Studentfest hos en lärare vars jag tog beslutet att medta lite gyllene amfetamin. Smet in på en toalett när det behövdes när tillfälle gavs, för ofta förmodligen. Lärarbesöket/festen gick bra.
10 minuter innan min o polarnas skjuts skulle komma var vi var enda av ''eleverna'' kvar, läraren samt dennes två små ungar som härjat runt under hela kvällen. En av dessa var aningen busigare och blev lite väl bekväm efter jag skojat med han och skjutit fotboll.
Här beslutar jag trots att skjutsen sades vara framme vilken sekund som helst att jag hinner
med en lina eller två, när linan var redo (efter att ungjäveln hela tiden bankat på dörren samt försökt låsa upp utifrån, vars knullar min paranoia/stress nivå) att konsumeras hör jag läraren stänga ytterdörren och förstår att skjutsen var framme.
Paniken gör att jag plockar ihop fort som fan och hälsar hejdå varvid jag går ut, ropar t polarna att jag kommer.
*time for tjack-noja checken att inget torsk glömts*
VART FAN ÄR TJACKET I ZIPPBAGEN Börjar rota bland fickorna i panik. Vänder om, knackar på och ungen öppnar, läraren står och städar. Sa att jag glömt en sak och går rakt in på toaletten, inget resultat. Pojken står bakom flinandes, börjar fråga honom om han tagit något från toan. Han svarar med att jiddra, var nära här att slå sönder rackaren.
15 minuter letar jag igenom ÖVERALLT i huset som är enormt, två ggr frågar lärarn vad jag söker efter. Sa nycklar.
Stannade inte hjärtat mitt där och då i den situationen vettefan om det gör någonsin.
BOOM, vi skulle till klubben kommer jag på och kollar remsan av kalsongerna/byxorna.
Tjackad som man är säger jag att jag hittade nycklarna till läraren som vänt upp och ner hela huset i fickan. Försvinner kvickt och drämmer igen dörren så att hennes ''välkommen'' skylt faller. Vända igen och ta upp den för o sedan ''gömma'' den under något bredvid.
edit: fick betala för att taxin väntat