2019-09-18, 00:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
De skulle citerat henne och satt rubriken "jag är en positiv jävel" i stället. Det hade varit roligare.

Jag tror, tyvärr, att Anna inte förstått det skämtet, men det fick mig att skratta åtminstone.
Citera
2019-09-18, 01:43
Medlem
Jag var tvungen att titta på de senaste blogginläggen, och förundras över hur fruktansvärt illa hon skriver. Ok att hon inte ens gick ut grundskolan, men så där illa skriver ju inte ens elever på mellanstadiet.
Det är näst intill omöjligt att urskilja vad som är citat från någon artikel, och vad som är hennes egna ord. Hur svårt kan det vara?

Nåja, jag reflekterade över ett par saker hon skrev;
Samt att man själv ger sig tid till eftertanke, så att man som ny husägare STOP! Det ÄR Roberto min man som står på pappren. Men jag är lika inför hans ögon som ägare till vårt hem, så jag känner att jag kan formulera mig så okej?
Hoppsan! Vadan denna plötsliga ärlighet?
Och om hon nu "är lika inför hans ögon" (vilken jävla formulering!), varför är hon då inte delägare i huset? Jag sätter min peng på att han gör allt som står i hans makt för att rädda vad som räddas kan inför en skilsmässa (och att en sådan kommer).

Och vi hittade huset i Sigtuna kommun, närmare bestämt Odensala så inte Sigtuna SIGTUNA eftersom det är väääldigt petnoga med detaljer i precis allt.
Hoppsan igen! Plötsligt medger hon att det inte är i orten Sigtuna hon bor. Men hon vägrar fortfarande ta sin postort Märsta i sin mun.
Citera
2019-09-18, 11:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag var tvungen att titta på de senaste blogginläggen, och förundras över hur fruktansvärt illa hon skriver. Ok att hon inte ens gick ut grundskolan, men så där illa skriver ju inte ens elever på mellanstadiet.
Det är näst intill omöjligt att urskilja vad som är citat från någon artikel, och vad som är hennes egna ord. Hur svårt kan det vara?

Nåja, jag reflekterade över ett par saker hon skrev;
Samt att man själv ger sig tid till eftertanke, så att man som ny husägare STOP! Det ÄR Roberto min man som står på pappren. Men jag är lika inför hans ögon som ägare till vårt hem, så jag känner att jag kan formulera mig så okej?
Hoppsan! Vadan denna plötsliga ärlighet?
Och om hon nu "är lika inför hans ögon" (vilken jävla formulering!), varför är hon då inte delägare i huset? Jag sätter min peng på att han gör allt som står i hans makt för att rädda vad som räddas kan inför en skilsmässa (och att en sådan kommer).

Och vi hittade huset i Sigtuna kommun, närmare bestämt Odensala så inte Sigtuna SIGTUNA eftersom det är väääldigt petnoga med detaljer i precis allt.
Hoppsan igen! Plötsligt medger hon att det inte är i orten Sigtuna hon bor. Men hon vägrar fortfarande ta sin postort Märsta i sin mun.
Det kan vara Robertos pappa som har varit klok och skrivit gåvorna som enskild egendom.
Jag tror att Roberto är för korkad för att vidta några försiktighetsåtgärder.
Roberto kommer aldrig att våga skilja sig, då får han stryk av Anna.

"Snälla Anna, får jag skilja mig" PAM, PAM, PAM. Därefter ambulans.
Citera
2019-09-18, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det kan vara Robertos pappa som har varit klok och skrivit gåvorna som enskild egendom.
Jag tror att Roberto är för korkad för att vidta några försiktighetsåtgärder.
Roberto kommer aldrig att våga skilja sig, då får han stryk av Anna.

"Snälla Anna, får jag skilja mig" PAM, PAM, PAM. Därefter ambulans.
Anna verkar vara ganska korkad, Roberto ÄGER huset, hon är med på lånen, räkningar m.m, ägare är hon däremot inte hur mycket hon än "känner" att det är så
Som nån skrev nyligen: hon skulle platsa väldigt bra på Cirkus!
Kära Anna, lugna ner dig! Vakna, kom till sans, "kamma dig", verkligheten väntar på dig..Stackars Roberto verkar vara värsta mesproppen, fattar inte att han jobbar på ett vaktbolag..
Citera
2019-09-18, 11:43
Medlem
Odensala är nära Knutby.
Kanske dom behöver komplettera biblarna med en Tjock Book till?
Citera
2019-09-18, 12:31
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Odensala är nära Knutby.
Kanske dom behöver komplettera biblarna med en Tjock Book till?
Inte så nära, men visst skulle Anna passa in i en frikyrkoförsamling: konstlat uppsluppen, skenhelig och kåt.
Citera
2019-09-18, 12:33
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Anna verkar vara ganska korkad, Roberto ÄGER huset, hon är med på lånen, räkningar m.m, ägare är hon däremot inte hur mycket hon än "känner" att det är så
Som nån skrev nyligen: hon skulle platsa väldigt bra på Cirkus!
Kära Anna, lugna ner dig! Vakna, kom till sans, "kamma dig", verkligheten väntar på dig..Stackars Roberto verkar vara värsta mesproppen, fattar inte att han jobbar på ett vaktbolag..

Hon är nog inte med på lånen. Hon äger ju inte huset. Han äger och det finns med all säkerhet ett äktenskapsförord där huset är enskild egendom. Ett krav från svärfar. Det blir väldigt tuffa tider för fru Book om maken skulle bestämma sig för att lämna boet. Då blir det nog försörjningsstöd från soc och slut på botox och lösögonfransar.
Citera
2019-09-18, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon är nog inte med på lånen. Hon äger ju inte huset. Han äger och det finns med all säkerhet ett äktenskapsförord där huset är enskild egendom. Ett krav från svärfar. Det blir väldigt tuffa tider för fru Book om maken skulle bestämma sig för att lämna boet. Då blir det nog försörjningsstöd från soc och slut på botox och lösögonfransar.
Tror du inte? När jag flyttade ihop med min numera man- inte sambo så betalade jag hälften av alla räkningar, där huslån ingick, sen sålde han, vi köpte ett annat, gemensamt hus, där båda står som ägare, fortfarande samma, man betalar hälften..
Ja, madame Anna är kokt, rökt och stekt om Roberto lämnar boet..
Citera
2019-09-18, 12:47
Medlem
Usch, hon kommer att se ut som en rugguggla om det blir slut på lösögonfransar och botox, så hemskt för henne, att se ut som man gör i den åldern, otänkbart för henne tror jag, hon lever kvar i : ABC...
Citera
2019-09-18, 17:44
Medlem
Asså Anna är en manusförfattares våta dröm som en karaktär. Hon är komplex och fylld av konflikter.

Hon säger att hon hatar rika människor, men samtidigt umgås med dem.

Hon säger att man ska vara naturlig, samtidigt som hon bränner tiotusentals kronor på skönhetsprodukter. Opererar sig och använder filter på foton.

Hon säger att familjen är det viktigaste, men skiter fullständigt i att uppfostra sina barn. Hon hänger ut sin egen son som lögnare på sociala medier.

Hon är i 50 årsåldern, men beter sig som en tonåring.

När jag pluggade till manusförfattare för längesen så hade Anna varit en karaktär som man verkligen hade velat spara i ett kassaskåp. För ett sedan ta fram när man ska skriva om en dysfunktionell familj.
Senast redigerad av pizzamedmozzarella 2019-09-18 kl. 17:47.
Citera
2019-09-18, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Usch, hon kommer att se ut som en rugguggla om det blir slut på lösögonfransar och botox, så hemskt för henne, att se ut som man gör i den åldern, otänkbart för henne tror jag, hon lever kvar i : ABC...

Ser att hela den svenska kändiseliten är bjuden på festfixaren Micael Bindefelds 60-års kalas. Hemlig resa till Tel Aviv med chartrat plan och allt.
Kändisar som Camilla Läckberg, Carola Häggqvist, Pernilla Wahlgren, Ebba Bush Thor, Lisa Nilsson, Måns Herngren, Charlotte Perelli, Lena Philipson m. fl....
Men, det fattas väl någon?
Mona Sahlin? Nej Mona är också bjuden...

Åhh nej!! Han har visst glömt att bjuda Anna Book, eller...?

Ähh...säkert har Anna bara tackat nej till festen p.g.a professionella skäl då hon har viktigare saker att stå i, typ kolla att gräsmattan rullas ut med den gröna sidan upp...
Citera
2019-09-18, 18:15
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Ja Anna har så mycket att göra nu, hon måste ju vattna de nya gräsmattorna. Då kan hon INTE åka på födelsedagsfirande, CasaBlanca & familjen är sååååååå mycket viktigare🤣🤪🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in