2019-09-19, 08:43
Medlem
trottwells avatar
Har Roberto verkligen köp gräsmatta, eller är det bara gissningar i tråden?
Citera
2019-09-19, 11:06
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Hela Sveriges artistelit är bjuden på kalaset.

Men Märsta-Annas inbjudan kom säkert bort på posten. Eller så hade hon "inte tid"
Så går det när folk inte vågar skriva Märsta på inbjudningarna utan måste dra till med Sigtuna
Citera
2019-09-19, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag var tvungen att titta på de senaste blogginläggen, och förundras över hur fruktansvärt illa hon skriver. Ok att hon inte ens gick ut grundskolan, men så där illa skriver ju inte ens elever på mellanstadiet.
Det är näst intill omöjligt att urskilja vad som är citat från någon artikel, och vad som är hennes egna ord. Hur svårt kan det vara?

Nåja, jag reflekterade över ett par saker hon skrev;
Samt att man själv ger sig tid till eftertanke, så att man som ny husägare STOP! Det ÄR Roberto min man som står på pappren. Men jag är lika inför hans ögon som ägare till vårt hem, så jag känner att jag kan formulera mig så okej?
Hoppsan! Vadan denna plötsliga ärlighet?
Och om hon nu "är lika inför hans ögon" (vilken jävla formulering!), varför är hon då inte delägare i huset? Jag sätter min peng på att han gör allt som står i hans makt för att rädda vad som räddas kan inför en skilsmässa (och att en sådan kommer).

Och vi hittade huset i Sigtuna kommun, närmare bestämt Odensala så inte Sigtuna SIGTUNA eftersom det är väääldigt petnoga med detaljer i precis allt.
Hoppsan igen! Plötsligt medger hon att det inte är i orten Sigtuna hon bor. Men hon vägrar fortfarande ta sin postort Märsta i sin mun.

Jag är helt övertygad att då hon säger att hon "är lika inför hans ögon" så är jag 110% övertygad det är en enskild egendom likaså de pengar som ev kommer vid dödfall, möjligen att det blir något till V och A men Lazy F blir sannolikt helt utan precis som sin mamma både vad gäller pengar och boende
Citera
2019-09-19, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag är helt övertygad att då hon säger att hon "är lika inför hans ögon" så är jag 110% övertygad det är en enskild egendom likaså de pengar som ev kommer vid dödfall, möjligen att det blir något till V och A men Lazy F blir sannolikt helt utan precis som sin mamma både vad gäller pengar och boende
De är gifta så hon får allt.
Citera
2019-09-19, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
De är gifta så hon får allt.

Nej har "pappan" skrivit det som enskild egendom så får hon inget då är allt R
Citera
2019-09-19, 13:53
Medlem
jaja vi får väl se om det blir svar på bloggen

https://postimg.cc/FYG94JLM
Citera
2019-09-19, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Nästan lite elak fråga, som att hon ska känna komplex för att just hon inte blev bjuden..
Bindefeld kan ju inte bjuda precis varenda svensk artist! Han pröjsar ju för allt, då måste han göra ett urval..
Citera
2019-09-19, 18:24
Medlem
Hennes bästis Läckberg blev bjuden och då är det elakt att inte Anna Book fick komma. Camilla borde ha rutit till där och läxat upp Bindefeldt. Eller stannat hemma som markering.
Citera
2019-09-19, 18:40
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Nästan lite elak fråga, som att hon ska känna komplex för att just hon inte blev bjuden..
Bindefeld kan ju inte bjuda precis varenda svensk artist! Han pröjsar ju för allt, då måste han göra ett urval..
Hon skryter ju ofta om allt och alla så näääe jag tycker inte det är elakt - bara en nyttig realitycheck
Citera
2019-09-19, 18:43
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Ser att hela den svenska kändiseliten är bjuden på festfixaren Micael Bindefelds 60-års kalas. Hemlig resa till Tel Aviv med chartrat plan och allt.
Kändisar som Camilla Läckberg, Carola Häggqvist, Pernilla Wahlgren, Ebba Bush Thor, Lisa Nilsson, Måns Herngren, Charlotte Perelli, Lena Philipson m. fl....
Men, det fattas väl någon?
Mona Sahlin? Nej Mona är också bjuden...

Åhh nej!! Han har visst glömt att bjuda Anna Book, eller...?

Ähh...säkert har Anna bara tackat nej till festen p.g.a professionella skäl då hon har viktigare saker att stå i, typ kolla att gräsmattan rullas ut med den gröna sidan upp...

Märsta-Anna har tackat nej pga klimatet! Nästa år blir det tåg ner till deras sekunda casa.
Citera
2019-09-19, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Den var ju klockren . Troligen trodde Anna att Jessica undrade om hon kommit hem från Segunda Casa, sen bam bam bam. Ser riktigt hur det ryker ur öronen på henne
Citera
2019-09-19, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon skryter ju ofta om allt och alla så näääe jag tycker inte det är elakt - bara en nyttig realitycheck
Okey, vi tycker olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in