2020-01-13, 03:38
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
Så att... Vad står JH och CW för? Nån som kan hjälpa till med detta?
2 olika företag med samma uppgift
JH=Jobba hemma
CW-Cloudworkers
Du söker dessa företag enkelt via google
2020-01-13, 08:33
Medlem
Så som du gör reklam för företagen Sebbe, du borde få löneförhöjning med 0.03 minst!
2020-01-13, 10:21
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Så som du gör reklam för företagen Sebbe, du borde få löneförhöjning med 0.03 minst!
Om 1 frågar vad är problemet tänkte du??
Vad är det för reklam du tycker jag gör tråden handlar väl om att man ska kunna
hjälpa folk?
2020-01-13, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Om 1 frågar vad är problemet tänkte du??
Vad är det för reklam du tycker jag gör tråden handlar väl om att man ska kunna
hjälpa folk?
Oj hotfull stämning i luften. Inte just i detta fall men om man analyserar de tidigare sidorna. Tagit över Herr Gurkas tron. Vem vet du kanske till och med är delägare
2020-01-13, 11:33
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Oj hotfull stämning i luften. Inte just i detta fall men om man analyserar de tidigare sidorna. Tagit över Herr Gurkas tron. Vem vet du kanske till och med är delägare
Inte för att det direkt intresserar mig,men berätta gärna hur din hjärna fungerar tack.
Först var det Reklam nu heter det hotfull stämning.
Sedan tror du jag är delägare med.
Lever du i en fantasivärld?Var är det hotfulla.Jag tror det är något som inte stämmer du har troligen
livlig fantasi eller så kanske du mår dåligt.
PS!Du behöver inte ens besvara mig för sånt folk beblandar jag mig inte med.
Ha en bra vecka snart är det sommar igen vet du.
2020-01-13, 11:37
Medlem
Citat:

Jag o Sebbe äger sidorna. Vi har även LB barer över hela Sydostasien , sen drejar vi krukor och säljer också. De e mycke nu
2020-01-13, 12:03
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
JH är perfekt om du vill ha en coach som haywan & co här som nosar dig i röven för minsta stavfel som görs

Gör inga fel då så slipper du coacherna
2020-01-13, 13:12
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Gör inga fel då så slipper du coacherna
Han kanske inte har kommit på det än liksom
Vi är alla olika som man säger en del ställer sig på 100 metersbanan för att vara med.
Dom smarta kommer i mål,dom lite slappare som inte fattar galoppen kommer i mål senare.
Medans en del andra inte ens kommer iväg från startblocken
2020-01-13, 13:40
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
JH är perfekt om du vill ha en coach som haywan & co här som nosar dig i röven för minsta stavfel som görs

Vet du efter ett bra tag på JH så har jag fortfarande ALDRIG fått höra det där. Jag har fått kritik 1 enda gång och då hade jag loggat en bild som en stad.
2020-01-13, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Inte för att det direkt intresserar mig,men berätta gärna hur din hjärna fungerar tack.
Först var det Reklam nu heter det hotfull stämning.
Sedan tror du jag är delägare med.
Lever du i en fantasivärld?Var är det hotfulla.Jag tror det är något som inte stämmer du har troligen
livlig fantasi eller så kanske du mår dåligt.
PS!Du behöver inte ens besvara mig för sånt folk beblandar jag mig inte med.
Ha en bra vecka snart är det sommar igen vet du.
Hej igen. Hur är det där i hjärnmalmen, fick jag rätt på att du är en av delägarna? Sak samma, du gör ett grymt jobb här, du och Gurkan. Sommar är det året runt vettu när man ser kukar dagligen ingen fara med den biten.
2020-01-13, 14:05
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Hon som ALLTID har AW på helgerna?

AW? Du mear alla sexpartyn som han först hittar på för att sedan rädda henne ifrån? Har stött på He***gt i många andra Player interaktioner och då är han intete alls på samma sett utan verkar vettig till och med.

Ibland undrar jag om He***gt är en chatbot? Hur kan man vara sån ens som han är mot Player med gula stjärnan i ansiktet?
2020-01-14, 03:18
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleo
AW? Du mear alla sexpartyn som han först hittar på för att sedan rädda henne ifrån? Har stött på He***gt i många andra Player interaktioner och då är han intete alls på samma sett utan verkar vettig till och med.

Ibland undrar jag om He***gt är en chatbot? Hur kan man vara sån ens som han är mot Player med gula stjärnan i ansiktet?

Hahaha. Det är en bra fråga faktiskt. Ta och kolla antalet bilder han har skickat sen tar du det x12kr (medianpriset)...Tänk sen då alla mess utan bilder...Fyfan ångest haha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in