2021-01-06, 17:00
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Ja? Har svarat dig på ett annat ställe. Det är ju två olika personer jag pratar om. En kompis som träffade sin fru för ca 7 år sen på en telefondaitinglinje. Nu är dom gifta. Grannen jobbar på en telefondating, vet ej om det är samma. Vet att det är vanliga tjejer också som ringer in dit och att grannens jobba är nån slags värdinna/övervakare.

Personligen skulle jag hellre ringa in och prata med en person framför att messa. Så menar jag.
Varför jobbar du inte där då? Tycker att det låter som ett toppenjobb för dig. Vem vet.. Du kanske både får en fru och en fet lön. Det är inte illa
2021-01-06, 17:52
Medlem
Citat:
Ja? Har svarat dig på ett annat ställe. Det är ju två olika personer jag pratar om. En kompis som träffade sin fru för ca 7 år sen på en telefondaitinglinje. Nu är dom gifta. Grannen jobbar på en telefondating, vet ej om det är samma. Vet att det är vanliga tjejer också som ringer in dit och att grannens jobba är nån slags värdinna/övervakare.

Jag är insatt i den branschen med och alla teledejtinglinjer som Phone Cafe, Snack 24, Drömdejten, Loveline etc har anställda operatörer som låtsas ringa in på linjen de med och söka dejt. De har 4-6 tjejer anställda per timme som håller gubbarna kvar på tråden hur länge som möjligt. Ingen jobbar där och "övervakar" linjen utan tvärtom bryter de mot alla regler som finns då de anställda har ren telefonsex och är grova i sina meddelanden till kunderna för att få dem att stanna samt runkar av dem live till ett billigare pris än telefonsexlinjerna som ligger på 19-28 kr per minut. Det är ytterst få vanliga tjejer som ringer in. Så de som borde övervakas är istället de anställda som enligt alla riktlinjer inte får ha telefonsex på en betallinje som betalas med telefonräkningen.

Det känns som om du jobbar för en sådan linje och är i tråden för att rekrytera. Vi som jobbar med meddelanden har valt bort att prata live med idioterna.
2021-01-06, 20:03
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Varför jobbar du inte där då? Tycker att det låter som ett toppenjobb för dig. Vem vet.. Du kanske både får en fru och en fet lön. Det är inte illa

En fru behöver jag inte 😂. Sen har jag ett bra jobb med en bra lön så sånt jobb behöver jag inte 😂.
2021-01-06, 20:04
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jag är insatt i den branschen med och alla teledejtinglinjer som Phone Cafe, Snack 24, Drömdejten, Loveline etc har anställda operatörer som låtsas ringa in på linjen de med och söka dejt. De har 4-6 tjejer anställda per timme som håller gubbarna kvar på tråden hur länge som möjligt. Ingen jobbar där och "övervakar" linjen utan tvärtom bryter de mot alla regler som finns då de anställda har ren telefonsex och är grova i sina meddelanden till kunderna för att få dem att stanna samt runkar av dem live till ett billigare pris än telefonsexlinjerna som ligger på 19-28 kr per minut. Det är ytterst få vanliga tjejer som ringer in. Så de som borde övervakas är istället de anställda som enligt alla riktlinjer inte får ha telefonsex på en betallinje som betalas med telefonräkningen.

Det känns som om du jobbar för en sådan linje och är i tråden för att rekrytera. Vi som jobbar med meddelanden har valt bort att prata live med idioterna.

Du vet säkert mer än mig om såna yrken. Själv behöver jag inte ta såna skitjobb som tur är 😉.
2021-01-06, 20:19
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
En fru behöver jag inte 😂. Sen har jag ett bra jobb med en bra lön så sånt jobb behöver jag inte 😂.
Vilken tur. Får man fråga varför du skriver här?
2021-01-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Beror väl på.

Som sagt tar det ju inte vidare lång tid att utbilda någon och ett par timmar av en coachs tid är säkert inte så otroligt värdefull heller. Med tanke på hur liten del som går till oss krävs det inte så många svarade mess. Sen kan dom tjäna mer på att ha många genom en deal med banken för avgifterna och således få mer pengar i fickan genom ett större antal transaktioner.

Deal med banken hur menar du då?

Jo visst, men kan ju komma in folk och sabba rätt mkt måste vara en risk varje gång de tar in någon ny. Jag hade höjt lönen och försökt få lojala medarbetare istället. Nu måste ju alla dra snabbt ingen jobbar väl för 30 spänn timmen?
2021-01-06, 21:54
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vilken tur. Får man fråga varför du skriver här?

Nu ska du inte vara sån Mopsan. Hon hoppas säkert på att kanske få se några fina kuk bilder här. Det har dom ont om på bra jobb med bra lön.
2021-01-06, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Jobbar man med detta för 30 spänn i timmen så är man sjukt jävla kass haha! Då ska man lägga ner och supa sig full istället och bo på anstalt varje helg.

Kommer inte tillräckligt med meddelanden för att göra mer det är omöjligt...hur många gör du per timme?

Ljug inte nu vill ha bild bevis amnars svara inte mig
2021-01-06, 23:46
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmansach
Kommer inte tillräckligt med meddelanden för att göra mer det är omöjligt...hur många gör du per timme?

Ljug inte nu vill ha bild bevis amnars svara inte mig
Bevis finns, fråga även den andra killen som bad om pm om det.
Under en bra kväll snittar jag 100 per timme. Rekordet är 122 på 45 minuter, plus logg! Sega perioder som nu efter jul och allt snittar jag 80st/h.
Inte svårt alls. Kollar alltid på The Office och jobbar haha! Man behöver inte vara fokuserad för att komma upp i dessa lägre siffror som 80 st per timme.

Kommer det inte tillräckligt meddelanden för dig får du jobba på andra tider. Men ja är du ny så har du inte lärt dig tidpunkterna ännu. Men det kommer med tiden.
2021-01-06, 23:47
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedGreenMan
http://jobba-hemifran.com/signup-form/

Är det innom A51 man ska jobba😅 fruktansvärda summor, jag lyckas alltid ställa till med något, så de där jobbet skulle iaf jag avstå😅

" händelse av att mottagaren bryter mot någon av sina skyldigheter enligt detta avtal
ska denne omedelbart, utan krav på ytterligare åtgärder eller formaliteter, hållas
ansvarig gentemot Leverantören med en omedelbar påföljd på 250 000 SEK
250.000,- (två hundra femtio tusen svenska kronor) för varje sådan överträdelse, upp
till högst SEK 1.000.000,- (en miljon svenska kronor) och för en periodisk betalning
på SEK 20.000,- (tjugo tusen svenska kronor) för varje dag som överträdelsen fortgår,"
2021-01-06, 23:50
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnusmas80
Är det innom A51 man ska jobba😅 fruktansvärda summor, jag lyckas alltid ställa till med något, så de där jobbet skulle iaf jag avstå😅

" händelse av att mottagaren bryter mot någon av sina skyldigheter enligt detta avtal
ska denne omedelbart, utan krav på ytterligare åtgärder eller formaliteter, hållas
ansvarig gentemot Leverantören med en omedelbar påföljd på 250 000 SEK
250.000,- (två hundra femtio tusen svenska kronor) för varje sådan överträdelse, upp
till högst SEK 1.000.000,- (en miljon svenska kronor) och för en periodisk betalning
på SEK 20.000,- (tjugo tusen svenska kronor) för varje dag som överträdelsen fortgår,"
Haha det är är bara tomma ord! De kan inte göra ett skit
2021-01-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Bevis finns, fråga även den andra killen som bad om pm om det.
Under en bra kväll snittar jag 100 per timme. Rekordet är 122 på 45 minuter, plus logg! Sega perioder som nu efter jul och allt snittar jag 80st/h.
Inte svårt alls. Kollar alltid på The Office och jobbar haha! Man behöver inte vara fokuserad för att komma upp i dessa lägre siffror som 80 st per timme.

Kommer det inte tillräckligt meddelanden för dig får du jobba på andra tider. Men ja är du ny så har du inte lärt dig tidpunkterna ännu. Men det kommer med tiden.

Skicka en bevis till mig på pm då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in