Citat:
Ursprungligen postat av
Cashew
Åfan, jag är ju nästan där i de mängderna, men tänker att tjacket och rökat gör att jag inte är i riskzonen, haha :/ Hade jag inte blivit cp av benso och tjack så hade jag gärna bytt det mot alkoholen, eller bara det hade varit lagligt. Jag har så jävla svårt för folk i drogbranschen numera, en massa jidder och där är ju bolaget kung. Staten vet hur man får fåren att gå lugnt i flocken

Tycker inte att du ska ta något annat än det som absolut verkligen behövs om du ska sluta dricka.
Tex;
Bensodiazepiner vid behov mot ångest alt till natten
Betablockerare mot högt blodtryck och puls samt skakningar (om du har det eller om det uppkommer)
Campral - minskar sugen kraftigt och alkohol är inte lika intressant längre (redan efter några dagar). Dock blir jag extremt trött utav den.
Neuroleptikum såsom Theralen, Nozinan eller Zyprexa. Dessa gör att tankesättet kring vissa saker minskar/försvinner samt går att sova på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cashew
Antar också att ditt användaramn har en del i ditt alkoholmissbruk? Tycker själv att GABA droger är det som hjälper "bäst" mot ångest men också det som ger mest ångest... Typiskt såntdär jävla lagligt knark!
Både ja och nej. När jag skapade den här användaren hade jag en mycket djup depression (orelaterat till akohol) och jag är en depressivt lagd person. Alkohol har en extremt snabb och effektiv effekt mot depressivitet (tillfälligt) men är en galen drog i längden.