Är själv inne på fjärde dagen ren efter ha supit i mer eller mindre varje dag i ett halvår, i stora slängar så har det väl blivit 2 liter 5%ig öl om dagen. Mina problem med alkoholen? Jag kan säga att jag behövde dra i mig en starkis för att ens kunna gå till ica och handla mat, för att inte få en ångestattack.... så illa var det. Kunde heller inte sluta såfort jag började dricka, jag kunde dricka en hel kväll, bli sjukt full och hålla på att däcka - men ändå gå o ta en öl till på slutet... Sen vaknar man upp dagen efter som en zombie och det visar sig att man bara tog en klunk ur den där sista öljäveln
Första tre dagarna var man tung i huvudet och kunde inte skratta, mådde allmänt skit, men redan nu på fjärde dagen börjar det kännas bättre, skakar mindre också. Givetvis är alla olika men ger man sig bara fan på det så går det, och det blir bättre snabbt. Ge er bara fan på det mina vänner! Ge er bara FAN på det!
Att marathon-dusha har hjälpt mig en hel del, varmvatten är lugnande som fan. Har även börjat jogga så smått, tror det hjälper.
Jag får erkänna att jag haft en flaska whiskey i huset sedan jag började resan att bli ren, för att ha något att ta till om det blir krisläge, men änsålänge är det lugnt och har inte hänt något. Blir väl att hälla ut den med tiden