Citat:
Ursprungligen postat av
Direktlogik
Ni har nu kämpat i hela tråden med att hitta skit angående HOL utan att hitta något som helst av substans.
Börjar det inte kännas patetiskt?
Om/när det mest sannolika uppdagas borde ni gestaltas som benämningen av internettroll.
Vem skulle bry sig om HOL är homo/bisexuell och skulle GMs gärningar förmildras på något sätt?
Om inte HOL gillar hundar , har det något med GMs gärningar att göra?
Ni verkar bara hata HOL av någon anledning ni inte verkar veta själva , annars har ni haft något av substans.
HOL kanske är ett svin , vad vet jag.
Men nu är det han som utsatts för iaf ett mordförsök.
Anser ni att han förtjänar detta?
Vad är det för "kamp" du refererar till? Jag trodde att Flashback var ett diskussionsforum, inte en krigszon. Och att "åsiktsfrihet" råder, men tydligen inte för alla.
Jag har inte grävt speciellt mycket, jag har ett liv, till skillnad från andra i denna tråd.
Är det några som är patetiska så är det ju skvallertackorna.
Det är inte intressant om HOL är bi, bög, trans eller hetero, det intressanta är att han var/är (?) otrogen, och att eventuell GM kan hittas som en försmådd ex-partner, t. ex. Otroligt att man behöver förklara ner på förskolenivå.
Jag hatar inte HOL, jag är intresserad av fallet. ALLA BO kartläggs i OBJEKTIVA utredningar, eller hur. Men inte i denna, för HATARNA av K.L. verkar jobba i skift, och är bra många fler än vi som hoppas på objektivitet.
K.L. verkar ju också ha utsatts för något mordförsök, men det skrattas det bara åt av somliga i tråden.
K.L.-hatarna i denna tråd har ju även lyckats att skrämma iväg de riktiga informanterna, tycker du att det är bra och givande?
Men de vill väl inte att väggarna ska rämna så att rättsrötan rinner rakt ut i offentligheten.