Citat:
Jaha, ungefär som att de bästa fotbollsspelarna sitter hemma (eller på läktaren) och tycker att Messi är en sopa , men om de bara ville skulle de kunna gå ut och dominera när Barcelona möter Real Madrid ...Jag har diskuterat med "den verkliga forskarvärlden", och resultatet var det motsatta mot vad du säger. Dessutom har jag diskuterat min modell med professorer i termodynamik, som inte hade en enda invändning mot den. De bekräftade också att det finns skäl till att du nästan bara ser pensionerade fysiker som opponerar sig mot klimatteorin, det är ett karriärsjälvmord att vara uttalad skeptiker, även om du bara är gymnasielärare i fysik.
Det hjälper inte att man säger att en kompis såg mig spela och han tyckte jag var bättre ...
Sen lever du i en konstig föreställningsvärld när du tror att det år 2019 är så att samtliga vetenskapsmän inom ett gebit är helt okunniga inom ett annat och vice versa ...
eller att man kan få igenom ett konsensus i ett vetenskapsområde utan att det ges chans att opponera sig ...
Idag delas informationen publikt på internet och det finns alla chanser att komma med invändningar så om du har något av värde att dela med dig av så kan du göra det, men då är rätt forum inte flashback ...
Och fortfarande så är det så att om du studerar början på denna tråd så fanns det också invändningar mot växthuseffekten och 15 år efter det kan vi konstatera att 9 av de 10 varmaste åren sedan 1880 har skett EFTER det ...
Klimatforskarna har en förklaring på det och prickade rätt i sina prognoser om en konstant uppvärmning trots att de för femton år sedan kallades idioter och klåpare av vissa här på flashback, precis vad du säger nu ... det är bara scrolla längst tillbaka i denna tråd och läsa det så kan du se hur det såg ut ...
Själv har du inte någon förklaring till det och du har inte heller något att komma med som platsar i ett vetenskapligt forum .