2019-08-30, 06:42
Bannlyst
Det måste ju finnas en drös med både pojkar och flickor som "svajpas bort". Väl?

Jag är nyfiken på att höra just från tjejer som själva inte har någon nytta av Tinder utan tvärtom bara känner sig värdelösa. Verkligheten på Tinder är som den är. Kanske är det bättre utanför Tinder för de mindre attraktiva.
Citera
2019-08-30, 14:22
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det måste ju finnas en drös med både pojkar och flickor som "svajpas bort". Väl?

Jag är nyfiken på att höra just från tjejer som själva inte har någon nytta av Tinder utan tvärtom bara känner sig värdelösa. Verkligheten på Tinder är som den är. Kanske är det bättre utanför Tinder för de mindre attraktiva.
Tvärtom är det väl isåfall? De tjejer som inte skulle få en blick i verkligheten har hundratals i kö på tinder och dylikt
Citera
2019-08-30, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Tvärtom är det väl isåfall? De tjejer som inte skulle få en blick i verkligheten har hundratals i kö på tinder och dylikt

Det betyder väl att man blivit "svajpad åt vänster", dvs godkänd. Varför godkänd på Tinder men inte ute i vardagen? Framförallt på krogen.
Citera
2019-08-30, 16:36
Medlem
Stockholmare..s avatar
Har dom ändrat om på Tinder så man inte kan välja vilken bild man ska ha som första bild? Tidigare när man laddade upp en bild så kunde man välja om den skulle läggas först.
Citera
2019-08-30, 17:24
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det betyder väl att man blivit "svajpad åt vänster", dvs godkänd. Varför godkänd på Tinder men inte ute i vardagen? Framförallt på krogen.
Vad yrar du om?
Citera
2019-08-30, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Vad yrar du om?

Alltså. Jag har inte Tinder. Har fått för mig att bläddrar man en bild åt vänster betyder det att man är intresserad av personen ifråga. Är det så? Och är det så även för mindre attraktiva också? Jag tvivlar nämligen.
Citera
2019-08-31, 11:52
Medlem
R.Bloodworths avatar
Okej mina Flashback bröder, behöver lite råd/hjälp. Matchade precis med en riktigt snygg tjej, skeptisk som jag är så är jag övertygad om att något av följande kommer ske:

1. Hon råkade swipa höger på mig
2. Hon kommer unmatcha mig efter 1-2 meddelanden
3. Det är en scammer.

Men ponera att det är en icke-scammer och någon som inte råkat swipa höger på mig, hur ska första meddelandet se ut? Hon har ingen presentation så jag har inget att gå på, och hennes bilder avslöjar inte heller så mycket, t.ex hobby eller något hon tycker om. Kommer verkligen inte på någon ice breaker...help.
Citera
2019-08-31, 17:47
Medlem
Krackhauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Okej mina Flashback bröder, behöver lite råd/hjälp. Matchade precis med en riktigt snygg tjej, skeptisk som jag är så är jag övertygad om att något av följande kommer ske:

1. Hon råkade swipa höger på mig
2. Hon kommer unmatcha mig efter 1-2 meddelanden
3. Det är en scammer.

Men ponera att det är en icke-scammer och någon som inte råkat swipa höger på mig, hur ska första meddelandet se ut? Hon har ingen presentation så jag har inget att gå på, och hennes bilder avslöjar inte heller så mycket, t.ex hobby eller något hon tycker om. Kommer verkligen inte på någon ice breaker...help.

Har du skrivit än?
Beror väl lite på vad du vill med henne, vad du bör skriva. Men du skulle kunna skriva någon hälsningsfras följt av några emojis. Svarar hon inte inom rimlig tid så är det bara att ta bort henne.
Citera
2019-08-31, 17:53
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackhaus
Har du skrivit än?
Beror väl lite på vad du vill med henne, vad du bör skriva. Men du skulle kunna skriva någon hälsningsfras följt av några emojis. Svarar hon inte inom rimlig tid så är det bara att ta bort henne.

Ähh to late brother. Skrev till henne strax efter jag postade inlägget här, cirka 3 timmar efter unmatchade hon mig :P
Citera
2019-08-31, 17:59
Medlem
Citat:
Ähh to late brother. Skrev till henne strax efter jag postade inlägget här, cirka 3 timmar efter unmatchade hon mig :P

Jävligt märkligt att man unmatchar dock? Har en massa matchningar som runnit ut i sanden, men enda som unmatchat mig är i princip kvinnor man blivit ovän med eller om de upptäckt omgående att de råkat gilla "fel". Tror nog det var en fejkprofil som plockades bort trots allt...
Citera
2019-08-31, 18:04
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Jävligt märkligt att man unmatchar dock? Har en massa matchningar som runnit ut i sanden, men enda som unmatchat mig är i princip kvinnor man blivit ovän med eller om de upptäckt omgående att de råkat gilla "fel". Tror nog det var en fejkprofil som plockades bort trots allt...

Hmm kanske var en fejk, men jag tror inte det. Hennes instagram var kopplat till Tinder så man kunde även se hennes insta bilder, men det kanske inte betyder så mycket.
Detta händer varenda gång jag matchar med en tjej som är en 7a+ så jag är knappast överraskad eller besviken, tvärtom så fick jag mig ett skratt faktiskt :P
Citera
2019-08-31, 19:10
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Jag vet inte det. Det finns många sjuka personer på Tinder.

Citat:
Hmm kanske var en fejk, men jag tror inte det. Hennes instagram var kopplat till Tinder så man kunde även se hennes insta bilder, men det kanske inte betyder så mycket.
Detta händer varenda gång jag matchar med en tjej som är en 7a+ så jag är knappast överraskad eller besviken, tvärtom så fick jag mig ett skratt faktiskt :P
Är det inte bättre att sluta agera narr och satsa 100% på fysiska möten i vardagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in