Citat:
Nu frågade jag ju heller inte om vad du tror jag tycker om dig eller om du bryr dig om det.
Frågan är varför du du tycker det är obetydligt att uppfattas som seriös utanför den här tråden och div. högerradikala forum.
Hoppas du att göra din röst hörd genom att fler blir högerradikaliserade?
Frågan är varför du du tycker det är obetydligt att uppfattas som seriös utanför den här tråden och div. högerradikala forum.
Hoppas du att göra din röst hörd genom att fler blir högerradikaliserade?
Citat:
Du fortsätter med tjafs, trams, personangrepp och sådant som är OT. Men du visar också ÅTER stor okunnighet.Att det självklart finns människor som resonerar så men att din anekdotiska bevisföring inte alls behöver gälla folk generellt.
Jag skulle bli aningen orolig om vissa folk i den här tråden gillade mig.
Sen är jag tveksam till att ens ditt storhetsvansinne räcker långt nog för att veta vad exakt alla på flashback tycker om mig.
Nej, varför skulle jag tro det?
Det kommer de de facto knappast. Tror de lagligen inte ens kan gå i konkurs.
Sen kan man ju kalla likviditetsproblem för konkurs ifall man har gett sig fan på att de kommer gå i konkurs.
Du har i.a.f. nu tydligen gått från att kommuner redan gått i konkurs till spekulationer om att de kommer göra det, fast de förmodligen inte kan.....okej.
Ja, det kan man ju undra. Vad hade du egentligen tänkt dig att sitta i den här tråden och bräka folkförrädare, PK-sekt, diktatur m.m skulle leda till?
Vad exakt är det för problem jag förminskar.
Jag tror du blandar ihop att inte svälja alla dina div. ogenomtänkta bräkningar och att vi håller på att kollapsa med förminska, det är inte riktigt samma sak.
Inte för att jag vet vad giftiga skator har med det här att göra men de allra flesta tar mig på allvar, speciellt i den riktiga världen, utanför den här tråden.
Och du har som förväntat inte ens lyckats göra en antydan till att svara på mina två enkla frågor.
Jag skulle bli aningen orolig om vissa folk i den här tråden gillade mig.
Sen är jag tveksam till att ens ditt storhetsvansinne räcker långt nog för att veta vad exakt alla på flashback tycker om mig.
Nej, varför skulle jag tro det?
Det kommer de de facto knappast. Tror de lagligen inte ens kan gå i konkurs.
Sen kan man ju kalla likviditetsproblem för konkurs ifall man har gett sig fan på att de kommer gå i konkurs.
Du har i.a.f. nu tydligen gått från att kommuner redan gått i konkurs till spekulationer om att de kommer göra det, fast de förmodligen inte kan.....okej.
Ja, det kan man ju undra. Vad hade du egentligen tänkt dig att sitta i den här tråden och bräka folkförrädare, PK-sekt, diktatur m.m skulle leda till?
Vad exakt är det för problem jag förminskar.
Jag tror du blandar ihop att inte svälja alla dina div. ogenomtänkta bräkningar och att vi håller på att kollapsa med förminska, det är inte riktigt samma sak.
Inte för att jag vet vad giftiga skator har med det här att göra men de allra flesta tar mig på allvar, speciellt i den riktiga världen, utanför den här tråden.
Och du har som förväntat inte ens lyckats göra en antydan till att svara på mina två enkla frågor.
När du kallar kommunernas problem för ”likviditetsproblem” visar du ÅTER att du inte förstår vad du pratar om. Kommunernas och landstingens soliditet försvagas alltmer, samtidigt som de långfristiga skulderna skjuter i höjden. Detta har gång på gång påtalats men du fattar helt enkelt inte.
Se t.ex. mitt inlägg 2018-05-11: (FB) "Sverige går mot en systemkollaps" - vilka är bevisen?
Det är inte ”högerradikalt” – det är basal ekonomi.