Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Du är fantastiskt bra på det där med att missförstå. Lite som att du tar det till en konstform. Trots att svaren står i klartext i det du citerar så förstår du inte.
Hur menar du att jag är "bra på det", jag gör det inte med flit om du tror det. Kan det inte vara så att du är usel på att förklara? Som att ena gången ska jag ranka mig själv och andra gången har du inget ranking system? Och ena gången ska jag räkna med att bli behandlad som en idiot, andra gången inte och tredje gången ska jag återigen räkna med att bli behandlad som idiot???
Kan det inte vara så att du är oklar med vad du menar och tycker, istället för att det är jag som missförstår???
Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Jag har inte påstått att du tillhör samma grupp. Jag skrev "olika kristna grupper" i just exakt den meningen du citerade. Olika kristna grupper står för majoriteten av terrordåden i USA och som jag sa så är jag glad att du inte tillhör nån av dom.
Ok, men ändå underförstått måste du förklara för mig om olika kristna grupper som håller på med terrordåd?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Jo. Jag menar exakt det som jag skrev. Om du beter dig som en idiot så får du räkna med att bli behandlad som en idiot. Av i stort sett alla. Dom flesta, blanda annat "alla" ateister, kommer nöja sig med att säga att du är en idiot, en hel del troende kan få för sig att döda dig för att du "tror fel".
Ok, jag tycker själv inte att man ska betrakta och behandla människor olika.
Som jag sade, en viss herre behandlade människor olika, och det fick konsekvenser.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Precis som jag skrev så har åtminstone jag ingen ranking. Och eftersom jag aldrig har påstått att det finns en ranking så ljuger jag alltså inte.
Du skojade bara till det när du skrev: "
Hur dum anser du dig själv vara på en skala från 1 och uppåt?"???
Jag skrattade inte i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Olika människor är såklart olika stora idioter men det betyder inte att jag brukar ranka folk. Men om du vill att jag ska göra det så kan jag ju i alla fall glädja dig med att jag anser att du inte är en lika stor idiot som KungPungPat eller vad han heter, han påstår att människor inte behöver äta utan kan leva på sitt "inre solsken". Jubelidiot är väl en passande beskrivning på honom.
Och du är det perfekta exemplaret i mänskligheten? Du är aldrig en idiot, du är helt perfekt och vet vad som är sant och falskt, du är den som kan avgöra om människor är idioter eller inte, övermänniskan som vet allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Det gör jag inte. Ordet "anser" som jag använde här ovanför är den springande punkten där. Jag anser att vissa är idioter, jag bestämmer inte att dom är det. Om nånting så är det dom själva som bestämmer det. Om du skulle bestämma dig för att faktiskt försöka förstå vad folk här skriver så skulle jag sluta anse att du är en idiot. Det är du som bestämmer om du är en idiot eller inte.
Ja enligt dina premisser. Jag kan själv inte avgöra om jag är en idiot, utan det är du som har avgörandet i din hand.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Har inte påstått att det hjälper. Inte mer än möjligtvis att göra andra uppmärksamma på att det finns en idiot i närheten. Man kan behöva vara försiktig runt idioter ibland.
Istället för argument så har du en böjelse för att kalla andra idioter som inte håller med dig. Du erkänner att det inte hjälper, ändå måste du sätta etiketter på folk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Du menar han idioten Hitler? Att sluta ta upp honom är som sagt en grej du kan göra för att inte anses vara en idiot. Massvis med folk har förklarat för dig varför det är idioti att ta upp honom på detta sättet men eftersom du vägrar läsa/förstå så fortsätter du att bete dig idiotiskt hela tiden. Som sagt, det är du som bestämmer om du är en idiot. Sluta bete dig som en idiot så kommer folk sluta anse dig vara en idiot.
Fast idioten Hitler följde samma mönster som du, att sätta etiketter på folk. Den människan är en idiot, akta er för honom, den människan är Jude, akta er för honom.
Den människan är en råtta, en hjärntvättat religiös imbecill. Lyssna inte på hans argument, utan lyssna på min kategorisering av människor i övermänniskor och undermänniskor.