2019-12-31, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Ingen speciell nej det är dock julbonus på 0.02 och all Day om du menar JH?

Jo precis JH. Jo vet det om allday, toptikker och julbonus idag men jag menade allmänt om man tjänar extra på nattetid. Men antar det inte är så vilket är konstigt.
2020-01-01, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Jo precis JH. Jo vet det om allday, toptikker och julbonus idag men jag menade allmänt om man tjänar extra på nattetid. Men antar det inte är så vilket är konstigt.

Det var så förr innan dom ändrade lite tider.
2020-01-01, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Precis. Sen när dom (läs vissa) får en ny roll med mer ansvar så börjas hybrisen. Vet coacherna själva sitter här och läser. Haha. Denna tråd skickades runt bland deras Skype för 3v sen

Är du eller har du varit coach?
2020-01-02, 07:26
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda1983
Är du eller har du varit coach?

Det är väl inte relevant eller?
2020-01-02, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
De whinear sönder över allting. Teckensnitt och allt möjligt, men aldrig är det positivt lagda över något...

Det är därför man ska ha så lite kontakt med dem som möjligt. Bara sköt ditt eget, 130-150 i snitt och utan stavfel, logga lite här och där, och skriv. Låtsas som att coacherna inte ens finns så kommer du aldrig bli störd tro mej.
2020-01-02, 10:32
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magictruffles
Det är därför man ska ha så lite kontakt med dem som möjligt. Bara sköt ditt eget, 130-150 i snitt och utan stavfel, logga lite här och där, och skriv. Låtsas som att coacherna inte ens finns så kommer du aldrig bli störd tro mej.

Håller med, ibland undviker jag till och med att rapportera folk som har slarvat med loggen så att man slipper dessa negativa typer! Haha!
2020-01-02, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Håller med, ibland undviker jag till och med att rapportera folk som har slarvat med loggen så att man slipper dessa negativa typer! Haha!

Exakt, varför skulle man om man inte får något för det?
2020-01-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Nu är det liksom dax att öka tempot har du fått mejl nu med kanske eller
är du bannad och bara får nadas
Jo nu har det rasat in mail ha ha
Men om dom är så oroliga att förlora siten varför inte dubbla lönen under dom hektiska dagarna så är garanterat problemet över..
2020-01-03, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Men om dom är så oroliga att förlora siten varför inte dubbla lönen under dom hektiska dagarna så är garanterat problemet över..

Skulle även vara mera intressant om man fick betalt för att man loggar. Då skulle nog flera logga bättre. Och man själv som loggar andras misstag skulle känna sig mera "nöjd".
2020-01-03, 07:42
Medlem
Citat:

Kan säga så här det har varit kritiskt och katastrof 300 ggr under dom åren jag jobbat hehe. Var till och med så illa att dom tillät copy and paste ett tag. Jag kan inte tänka mig att dom torskar kunden.
2020-01-03, 10:19
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Logik och sunt förnuft hur fungerar deras support hur mycket lägger dom ner tid på deras
anställda.Har du tänkt på det dom sista 6 månaderna.
Många har sökt arbete där hur många har fått svar tror du?
Ingen kan reda ut så många mess som gurken säger detta är normalt att det kommer mejl
när det brinner i röven.
2020-01-03, 11:40
Medlem
Ni som jobbar på JH och får utbetalt via Payoneer. Har ni också fått mail från Payoneer att verifiera ert mobilnummer? Mitt nummer är inlagt på deras hemsida - mitt konto, men jag kan inte verifiera det?
Flera som har samma problem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in