2019-07-17, 14:14
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Dessa är betéenden är klassiker! Hehe

I agree. Att rota i lådor är fan standard samt att sortera saker, typ bits och sånt. Sitta i en squat-position och rota, pilla, röka, sortera.
Citera
2019-07-17, 14:52
Medlem
Retornofdes avatar
När man bestämt sig för att ge tjacket ett par dagar paus men ändå sitter på en rätt bra mängd i hemmet och det börjar lite oskyldigt med att doppa fingret "bara för att smaka på det" och sedan fortsätter så ett par gånger inom loppet av en timma och tänker att "äh vadå, nu har jag ju fått i mig rätt mycket av allt slickande det är lika bra jag kör en lina, men bara en". Sen går det som det går.
Citera
2019-07-17, 20:42
Medlem
En klassiker är väl att man sitter med något vasst och försöker pilla bort haschklumpar från golvet från månader tillbaka för att försöka röka dem. Hälften smuts och hälften hasch
Citera
2019-07-18, 00:16
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retornofde
När man bestämt sig för att ge tjacket ett par dagar paus men ändå sitter på en rätt bra mängd i hemmet och det börjar lite oskyldigt med att doppa fingret "bara för att smaka på det" och sedan fortsätter så ett par gånger inom loppet av en timma och tänker att "äh vadå, nu har jag ju fått i mig rätt mycket av allt slickande det är lika bra jag kör en lina, men bara en". Sen går det som det går.

This.

Man hittar alltid på någon variant av denna för att hitta på en bra ursäkta att få punda lite.
Citera
2019-07-18, 00:32
Medlem
moffegreven114s avatar
sålde ett av mina ex till en gammal gubbe för 2 tusen så vi hade råd med heroin. hon gick med på det självmant så är ingen pimp haha. vi var friska i 2 och en halv dag iallafall. må bäst alla där ute
Citera
2019-07-18, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moffegreven114
sålde ett av mina ex till en gammal gubbe för 2 tusen så vi hade råd med heroin. hon gick med på det självmant så är ingen pimp haha. vi var friska i 2 och en halv dag iallafall. må bäst alla där ute

Hahaha vet inte om jag ska skratta eller gråta till detta!
Citera
2019-07-20, 01:05
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Vad brukar du nojja för då?
Jag har inga nojor alls egentligen som tur är. Men vad fan är man i hemmet så är det ju lugnt också. Har klarat mig fint från psykoser också, bara lite hjärnspöken när man varit vaken för länge.
Citera
2019-07-20, 02:12
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retornofde

Haha det där känner man ju så klart igen. Jag och polaren hade fått tag på en större mängd tjack och vi sa till varandra att i dag så drar vi en sista lina och sedan tar vi det lugnt, Det blev ju inte riktigt så, utan vi drog i oss linor på linor. Sedan nästa dag sa vi att okej, i dag kan vi ta en lina men sedan inget mer. Det slutade som det brukar och vi fortsatte tills det var slut. Vi hade tänkt deala det också men det blev inte mycket av det heller, själv är väl bäste kund som det heter.
Citera
2019-07-20, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag har inga nojor alls egentligen som tur är. Men vad fan är man i hemmet så är det ju lugnt också. Har klarat mig fint från psykoser också, bara lite hjärnspöken när man varit vaken för länge.

Jaha! Då är vi ganska lika där! Brukar också bara racea hemma, ensam! Hehe
Citera
2019-07-20, 18:46
Medlem
Gjorde misstaget att ta zopiklon, dricka grogg och sitta med omegle ensam en natt. Slutade med att jag vaknade upp med glasskärvor i fötterna. Hade tydligen (svagt minne) tagit sönder eller slagit ut en grogg och gått omkring på glasskärvorna utan att känna nått. Minns i stort sett ingenting av den kvällen.
Citera
2019-07-21, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papavier
Klarar fan inte av stimulanter alls längre blir direkt pundig o tvärnojjig och klarar inte alls av att hålla färgen,
men likförbannat har jag svårt att lämna det bakom mig. Nu e det inte oftare än max någon gång i månaden så det e rätt lugnt ändå..
Samma här, blir HELT jävla skitzad om jag får i mig något starkare än kaffe. Grav paranoia och vanföreställningar. Knarkar inte längre.
Citera
2019-07-21, 22:43
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Jaha! Då är vi ganska lika där! Brukar också bara racea hemma, ensam! Hehe
Ja, det är tryggast så. Annat var det när man var ung och dum, då härjade man ute på stan hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in