2020-03-05, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
De flesta män är anlitade av företaget själva för att det ska vara trafik och locka folk som vill arbeta

Så, låt mig tänka här. Dom betalar folk för att chatta, så det ska bli meddelanden till operatörer? Vad du än röker så vill jag ha 5 gram!
2020-03-05, 22:18
Medlem
Citat:
De flesta män är anlitade av företaget själva för att det ska vara trafik och locka folk som vill arbeta

Jag tar gärna också 5 gram av ditt röka! Måste vara riktigt fint.

Skämt åsido:
Har varit lite inaktiv sista tiden, men har blivit spammad av JH med mail om att det är bonusar nästan varje dag. När jag väl går in i tråden och läser så ser jag att många klagar på att det är dött. Varför slängs det ut så många bonusar? (Jag klagar inte. Har själv suttit i ca 1,5 timme nu, och kön håller i sig )
2020-03-05, 23:47
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av www.dope
Jag tar gärna också 5 gram av ditt röka! Måste vara riktigt fint.

Skämt åsido:
Har varit lite inaktiv sista tiden, men har blivit spammad av JH med mail om att det är bonusar nästan varje dag. När jag väl går in i tråden och läser så ser jag att många klagar på att det är dött. Varför slängs det ut så många bonusar? (Jag klagar inte. Har själv suttit i ca 1,5 timme nu, och kön håller i sig )

För att de antagligen inte är anställda av JH?
2020-03-06, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
För att de antagligen inte är anställda av JH?

Ameh gud assåå hur kan man va så korkad eller huuur? Karln läste väl tråd titeln bara, rätt logiskt.

Gillar även ortens trollning den satt bra uppenbarligen.
2020-03-07, 19:06
Medlem
Fel post
Senast redigerad av Fazenator 2020-03-07 kl. 19:16.
2020-03-09, 10:40
Medlem
Ruskigt less på "svartsexig" just nu och att det ska ta 30 minuter varje jävla gång man fastnar på den chatten.
Varför rensar dom inte bara historiken. Idioten skriver ändå bara om sexpartyn och heroin.
2020-03-09, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Hahahaha alltså denna person.
Han skriver med sjukt många unga tjejer, är själv 30-35. Ser bra ut, långt hår några tatueringar.
Han hade 200 krediter när jag såg han första gången, 5-10 min senare dyker han upp, 54 krediter. En stund senare <5. Detta var igår. Nu är han på g igen och har 160 krediter och samma spår. Flera bollar i luften ! Vinnare?

Min favvis var en herre som hade 5000 krediter på en och samma gång, minns att dom gick ner till 2-300 på typ två dygn när jag jobbade som aktivast och hade koll på alla.
Skönt att kunna punga +50k kronor direkt.
Skulle vara billigare och t.om mer genuint att ha tre stycken postorderfruar istället.
2020-03-09, 16:43
Medlem
Den som varit inne och jobbat idag som:
1. Är helt jävla värdelös på att skriva snabbt och gör att vi får "message already handled" flertalet gånger.
2. Rapporterar massa meddelanden.

Du kan logga ut nu och glömma bort lösenordet.

Du SUGER, du skriver SEGT och du ska GE FAN i att påverka oss som försöker tjäna deg bara för att du tror att DU påverkas av att andra glömmer logga om target pillar i näsan under söndagskyrkan eller inte.

Ingen bryr sig om dina meddelanden, tänk på dina siffror och skriv snabbare din sopa.

Allt gott annars till resten av era OG's, hoppas ni har det fint! Speciellt Gurkan, du är legend.
2020-03-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop

Allt gott annars till resten av era OG's, hoppas ni har det fint! Speciellt Gurkan, du är legend.
Gosse lilla lägg ner gräset nu, han kör på CW
2020-03-09, 17:17
Medlem
Någon mer som får mail om att de inte har gjort mer än 200 meddelanden, trots att de har det?
2020-03-09, 17:33
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mmmmkej
Någon mer som får mail om att de inte har gjort mer än 200 meddelanden, trots att de har det?

Haha, de har ett riktigt bra system hör jag! Du är inte själv om det
2020-03-10, 04:30
Medlem
Citat:
Gosse lilla lägg ner gräset nu, han kör på CW

Gurkan kör överallt, när det gäller gubbkuk så är jag blandmissbrukare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in