2019-08-21, 14:50
Medlem
Donanobispacems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Men jag stör mig som fan! Hur fan kan man låta en människa bli precis livrädd för än och vara nöjd över det? Varför i helvete vill hon ha det så? Jag blir riktigt jävlar förbannad när jag tänker på det. Jag kan inte släppa det. Jag hatar människan.

Kan ha varigt så länge om ditt sår varigt varit tyvärr. Du måste skapa kläder som passar din egen livsstil. Tänk på Coco Chanel. Hon är utan motstycke den modeskapare som betytt mest för kvinnomodets förändring under 1900-talet. Hon skapade plagg som hon själv tyckte om att bära och som passade hennes aktiva och sportiga livsstil.
Citera
2019-08-21, 14:53
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Du hänger ju mest i den mest deprimerade tråden på hela FB så det är ju inte så konstigt att du blir påverkad negativt tillslut.. är det vår tur att hjälpa dig denna gången kanske? Jag hoppas inte att du blev ledsen för att jag påpekade att du skriver som en kratta? Det är ju sant Annars så får jag väl be om ursäkt för att jag påpekade det. I am sorry!
Okej jävligt skumt, hur kan man vara så jävla rädd för en tjej egentligen? Alltså, jag själv älskar att skrämma upp killar och hotas men jag driver bara...sen att dom sitter hemma och är oroliga - det är fan bara kul Like really...ofta jag skulle skjuta en person i skallen och riskera att hamna i fängelset? aldrig i livet...Så mycket älskar jag dig inte "mannen". Det är typ det man vill säga till dom när dom tar det på stort allvar. Med andra ord - du blir en target när du visar dig så känslig och rädd..det blir roligare för tjejen att hålla på. Visa att du inte bryr dig så kommer hon sluta ska du se, då är lekstunden över.

Det känns som att du försöker tävla om hans uppmärksamhet? Du blir typ svartsjuk för att han pratar med mig, du vill ha honom för dig själv...är du bög eller?

Härligt att någon förstår min humor!
Men känner rent hat mot henne för att hon håller på sådär. Är det ett sätt att få känna sig betydelsefull på eller? Att någon är rädd för än. Eller vad handlar det om? Är man själv rädd? Är det problemet? Och istället för att själv vara rädd så får man någon annan att känna sig rädd.
Seriöst. Varför skulle man inte bli rädd för en tjej? Dom är inga harmlösa små änglar precis. Det finns riktigt farliga tjejer. Seriöst. Jag är inte rädd för hon direkt. Jag är mera rädd att hon får med sig andra att försöka skada mig!
Citera
2019-08-21, 15:03
Medlem
ghostedbymes avatar
[quote=jjujju|68456829]Du hänger ju mest i den mest deprimerade tråden på hela FB så det är ju inte så konstigt att du blir påverkad negativt tillslut.. är det vår tur att hjälpa dig denna gången kanske? Jag hoppas inte att du blev ledsen för att jag påpekade att du skriver som en kratta? Det är ju sant Annars så får jag väl be om ursäkt för att jag påpekade det. I am sorry!

HAHA nej så lättstött är jag inte och bjuder på de kråkorna som flaxar förbi i bland , va trött och mitt i natten och då är inte jag felfri i alla fall bryr mej inte över sådana detaljer .

nej det är på ett mer allvarligare och djupare plan än så , när jag skriver att det påverkar mej i sinnet i bland
något som jag erkänt här många ggr , forum kan vara jävligt deprimerande och jag behöver lite semester att vila upp mej i bland .

jo gillar ju att hjälpa till om jag kan , har hjälpt många under livet och det är ju i denna forumdel det hänger mest människor som har det svårt i livet , det är här man hittar er på ett rakt och öppet sätt , inge konstigt med det ,
men om du kollar mer noga var jag skriver så hoppar jag in lite överallt efter humör och ämne som diskuteras för stunden , så om du tycker att jag bara finns här , så har du rejäla skygglappar på

nej gillar ärligheten här fast den är jobbig för psyket , och nej ni behöver inte hjälpa mej i detta
har full kontroll på hur jag funkar

och hur du funkar
Citera
2019-08-21, 15:04
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Sluta sök uppmärksamhet på nätet. Ta itu med din social fobi så slipper du personlighetsbygga på nätet. Detta är ett anonymt forum, du får inte ens bonuspoäng på ICA av att skriva långa välskrivna texter.
Att ha social fobi betyder inte alltid att man inte har kontakt med omvärlden, man kan träna upp sig och fungera precis som alla andra - precis som jag gör. Det är jobbigt ibland men man är ju van efter 10 år. Folk märker inte ens att jag har det, är väldigt social ändå - inget vet ju hur jobbigt det är ibland, finns vissa dagar man verkligen inte vill se människor öht. Jag är exakt samma person här som irl, det kanske är jobbigt för dig att inse när du sitter där på andra sidan och är ledsen över livet och är besatt av mig, skaffa dig ett liv istället förresten, allt du gör är att hänga efter och fokusera på andras liv hela tiden men du tar aldrig en titt på dig själv.

#Sluta lev i förnekelse och möt dina demoner

Förresten tack för din fina komplimang om att jag skriver välskrivna texter. Ps. Du råkade ge mig en komplimang, det är ju det som är det roligaste av allt.
Citera
2019-08-21, 15:10
Bannlyst
Citat:
Att ha social fobi betyder inte alltid att man inte har kontakt med omvärlden, man kan träna upp sig och fungera precis som alla andra - precis som jag gör. Det är jobbigt ibland men man är ju van efter 10 år. Folk märker inte ens att jag har det, är väldigt social ändå - inget vet ju hur jobbigt det är ibland, finns vissa dagar man verkligen inte vill se människor öht. Jag är exakt samma person här som irl, det kanske är jobbigt för dig att inse när du sitter där på andra sidan och är ledsen över livet och är besatt av mig, skaffa dig ett liv istället förresten, allt du gör är att hänga efter och fokusera på andras liv hela tiden men du tar aldrig en titt på dig själv.

#Sluta lev i förnekelse och möt dina demoner

Förresten tack för din fina komplimang om att jag skriver välskrivna texter. Ps. Du råkade ge mig en komplimang, det är ju det som är det roligaste av allt.

Jaja, du lever ett internetliv. Det vet du om.
Citera
2019-08-21, 15:11
Medlem
Donanobispacems avatar
Citat:
Sluta sök uppmärksamhet på nätet. Ta itu med din social fobi så slipper du personlighetsbygga på nätet. Detta är ett anonymt forum, du får inte ens bonuspoäng på ICA av att skriva långa välskrivna texter.

Vilket land har du flytt i från? Ett land där dem förde krig eller ej? Ett land där sju hängda rövare hängde och dinglade i repen?
Citera
2019-08-21, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Donanobispacem
Vilket land har du flytt i från? Ett land där dem förde krig eller ej? Ett land där sju hängda rövare hängde och dinglade i repen?

Irak, det var tufft. Vad vet du om krig?
Citera
2019-08-21, 15:19
Medlem
Donanobispacems avatar
Citat:
Irak, det var tufft. Vad vet du om krig?

Själv flykting från Chile. Suttit några år på kåken med för ett knäck jag gjorde med ginligan från Säffle.
Citera
2019-08-21, 15:29
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Men känner rent hat mot henne för att hon håller på sådär. Är det ett sätt att få känna sig betydelsefull på eller? Att någon är rädd för än. Eller vad handlar det om? Är man själv rädd? Är det problemet? Och istället för att själv vara rädd så får man någon annan att känna sig rädd.
Seriöst. Varför skulle man inte bli rädd för en tjej? Dom är inga harmlösa små änglar precis. Det finns riktigt farliga tjejer. Seriöst. Jag är inte rädd för hon direkt. Jag är mera rädd att hon får med sig andra att försöka skada mig!
Makt såklart. Det är kul. Det är en adrenalinkick man får när man känner makt.

Mmm jag förstår vad du menar En provocerad och arg tjej kan ju få för sig att göra något dumt. Men klipp all kontakt så blir du fri från henne och hon lär inte kontakta dig igen, byt nummer. Du triggar uppenbarligen igång henne också till att fortsätta när du svarar henne.
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
HAHA nej så lättstött är jag inte och bjuder på de kråkorna som flaxar förbi i bland , va trött och mitt i natten och då är inte jag felfri i alla fall bryr mej inte över sådana detaljer .

nej det är på ett mer allvarligare och djupare plan än så , när jag skriver att det påverkar mej i sinnet i bland
något som jag erkänt här många ggr , forum kan vara jävligt deprimerande och jag behöver lite semester att vila upp mej i bland .

jo gillar ju att hjälpa till om jag kan , har hjälpt många under livet och det är ju i denna forumdel det hänger mest människor som har det svårt i livet , det är här man hittar er på ett rakt och öppet sätt , inge konstigt med det ,
men om du kollar mer noga var jag skriver så hoppar jag in lite överallt efter humör och ämne som diskuteras för stunden , så om du tycker att jag bara finns här , så har du rejäla skygglappar på

nej gillar ärligheten här fast den är jobbig för psyket , och nej ni behöver inte hjälpa mej i detta
har full kontroll på hur jag funkar

och hur du funkar
Det är bra det, viktigt med skinn på näsan! Jag förstår vad du menar och det är ändå rätt normalt.. Jag tycker också om att hjälpa när jag ser att någon mår dåligt och försöker ge mina bästa råd, vara en omtänksam medmänniska liksom, sträcka ut en hand till någon liten stackare som behöver stöd. Hänger man för mycket där det är mycket pessimism, negativitet så är det klart att psyket påverkas negativt, det är skillnad på att hjälpa en person som vill ha hjälp och kan se ett ljus och en person som inte vill ha hjälp och bara gnäller.

Haha det var ju fan vad alla försöker lista ut hur jag fungerar, men det där tyckte jag var lite sexigt sagt av dig Så får man inte göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Donanobispacem
Enda landet han flytt ifrån.. det är hans mammas röv Efterblivenpojke borde han hetat istället.

its a troll don't beleive a word he say.
Citera
2019-08-21, 15:35
Medlem
zammas avatar
Citat:
Makt såklart. Det är kul. Det är en adrenalinkick man får när man känner makt.

Mmm jag förstår vad du menar En provocerad och arg tjej kan ju få för sig att göra något dumt. Men klipp all kontakt så blir du fri från henne och hon lär inte kontakta dig igen, byt nummer. Du triggar uppenbarligen igång henne också till att fortsätta när du svarar henne.

Det är bra det, viktigt med skinn på näsan! Jag förstår vad du menar och det är ändå rätt normalt.. Jag tycker också om att hjälpa när jag ser att någon mår dåligt och försöker ge mina bästa råd, vara en omtänksam medmänniska liksom, sträcka ut en hand till någon liten stackare som behöver stöd. Hänger man för mycket där det är mycket pessimism, negativitet så är det klart att psyket påverkas negativt, det är skillnad på att hjälpa en person som vill ha hjälp och kan se ett ljus och en person som inte vill ha hjälp och bara gnäller.

Haha det var ju fan vad alla försöker lista ut hur jag fungerar, men det där tyckte jag var lite sexigt sagt av dig Så får man inte göra.

Enda landet han flytt ifrån.. det är hans mammas röv Efterblivenpojke borde han hetat istället.

its a troll don't beleive a word he say.
Ok. För att hon känner sig maktlös annars eller?
Citera
2019-08-21, 15:37
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ok. För att hon känner sig maktlös annars eller?
Hon hittar ett nytt "offer" att skrämma upp. Men frågan är ju om du egentligen inte gillar uppmärksamheten du får av henne? För du har ju uppenbarligen fortsatt svara henne om och om igen. En person som är trött på någon ignorerar ju.
Citera
2019-08-21, 15:40
Medlem
Dopaminas avatar
Ägglossningsschizofreni och flödderbrist. Omysig kombination! Nu blir det meningslöst plugg hela kvällen så jag blir ett lyckat lik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in