Citat:
Ursprungligen postat av
DilsNacke
Jag var tvungen att titta på de senaste blogginläggen, och förundras över hur fruktansvärt illa hon skriver. Ok att hon inte ens gick ut grundskolan, men så där illa skriver ju inte ens elever på mellanstadiet.
Det är näst intill omöjligt att urskilja vad som är citat från någon artikel, och vad som är hennes egna ord. Hur svårt kan det vara?
Nåja, jag reflekterade över ett par saker hon skrev;
Samt att man själv ger sig tid till eftertanke, så att man som ny husägare STOP! Det ÄR Roberto min man som står på pappren. Men jag är lika inför hans ögon som ägare till vårt hem, så jag känner att jag kan formulera mig så okej?
Hoppsan! Vadan denna plötsliga ärlighet?
Och om hon nu "är lika inför hans ögon" (vilken jävla formulering!), varför är hon då inte delägare i huset? Jag sätter min peng på att han gör allt som står i hans makt för att rädda vad som räddas kan inför en skilsmässa (och att en sådan kommer).
Och vi hittade huset i Sigtuna kommun, närmare bestämt Odensala så inte Sigtuna SIGTUNA eftersom det är väääldigt petnoga med detaljer i precis allt.
Hoppsan igen! Plötsligt medger hon att det inte är i orten Sigtuna hon bor. Men hon vägrar fortfarande ta sin postort Märsta i sin mun.
Jag är helt övertygad att då hon säger att hon "är lika inför hans ögon" så är jag 110% övertygad det är en enskild egendom likaså de pengar som ev kommer vid dödfall, möjligen att det blir något till V och A men Lazy F blir sannolikt helt utan precis som sin mamma både vad gäller pengar och boende