2019-08-22, 08:41
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Ja, jag kan ju inte hindra dig från något. Hur långt vill du gå? Hatar du människor tillräckligt mycket för att kunna skada barn?
Nej. Det är kvinnor jag hatar.
Citera
2019-08-22, 08:42
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Nej. Det är kvinnor jag hatar.
Du hatar dem för att du känner dig nekad av dem? Hatar du din mor också?
Citera
2019-08-22, 08:45
Medlem
zammas avatar
Citat:
Du hatar dem för att du känner dig nekad av dem?
Ja. Dra åt helvete känner jag. Förtjänar jag ingenting. Nej dom tänker jag se till att det går fruktansvärt jävlar fel för. Jag tänker välja ut mina offer och sen tänker jag knulla dom både fysiskt och psykiskt.
Citera
2019-08-22, 08:47
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ja. Dra åt helvete känner jag. Förtjänar jag ingenting. Nej dom tänker jag se till att det går fruktansvärt jävlar fel för. Jag tänker välja ut mina offer och sen tänker jag knulla dom både fysiskt och psykiskt.
Och det kan inte ha något att göra med ditt hat mot kvinnor som gör att du inte är så omtyckt av kvinnor? Ungefär som att man inte gillar en haj som försöker döda en.
Citera
2019-08-22, 08:49
Medlem
zammas avatar
Citat:
Och det kan inte ha något att göra med ditt hat mot kvinnor som gör att du inte är så omtyckt av kvinnor? Ungefär som att man inte gillar en haj som försöker döda en.
Jag har för fan varigt skysst mot kvinnor i hela mitt jävlar liv. Jag har verkligen brytt mig om dom på riktigt. Men dom pissar på mig hela tiden. Så nu tänker jag att ja men då gör jag det tillbaks.
Citera
2019-08-22, 08:53
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Jag har för fan varigt skysst mot kvinnor i hela mitt jävlar liv. Jag har verkligen brytt mig om dom på riktigt. Men dom pissar på mig hela tiden. Så nu tänker jag att ja men då gör jag tillbaks.
"Att bry sig om" brukar snarare handla om att vara "snäll" för att dom ska tycka om dig. Men du är knappast den enda som blandat ihop detta.

Se hur snäll jag är mot dig! Nähä, uppskattar du inte min snällhet! Då ska jag våldta dig!

Du hör ju hur det låter... det där är inte riktig kärlek. Ganska få som vet vad riktig kärlek är.
Citera
2019-08-22, 08:55
Medlem
zammas avatar
Citat:
"Att bry sig om" brukar snarare handla om att vara "snäll" för att dom ska tycka om dig. Kärlek är ingen transaktion. Men du är knappast den enda som blandat ihop detta.

Se hur snäll jag är mot dig! Nähä, uppskattar du inte min snällhet! Då ska jag våldta dig!

Du hör ju hur det låter...
Jag bryr mig inte längre. Jag har gjort så gott jag bara kan i hela mitt liv. Förtjänar jag ingenting för det. Men dra åt helvete. Jag är föresten inte ett dugg jävlar intresserad av att våldta någon. Men jag känner dra åt helvete. Absolut.
Citera
2019-08-22, 08:56
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Jag bryr mig inte längre. Jag har gjort så gott jag bara kan i hela mitt liv. Förtjänar jag ingenting för det. Men dra åt helvete.
Jag hoppas för din egen skull att du vågar konfrontera dig själv någon dag. Jag hoppas verkligen det.
Citera
2019-08-22, 08:57
Medlem
zammas avatar
Citat:
Jag hoppas för din egen skull att du vågar konfrontera dig själv någon dag. Jag hoppas verkligen det.
Ja. Jag behöver nog känna mig ensam och avvisad lite till. Det kommer nog göra mig gott. Lite ont har aldrig skadat.
Citera
2019-08-22, 09:00
Medlem
zammas avatar
Citat:
Vad fan betyder det? Att jag ska fortsätta att säga till mig själv att allt är alltid mitt fel? Som jag har gjort hela jävlar livet?
Citera
2019-08-22, 09:01
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ja. Jag behöver nog känna mig ensam och avvisad lite till. Det kommer nog göra mig gott. Lite ont har aldrig skadat.
Jag sitter ju här och skriver med dig för att jag bryr mig om dig.
Citera
2019-08-22, 09:04
Medlem
zammas avatar
Citat:
Jag sitter ju här och skriver med dig för att jag bryr mig om dig.
Jag förstår det. Jag vill inte göra någon illa men jag orkar inte längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in