[quote=jjujju|68456829]Du hänger ju mest i den mest deprimerade tråden på hela FB så det är ju inte så konstigt att du blir påverkad negativt tillslut.. är det vår tur att hjälpa dig denna gången kanske? Jag hoppas inte att du blev ledsen för att jag påpekade att du skriver som en kratta? Det är ju sant

Annars så får jag väl be om ursäkt för att jag påpekade det. I am sorry!
HAHA

nej så lättstött är jag inte och bjuder på de kråkorna som flaxar förbi i bland , va trött och mitt i natten och då är inte jag felfri i alla fall

bryr mej inte över sådana detaljer .
nej det är på ett mer allvarligare och djupare plan än så , när jag skriver att det påverkar mej i sinnet i bland
något som jag erkänt här många ggr , forum kan vara jävligt deprimerande och jag behöver lite semester att vila upp mej i bland .
jo gillar ju att hjälpa till om jag kan , har hjälpt många under livet

och det är ju i denna forumdel det hänger mest människor som har det svårt i livet , det är här man hittar er på ett rakt och öppet sätt , inge konstigt med det ,
men om du kollar mer noga var jag skriver så hoppar jag in lite överallt efter humör och ämne som diskuteras för stunden , så om du tycker att jag bara finns här , så har du rejäla skygglappar på
nej gillar ärligheten här fast den är jobbig för psyket , och nej ni behöver inte hjälpa mej i detta
har full kontroll på hur jag funkar
och hur du funkar