2019-09-14, 18:19
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Tokfan tror det kommer göra skillnad om han kan avskräcka tio pers i tråden från att söka jobb. Samtidigt rekryterar företagen massvis dagligen så att dom hela tiden har täckning.

Speciellt när det är rekryteringstävling på JH nu :P
2019-09-14, 18:29
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Speciellt när det är rekryteringstävling på JH nu :P

Färskingen förstår inte att kåtgubbarnas löner inte räcker hela månaden ut och att antalet meddelanden sinar sista 2 veckorna innan löning.
Sen att varannat meddelande blir "Message has already been handled" för att han skriver så långsamt gör det inte bättre.

Därför har han tid att dikta ihop mystiska sagor här på forumet i hopp om att få mer hanteringstid till nästa meddelande!

Men glöm inte - han varnade oss och det kommer gå riktigt illa för alla på något sätt men inte för han!

Känns lite kedjebrevigt hela grejen.
"Dela till 10 personer annars kommer din mamma att dö!"
Fast mer: "Dela foliehattsinlägg på FB, annars kommer dina meddelanden försvinna upp i tö"

2019-09-15, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Så, dags att ställa de riktiga frågorna.

Ni som använder Payoneer, när ni väl tar ut pengar från en bankomat. Väljer ni att "debit in eur" eller "debit in sek" .

Jag väljer olika varje gång, vet inte riktigt hur jag ska göra där. Känns som att jag ändå förlorar en 60-80 kr för varje 2000 kr som jag drar ut.

Hur gör ni? Någon som vill förklara lite vilket det bästa av de alternativen är vid uttag?

Förövrigt kan man ta ut mer än 2k? Försökte dra ut 8k en gång men fan de blir ju 4 helvetesuttag.
Alltid EUR. Annars blir det en växlingsavgift som är dyrare. Sen tar Payoneer alltid någon viss procent på alla transaktioner, en väldigt låg sådan men man ser den under sina transaktioner på hemsidan när man loggat in, vilket är det man förlorar mest på med att använda Payoneers kort.
Emellanåt har jag toppat upp ett revolutkort med mitt payoneerkort och på så sätt sluppit avgifter
2019-09-15, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Alltid EUR. Annars blir det en växlingsavgift som är dyrare. Sen tar Payoneer alltid någon viss procent på alla transaktioner, en väldigt låg sådan men man ser den under sina transaktioner på hemsidan när man loggat in, vilket är det man förlorar mest på med att använda Payoneers kort.
Emellanåt har jag toppat upp ett revolutkort med mitt payoneerkort och på så sätt sluppit avgifter

Nej men hej! Du som alltid snacka om räv hit och dit
2019-09-15, 18:51
Medlem
Riktigt trist att ni inte tar detta på allvar. Hoppas att ni som läser verkligen tar in vad jag skriver och förstår budskapet.

Jag kan förstå att det låter konstigt, ni tänker "Men varför kan man inte söka in" eller "Han jävlas bara" osv..

Jag vet inte hur jag ska jämföra detta på ett begripligt sätt. Tänk er att ni möter en blind person på gatan som kan gå runt i stan helt ensam utan problem, ni förstår inte hur det är möjligt. Han vill gärna förklara för dig hur det funkar, men ni förstår ändå inte fullt ut. Ni måste vara i denne persons sits för att förstå. Då kommer polletten falla ner direkt.
2019-09-15, 19:00
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solenskrafter
Riktigt trist att ni inte tar detta på allvar. Hoppas att ni som läser verkligen tar in vad jag skriver och förstår budskapet.

Jag kan förstå att det låter konstigt, ni tänker "Men varför kan man inte söka in" eller "Han jävlas bara" osv..

Jag vet inte hur jag ska jämföra detta på ett begripligt sätt. Tänk er att ni möter en blind person på gatan som kan gå runt i stan helt ensam utan problem, ni förstår inte hur det är möjligt. Han vill gärna förklara för dig hur det funkar, men ni förstår ändå inte fullt ut. Ni måste vara i denne persons sits för att förstå. Då kommer polletten falla ner direkt.

Hahaha du är fantastisk. Precis som jag förklarat tidigare så skriver du i gåtor än mer än innan.
Sluta nu bara och lär dig skriva snabbare så får du mer meddelanden.

Kram
2019-09-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
Hahaha du är fantastisk. Precis som jag förklarat tidigare så skriver du i gåtor än mer än innan.
Sluta nu bara och lär dig skriva snabbare så får du mer meddelanden.

Kram

Jag svär, jag har filen. De försäkrar sig bara att det inte utlämnas namn m.m i den.
Skulle egentligen fått den på mejlen igår, men på tisdag ska den komma.
Då jävlar kommer ni sitta där och bara "Allvarligt? Han menade ju allvar hela tiden"

Skulle bli väldigt chockad om någon vinner över mig i att "Skriva snabbt".
2019-09-15, 19:30
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Jag svär, jag har filen. De försäkrar sig bara att det inte utlämnas namn m.m i den.
Skulle egentligen fått den på mejlen igår, men på tisdag ska den komma.
Då jävlar kommer ni sitta där och bara "Allvarligt? Han menade ju allvar hela tiden"

Skulle bli väldigt chockad om någon vinner över mig i att "Skriva snabbt".

De? Vilka DE? Du sa att det var en person? Har hen flera personligheter?
2019-09-15, 19:36
Medlem
Citat:
De? Vilka DE? Du sa att det var en person? Har hen flera personligheter?

Men kära nån människa..Det är inte så att jag kan få ut materialet om min polare hur som helst. Som du kanske vet så måste man fråga domstolen och där igenom få tag i materialet i hans dom.

Blir lite svårt att fråga min polare om han kan skicka mig filerna, iallafall i detta läge. Om han var ute skulle han lätt kunna fixa det snabbare.
2019-09-15, 19:37
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Men kära nån människa..Det är inte så att jag kan få ut materialet om min polare hur som helst. Som du kanske vet så måste man fråga domstolen och där igenom få tag i materialet i hans dom.

Blir lite svårt att fråga min polare om han kan skicka mig filerna, iallafall i detta läge. Om han var ute skulle han lätt kunna fixa det snabbare.

Jaha, så nu är det en dom menar du? Du ändrar din historia hela tiden.
2019-09-15, 19:44
Medlem
Citat:
Jaha, så nu är det en dom menar du? Du ändrar din historia hela tiden.

Man kan få ut material innan han är dömd såklart, men han har redan erkänt innan det hela påbörjats.
Så nej, det är inte direkt en dom, men jag uttrycker mig så för jag själv vet att han redan nu är dömd fast han ännu inte är dömd på pappret, förstår du nu? Jag har haft ständig kontakt med honom, så jo, jag vet mycket väl hur det ligger till.
2019-09-15, 19:47
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Man kan få ut material innan han är dömd såklart, men han har redan erkänt innan det hela påbörjats.
Så nej, det är inte direkt en dom, men jag uttrycker mig så för jag själv vet att han redan nu är dömd fast han ännu inte är dömd på pappret, förstår du nu? Jag har haft ständig kontakt med honom, så jo, jag vet mycket väl hur det ligger till.

Så du menar på allvar, att din kompis som du kallar honom, sitter häktat, och ska in på rättegång 2020 för att han chattat? JO TJENA.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in