Citat:
Ursprungligen postat av
solenskrafter
Hade mer än gärna erkänt här och nu att jag myttar. Tyvärr så är fallet inte så.
Till er alla: Sök in bara, jag försöker inte hindra er. Jag talar bara om vad som kommer ske vare sig ni vill det eller inte. Jobbet funkar helt perfekt..Till en viss gräns, en gräns som alla kommer passera, vissa har redan passerat gränsen och sitter i skiten, vissa andra skriver glatt och är helt omedveten om vad som komma skall.
Så kort sagt, jobbet funkar, men jobbet kommer tillslut även bita dig i röven så otroligt hårt.
I 20+ år har jobb som dessa funnits. Sms-tjänster, telefonsex, brevvänner.
Har du en enda dom som styrker på att någon arbetare som inte har gjort grovt tjänstefel t.ex sparat uppgifter, stulit bankuppgifter eller utpressat folk råkat illa ut under alla dessa år?
Det är alltid lustigt att mytomaner på Flashback alltid ska vara så gåtfulla och skriva så diffust och mystiskt.
"Jag har bevis på att X har hänt, tro mig detta är allvarligt... Det kommer en dag när allt kommer slå er mer, jag vet detta... Det har hänt... Min polare Z har råkat ut för X och det var inte kul för honom. Spring för era liv, innan allt är för sent åh världen kommer gå under och polisen har span på er tro mig! En dag kommer ni förstå... Ta chansen ni, det är lukrativt men en dag är ni i skiten oj oj oj ni kommer önska ni lyssnade på mig då..."
Bara för att du skriver mystiskt och gåtfullt helt utan ett enda konkret bevis eller förklaring på vad som kan ske, betyder inte det att det är sant. Snarare motsatsen, det är bara fearmongering.
Du borde bli politiker och inte desperat sexchattare!