2019-09-17, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Styrkekram till dig !

Tack! ❤
Citera
2019-09-17, 09:34
Medlem
Jag ångrar att jag varit glad och lycklig, det är fel . Men jag har fått kämpa med så mycket hela tiden.
Det är inte ok.
Förstod nog inte redan som barn, varför barnen bråkade. Vädret var fint, så mycket leksaker och lekparker.
Man blir inlåst trots att jag hade ett så fint hjärta, tvångsfängslad trots att jag var lycklig och tacksam.
Men kände att jag blev mer produktiv och presterade bättre när jag mådde bättre.
Önskar att jag aldrig träffat min familj .
Citera
2019-09-17, 12:16
Medlem
Psykiatrin gjorde så jag hamnade i ett bidragsberoende 😭. Jag hade allt men förlorade allt pga psykopatrin.
Varför fick jag dit? 😭Tänk om man bara kunde vara trött som innan psykopatrin. Jag vill inte dö 😢.

Så trött på allt. Förut spärrade man in alla, även handikappade. Bögar skulle behandlas på olika sätt. Här lever man sitt fredliga liv och blir tvångsfängslad. Det är så hemskt. Psyk sa till mig att bara du mår bra, det är det viktigaste. Det var en lögn.
Senast redigerad av Mellinie 2019-09-17 kl. 12:28.
Citera
2019-09-17, 16:06
Bannlyst
strövtåg i hembygden heter den iaf.
Ingen direkt munter låt men jag har aldrig hört något vackrare tror jag.

https://youtu.be/_YPqM-MTKCI
Citera
2019-09-17, 16:56
Medlem
BewilderedHulders avatar
Winter depression is coming ...

Vill bara sova.
Citera
2019-09-17, 17:46
Medlem
Det var inte det här jag drömde om som barn. Bli tvångsfängslad av psykiatrin.
Läkaren frågade om jag var avlyssnad. Jag sa då att nej inte vad jag vet. Men wifi finns ju överallt så vem som helst kan vara avlyssnad. Efter dessa ord blev jag tvångsfängslad 😢. Värsta tre veckorna i mitt liv. Jag ville bara därifrån och mådde bara sämre och sämre, gick ner 10 kg på tre veckor. Sen förskrev de Haldol till mig, ett läkemedel med extrema biverkningar och har nu fått svåra livshotande skador 😭.
Det är mitt fel, jag kontaktade psykiatrin. Psykiatrin vet om att Haldol är ett mycket skadligt läkemedel. Så hemska mänkiskor som jobbar inom psykiatrin.

Man får sån ångest av att inte kunna sova och aldrig vara trött. Psykiatrin skriver ut Haldol så man får sömnproblem. Tror de vill ha fler patienter. Förstår inte det här.

Jag var så lycklig, frisk och sov bra. Kommer aldrig kunna få barn, en stor sorg.

Jobbig ångest över att aldrig vara trött, så fort jag tänker på det så får jag svårt att andas.

Ni som gnäller över att ni är trötta ofta, ni har det så bra 😢.
Citera
2019-09-17, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Det var inte det här jag drömde om som barn. Bli tvångsfängslad av psykiatrin.
Läkaren frågade om jag var avlyssnad. Jag sa då att nej inte vad jag vet. Men wifi finns ju överallt så vem som helst kan vara avlyssnad. Efter dessa ord blev jag tvångsfängslad 😢. Värsta tre veckorna i mitt liv. Jag ville bara därifrån och mådde bara sämre och sämre, gick ner 10 kg på tre veckor. Sen förskrev de Haldol till mig, ett läkemedel med extrema biverkningar och har nu fått svåra livshotande skador 😭.
Det är mitt fel, jag kontaktade psykiatrin. Psykiatrin vet om att Haldol är ett mycket skadligt läkemedel. Så hemska mänkiskor som jobbar inom psykiatrin.

Man får sån ångest av att inte kunna sova och aldrig vara trött. Psykiatrin skriver ut Haldol så man får sömnproblem. Tror de vill ha fler patienter. Förstår inte det här.

Jag var så lycklig, frisk och sov bra. Kommer aldrig kunna få barn, en stor sorg.

Jobbig ångest över att aldrig vara trött, så fort jag tänker på det så får jag svårt att andas.

Ni som gnäller över att ni är trötta ofta, ni har det så bra 😢.

tvingar de dig att ta haldol? säg att du får biverkningar och att den inte hjälper.
hemsk medicin som jag sett biverkningar av hos många
Citera
2019-09-17, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siddhartagautama
tvingar de dig att ta haldol? säg att du får biverkningar och att den inte hjälper.
hemsk medicin som jag sett biverkningar av hos många

Önskar att jag vänt mig till fb när jag var inlåst i psykfängelset 😢. Förstod inte att det är en av det värsta medicinerna. Visste inte mina rättigheter.
Tog den i tre månader och det räcker för att ge mycket svåra livshotande skador. Sänkte dosen efter tre veckor och slutade ta sprutor efter 2 månader. Detta var ca ett år sedan. Mådde illa i flera månader även att jag slutat ta läkemedlet.
Att inte klara av att sitta still 😭, skaka. Stänger av hela kroppen så man inte behöver gå på toaletten längre. Praktiskt tycker nog psykopatrin.
Citera
2019-09-17, 19:14
Medlem
Citat:
strövtåg i hembygden heter den iaf.
Ingen direkt munter låt men jag har aldrig hört något vackrare tror jag.

https://youtu.be/_YPqM-MTKCI

Fin låt.
Varför skriver du här, mår du också dåligt?
Citera
2019-09-17, 19:21
Bannlyst
Citat:
Fin låt.
Varför skriver du här, mår du också dåligt?
åh den är så fin den låten jag brister ut i gråt som en menstruerande tonårstjej till denna låt (trots att jag är en storvuxen man)

Jag mår dåligt ibland.

ta inte mer haldol , med tiden så försvinner skiten ur ditt system varje glas vatten du dricker renar kroppen
Citera
2019-09-17, 19:41
Medlem
Citat:
åh den är så fin den låten jag brister ut i gråt som en menstruerande tonårstjej till denna låt (trots att jag är en storvuxen man)

Jag mår dåligt ibland.

ta inte mer haldol , med tiden så försvinner skiten ur ditt system varje glas vatten du dricker renar kroppen

Lyssnade mycket på den låten för några år sedan.
Varför mår du dåligt?

Nä inge mer Haldol. Frågan är hur länge till jag överlever.
Citera
2019-09-17, 22:07
Bannlyst
Citat:
Lyssnade mycket på den låten för några år sedan.
Varför mår du dåligt?

Nä inge mer Haldol. Frågan är hur länge till jag överlever.

tack för att du frågar.
Jag vet inte varför jag mår
som jag gör kan inte sätta ord
på det.

jag känner saker väldigt starkt och är en emotionell människa.

plågas mycket av minnen som jag har
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in