Citat:
Ursprungligen postat av
Fluson
Amfetamin beteenden måste nog vara de roligaste att läsa om. En stor del till varför är för att dom är så patetiska.
Sortera och samla saker. Leta tjackrester på golvet, skölja ur zipbagen alternativt riva upp den och vända påsen ut och in för att slicka i sig precis allt är ju standard. Listan kan göras lång.
En patetisk grej jag har gjort ensam ett x antal gånger på amfetamin race är att snöa in mig på porr (vem har inte). Men tog det ett snäpp längre. Började maniskt ladda ner porrfilmer samt bilder på alla möjliga olika kategorier för att sedan skapa olika mappar där jag sorterade min porr och propert rubricera de efter kategorierna, "Big Asses", "Teens", "Anal", "Big Tits", osv. Kunde sitta så säkert i över ett dygn non stop. Helvete vad tragisk man kände sig varje gång när ruset hade lagt sig.
Haha, har också hamnat där. Mer än en gång dessvärre.. Har fått formatera om datorn varje gång efter dessa episoder eftersom jag alltid lyckas proppa min stackars oskyldiga dator full med ryska trojaner.
Den här porrmanin var det enda jag sysslade med på tjacket tillslut vilket fick med att lägga ner skiten.