2019-07-23, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ja, det är tryggast så. Annat var det när man var ung och dum, då härjade man ute på stan hehe.

Well, för att vara ärlig så är jag ung och dum men pundar oftast ensam. Kanske lite sorgligt?
Citera
2019-07-25, 16:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Well, för att vara ärlig så är jag ung och dum men pundar oftast ensam. Kanske lite sorgligt?

Jahaja men jag tycker faktiskt det är skönast att vara själv när jag drogar spelar ingen roll vilket substans jag tar. Men jag är rätt asocial av mig också.
Citera
2019-07-26, 16:43
Medlem
Krypit på mattan med ficklampa i hopp om att hitta lite hasch spill att kunna mecka upp med mina fimpar när biten tagit slut.

Letade en gång hasch fimpar på ett berg känt för att vara en smokespot, plockade några, mecka ihop och tog två bloss innan jag kasta iväg
den då jag plötsligt blev helt paranoid och trodde att jag eventuellt var förgiftad.

Tömma pipor och bongar när allt är slut är tradition. Lite desperat kanske men äsch.

Jag råkar ofta blåsa rök på folk har inte tänkt på det tidigare men försökt att tänka på det nu då det är sjukt ohygsat.
Citera
2019-07-30, 06:39
Medlem
Lowlyfes avatar
Sitter i etta nu med en gammal mobil och skrapar gammalt hasch från golvet i hopp om att få nog för en bong. Inget som inte gjorts förut.

Innan det har jag supit för mig själv med ksalol. Lite pundande
Citera
2019-07-30, 19:01
Medlem
haha, ja golvet har man ju krupit på ett par gånger.

Första o enda racet jag hade på räka, så letade jag maniskt efter smulor när påsen var slut. Höll nog på i några timmar. Efter att dragit x antal dammtussar i näsan så gav jag upp tillslut.
Citera
2019-08-16, 13:52
Medlem
Flusons avatar
Amfetamin beteenden måste nog vara de roligaste att läsa om. En stor del till varför är för att dom är så patetiska.

Sortera och samla saker. Leta tjackrester på golvet, skölja ur zipbagen alternativt riva upp den och vända påsen ut och in för att slicka i sig precis allt är ju standard. Listan kan göras lång.

En patetisk grej jag har gjort ensam ett x antal gånger på amfetamin race är att snöa in mig på porr (vem har inte). Men tog det ett snäpp längre. Började maniskt ladda ner porrfilmer samt bilder på alla möjliga olika kategorier för att sedan skapa olika mappar där jag sorterade min porr och propert rubricera de efter kategorierna, "Big Asses", "Teens", "Anal", "Big Tits", osv. Kunde sitta så säkert i över ett dygn non stop. Helvete vad tragisk man kände sig varje gång när ruset hade lagt sig.
Citera
2019-08-16, 14:47
Bannlyst
Studentfest hos en lärare vars jag tog beslutet att medta lite gyllene amfetamin. Smet in på en toalett när det behövdes när tillfälle gavs, för ofta förmodligen. Lärarbesöket/festen gick bra.
10 minuter innan min o polarnas skjuts skulle komma var vi var enda av ''eleverna'' kvar, läraren samt dennes två små ungar som härjat runt under hela kvällen. En av dessa var aningen busigare och blev lite väl bekväm efter jag skojat med han och skjutit fotboll.
Här beslutar jag trots att skjutsen sades vara framme vilken sekund som helst att jag hinner med en lina eller två, när linan var redo (efter att ungjäveln hela tiden bankat på dörren samt försökt låsa upp utifrån, vars knullar min paranoia/stress nivå) att konsumeras hör jag läraren stänga ytterdörren och förstår att skjutsen var framme.
Paniken gör att jag plockar ihop fort som fan och hälsar hejdå varvid jag går ut, ropar t polarna att jag kommer.
*time for tjack-noja checken att inget torsk glömts*
VART FAN ÄR TJACKET I ZIPPBAGEN Börjar rota bland fickorna i panik. Vänder om, knackar på och ungen öppnar, läraren står och städar. Sa att jag glömt en sak och går rakt in på toaletten, inget resultat. Pojken står bakom flinandes, börjar fråga honom om han tagit något från toan. Han svarar med att jiddra, var nära här att slå sönder rackaren.
15 minuter letar jag igenom ÖVERALLT i huset som är enormt, två ggr frågar lärarn vad jag söker efter. Sa nycklar.
Stannade inte hjärtat mitt där och då i den situationen vettefan om det gör någonsin.
BOOM, vi skulle till klubben kommer jag på och kollar remsan av kalsongerna/byxorna.
Tjackad som man är säger jag att jag hittade nycklarna till läraren som vänt upp och ner hela huset i fickan. Försvinner kvickt och drämmer igen dörren så att hennes ''välkommen'' skylt faller. Vända igen och ta upp den för o sedan ''gömma'' den under något bredvid.

edit: fick betala för att taxin väntat
Citera
2019-08-16, 15:54
Medlem
boxzzzing-123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Amfetamin beteenden måste nog vara de roligaste att läsa om. En stor del till varför är för att dom är så patetiska.

Sortera och samla saker. Leta tjackrester på golvet, skölja ur zipbagen alternativt riva upp den och vända påsen ut och in för att slicka i sig precis allt är ju standard. Listan kan göras lång.

En patetisk grej jag har gjort ensam ett x antal gånger på amfetamin race är att snöa in mig på porr (vem har inte). Men tog det ett snäpp längre. Började maniskt ladda ner porrfilmer samt bilder på alla möjliga olika kategorier för att sedan skapa olika mappar där jag sorterade min porr och propert rubricera de efter kategorierna, "Big Asses", "Teens", "Anal", "Big Tits", osv. Kunde sitta så säkert i över ett dygn non stop. Helvete vad tragisk man kände sig varje gång när ruset hade lagt sig.

Hahahah känner igen mig själv i detta! Underbart!
Citera
2019-08-16, 22:12
Medlem
xknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Försvinner kvickt och drämmer igen dörren så att hennes ''välkommen'' skylt faller. Vända igen och ta upp den för o sedan ''gömma'' den under något bredvid.

haha så jävla tjackit att välja att gömma skylten ist för att sätta tillbaka den
Citera
2019-08-20, 14:51
Medlem
Nasofermens avatar
För några år sen så hade jag köpt ett gäng E (blåa pac-man spöket)
O när morgonen börja krypa sig på så hade jag bara 2 kvar o kastade i mig dom,
Efter 15-20 min kände jag mig sjukt illamående o det bara vände sig i magen o en kastspya var att räkna med ,
Sprang ut i köket o greppade första bästa kastrull o spydde i den då jag visste att det var E,na som var på väg upp,
Spydde i kastrullen o såg hur halvupplösta klumpar flöt omkring i spyorna ,
Jag VÄGRADE o gå miste om dom sista jag hade så tog ett djupt andetag o höll för näsan o klunkade hejvilt upp spyorna haha satte mig framför datorn o hoppades på att dom skulle få stanna i magen 2a svängen vilket dom gjorde o sista ruset kröp sig på sakta men säkert
Citera
2019-08-20, 16:53
Medlem
Haha, har en fluffig matta som skit fastnar i. Har hänt en och annan gång att man suttit och "noppat" små gröna smul med pincett. Kan sitta fokuserad rätt länge med de.
Citera
2019-08-20, 17:48
Medlem
Monkeyspanks avatar
Nu är det många år sedan jag lade ner tjacket, men en sak jag brukade snöa in på var att sortera LP-skivor. Satt med korslagda ben framför skivskåp och backar (hade runt 900-1000 Lp:n) en hel natt.
På morgonen när det började ljusna kom man fan knappt upp från golvet, haha.
Senast redigerad av Monkeyspank 2019-08-20 kl. 17:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in