2019-09-18, 18:39
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag kan lägga 62 i timmen med men jag sitter liksom inte 100% på datan heller jag har annat att göra.
Sen kan du inte fokusera med 75 mess i timmen 5 timmar i sträck.
Samma gäller så finns det inte så mycket mess så att du kan hålla 75 mess i timmen på dagtid eller kvällstid.

Du talar för dig själv.
Går lätt och snitta 75 i timmen i många timmar i sträck. Handlar om disciplin.
2019-09-18, 18:44
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Du talar för dig själv.
Går lätt och snitta 75 i timmen i många timmar i sträck. Handlar om disciplin.
Det kan väl inte handla om disciplin om det inte ens kommer 75 mess i timmen trollar du fram dina kunder eller drömmer du??
2019-09-18, 18:46
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Det kan väl inte handla om disciplin om det inte ens kommer 75 mess i timmen trollar du fram dina kunder eller drömmer du??

Är du aktiv i chatten och kör "fokuserat" så bygger du din egna kö? Vad är problemet? Herregud.
2019-09-18, 18:53
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Är du aktiv i chatten och kör "fokuserat" så bygger du din egna kö? Vad är problemet? Herregud.
Hur kan du bygga upp en egen kö om det inte finns meddelande och kunden inte svarar lika fort som en annan svarar tänkte du nu??
Man kan liksom inte trolla direkt.
Men det är lugnt för mig även med 32 mess eller 57 jag har inte direkt behov att tjäna mega det duger med det lilla med allt är liksom +
2019-09-18, 18:57
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Hur kan du bygga upp en egen kö om det inte finns meddelande och kunden inte svarar lika fort som en annan svarar tänkte du nu??
Man kan liksom inte trolla direkt.
Men det är lugnt för mig även med 32 mess eller 57 jag har inte direkt behov att tjäna mega det duger med det lilla med allt är liksom +

Vet inte vad för utrustning osv du sitter. Men jag har MINST 1 mess i minuten o bygger jag en kö under en timme så har jag fullt tryck sen
Kan bara tala för mig.
2019-09-18, 19:09
Medlem
Citat:
Ehm va? Ser jag ner på folk som är städare? Vad snackar du om? Haha. Snittar du 33 mess i timmen så tar ett mess för dig 2 minuter??? Haha. Jag håller 20-30 sec per mess MAX... Där har du skillnaden på hur man tjänar pengar på chatten.

Ja men om det är 0 kö dygnet runt och du får vänta 1 minut på mess så kan han ju inte skriva snabbare.
Är det kö drar man 100+ givetvis.
2019-09-18, 19:35
Medlem
[quote=kakelpanna|68738654]Vet inte, bryr mg inte, men jag hade inte utsatt mig själv för den risken. Skattebrott är fortfarande skattebrott.

Låter som ett jävligt sugigt liv att inte ha en stabil inkomst med ett jobb som ger lite mer än att skriva snusk.
__________________________________________________ __________________________

Jag var också hjärntvättad fram till 25-27 och trodde att det enda liv som gäller är ett svenssonliv i Sverige, men lärde mig sedan, att så är icke fallet och är glad för det.

Tjänar 15 papp i månaden bor i en lägenhet rätt fin för 2000 i utlandet. Trivs bra! :-)
2019-09-18, 19:56
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ja men om det är 0 kö dygnet runt och du får vänta 1 minut på mess så kan han ju inte skriva snabbare.
Är det kö drar man 100+ givetvis.
KÖUPPBYGGNAD VET DU MED 0 PÅ VÄNTELISTAN DET FUNKAR SÄKERT MED
VI HAR NOG HAMNAT PÅ FEL AVDELNING TROR JAG
2019-09-18, 20:12
Medlem
Citat:
KÖUPPBYGGNAD VET DU MED 0 PÅ VÄNTELISTAN DET FUNKAR SÄKERT MED
VI HAR NOG HAMNAT PÅ FEL AVDELNING TROR JAG

Snart lossnar det bara att chilla, så har du kö dygnet runt igen
2019-09-19, 08:51
Medlem
CheeseHDs avatar
[quote=Capitanogaliano86|68741119]
Citat:
Ursprungligen postat av kakelpanna
Vet inte, bryr mg inte, men jag hade inte utsatt mig själv för den risken. Skattebrott är fortfarande skattebrott.

Låter som ett jävligt sugigt liv att inte ha en stabil inkomst med ett jobb som ger lite mer än att skriva snusk.
__________________________________________________ __________________________

Jag var också hjärntvättad fram till 25-27 och trodde att det enda liv som gäller är ett svenssonliv i Sverige, men lärde mig sedan, att så är icke fallet och är glad för det.

Tjänar 15 papp i månaden bor i en lägenhet rätt fin för 2000 i utlandet. Trivs bra! :-)
var bor du för 2k med en 'fin' lägenhet gullet? Ska återgå och se snoppar nu hhrn..
2019-09-19, 09:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Snart lossnar det bara att chilla, så har du kö dygnet runt igen

Jag tänkte ge ett litet exempel:
Idag har jag suttit med detta i 30 minuter från 09:00-09:30 och det har kommit 3 meddelanden på totalt 30 minuter.

Ett annat exempel:
Igår satt jag med detta från 09:00-12:30 och kom upp i 98 meddelanden.
Jag skriver ett meddelande på 40-45 sekunder oftast.
Jag kanske inte är supersnabb är heller inte jättelångsam.

Det är nåt knas känner jag. Har aldrig varit så här lugnt på mina två månader som nu.
2019-09-19, 09:41
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pottie.scippen
Jag tänkte ge ett litet exempel:
Idag har jag suttit med detta i 30 minuter från 09:00-09:30 och det har kommit 3 meddelanden på totalt 30 minuter.

Ett annat exempel:
Igår satt jag med detta från 09:00-12:30 och kom upp i 98 meddelanden.
Jag skriver ett meddelande på 40-45 sekunder oftast.
Jag kanske inte är supersnabb är heller inte jättelångsam.

Det är nåt knas känner jag. Har aldrig varit så här lugnt på mina två månader som nu.
Raring, du är precis som hälften av alla andra här färsking. Det innebär att det är många nya för att sänka mig till din nivå.

Värre kommer det bli och det hoppas vi eller hur? Speciellt alla ni som fortfarande rekryterar här
Senast redigerad av CheeseHD 2019-09-19 kl. 09:44.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in