever och var nära att avlida, förblöda, enl kirurg. Händelsen har koppling till tidigare händelser. Hon fortfarande mkt dålig och sängliggande. Hennes tfn är spärrad. Där hon är har hon ej tillgång till mejl, oklart när hon klarar av att resa åter till Stockholm. Det går att skicka meddelande via denna mejl. Jag, f.d. hundvakt, är långt ifrån henne, men har antagit mig att hjälpa med mejl då jag studerar och har mkt ledig tid. Vänligen sekretessbelägg bilder, mejl och mejladress. Mvh KL gn mig

Funderar på hur i helvete kom dom i kontakt om hennes tfn är spärrad och hon inte har tillgång till mejl? Dom är ju långt ifrån varandra så hur vet han detta??

Blir jätteimponerad på deras telepati förmåga
Det blev lite fel i citeringen där men jag fetade det du skrev.

Ja den telepatiförmågan är otrolig
Hon är långt ifrån Sthlm, han är långt ifrån Karin, hennes dator är stulen, hennes telefon är spärrad så hon kan inte ringa... fantastiskt
Citera
2019-09-24, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillBass
Glöm inte bestulen på mobil och dator, samt att hon i B 13967-17 (Södertörn TR) säger sig ha 3 hjärnskador...

Edit: Fixat felcitering

Hade varit vettigare att kommunicera via juridiskt ombud än via fd hundvakt. Speciellt om hon ligger på sjukhus och ville försäkra sig om att hon hade bästa möjliga support då i ärendet.
Citera
2019-09-24, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel