Citat:
Ursprungligen postat av
skotittare
Tror att jag var typ 22 när jag blev av med oskulden. Är nu snart 38 och vet faktiskt inte hur många jag har legat med, någonstans kring 30-40 stycken kanske.
Men att ge upp vid 22 för att män är oskuld känns lite väl drastiskt.
Men du har säkert haft någon slags umgänge med kvinnor och de accepterade dig.
Det gäller inte mig. Jag klagar inte mest för att jag har svårt att hitta en kvinna som skulle tänka sig vara intresserad. Det jag klagar mest på är att jag kan inte ens skaffa mig en kvinnlig bekant, som jag skulle kunna prata med, umgås osv. Lägger vi saker jag har fått höra från dem så tappar jag verkligen lusten att fortsätta.
Bara för att kvinnor väljer att vara kräsna så betyder det inte att jag ska hata alla kvinnor. Det är upp till dem, men synd att man måste hamna så pass utanför.
Utlandet har jag provat. Har inte provat Thailand, men jag provade Ukraina,Norge, Litauen, Polen och Colombia. Inte ens där lyckas jag hitta någon att åtminstone prata med och det är såklart trist för att man vill få lite erfarenhet.
Jag ger inte upp helt än. Jag är dock redo att acceptera ett evigt singelliv i värsta fall. Livet har ju mer att bjuda på än bara kvinnor, sex och relationer.
Mina polare har som sagt försökt hjälpa mig också med sökandet. De märkte att jag hade extremt svårt med kvinnor och valde att hjälpa mig, men även de misslyckades.
De förstår inte hur en missbildad yta kan vara så pass stor dealbreaker när man har en kanon personlighet och intelligens på sin sida.
Det kan vara att jag är snäll och det är avtändande. Kanske inte för alla men en majoritet. Samma gäller intelligens och plugg. Då har man nån slags diagnos eller så är man en nörd.