2019-07-29, 19:26
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Jag kan inte se foton/filmer med minfil, ifall fler har problem med det så kommer vanessas inlägg här i postimage

https://postimg.cc/gallery/234awciug/
Tycker ni ska undvika minifil. Jag får ofta en virusvarning när jag öppnar minifil på mobilen.
Citera
2019-07-29, 19:29
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Stackars Roberto blir anfallen av en späckhuggare!!
Stackars Halmpyntet, ska han nu bli uppäten av späckhuggare också...
När ska de åka hem?
Tror Torremolinos är ganska trötta på denna familj vid detta laget...
Känns som svärfar redan har hyrt ut lägenheten för nästa gäst, redan denna vecka.

Hoppas de har råd med flygbiljetterna hem. Men det har nog svärfar sett till.
Denna familj är helt beroende av svärfars pengar.
Han äger nog herrgården i Märsta också.
Klart han månar om sin efterblivne son, men det känns som han kunde betacka sig för Tunnan på köpet...
Senast redigerad av Rimbert 2019-07-29 kl. 19:40.
Citera
2019-07-29, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Tycker ni ska undvika minifil. Jag får ofta en virusvarning när jag öppnar minifil på mobilen.
Finns det något annat ställe där man kan ladda upp filmer på detta vis? Alltså uppenbarligen inte youtube. Detta är för bra för att missa ...
Citera
2019-07-29, 20:02
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Finns det något annat ställe där man kan ladda upp filmer på detta vis? Alltså uppenbarligen inte youtube. Detta är för bra för att missa ...

Skulle verkligen också vilja veta. FB-tråden missar många fina liveinspelningar av tant Fyrkant då minfil inte funkar längre...
Citera
2019-07-29, 20:08
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert

Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe

Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Skulle verkligen också vilja veta. FB-tråden missar många fina liveinspelningar av tant Fyrkant då minfil inte funkar längre...
Mina enkla erfarenheter säger att minfil funkar utmärkt. Varningen från AV-programmet är en false positive och vad som oftast händer, för mig iaf, när man försöker klicka på länken är att det poppar upp ett fönster om att optimera minne eller nåt annat crap. Stänger man det fönstret med reklamskräp och trycker på "ladda ner" igen så gör minfil det den ska.

Vad som föranlett minfil att släppa in en massa skräpannonsörer kan man ju fråga sig men imho fungerar programmet i övrigt klanderfritt och är även framgent det prog jag kommer att använda för att lägga upp filer..
Citera
2019-07-29, 20:19
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Mina enkla erfarenheter säger att minfil funkar utmärkt. Varningen från AV-programmet är en false positive och vad som oftast händer, för mig iaf, när man försöker klicka på länken är att det poppar upp ett fönster om att optimera minne eller nåt annat crap. Stänger man det fönstret med reklamskräp och trycker på "ladda ner" igen så gör minfil det den ska.

Vad som föranlett minfil att släppa in en massa skräpannonsörer kan man ju fråga sig men imho fungerar programmet i övrigt klanderfritt och är även framgent det prog jag kommer att använda för att lägga upp filer..

Du har säkert rätt. Men man man få lite panik när telefonen börjar ge ifrån sig larmsignaler efter att man har klickat på en minifil-länk.
Senast redigerad av Rimbert 2019-07-29 kl. 20:27.
Citera
2019-07-29, 20:20
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:

Jag hör dig. Fast i mitt fall så gäller inte problemet med skräpannonser. Jag som har en iphone, med Safari eller Google, får följande felmeddelande när jag försöker ladda upp inspelningar...

https://postimg.cc/wRBn6NgH
Citera
2019-07-29, 20:21
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Kan du hjälpa mig (och många fler) förbi det här
https://postimg.cc/qtwVnhZ0
skulle det vara helt suveränt.
Det är alltför många som nu tyvärr missar Märsta-Morsans fantastiska lives
Citera
2019-07-29, 20:29
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Du är klok du Boopidoo.
Alla borde börja använda den tjänsten.

Som det verkar ligger nätverket nere just nu, i det aktuella fallet.
Senast redigerad av Rimbert 2019-07-29 kl. 20:34.
Citera
2019-07-29, 20:30
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Jag hör dig. Fast i mitt fall så gäller inte problemet med skräpannonser. Jag som har en iphone, med Safari eller Google, får följande felmeddelande när jag försöker ladda upp inspelningar...

https://postimg.cc/wRBn6NgH

Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Ja det där verkar ju trist, den gillar inte formatet (.MOV) men det ger ju ingen virusvarning iaf

Den har jag inte sett förut men får samma meddelande på min iPhone, men inte på en MacBook. Ska se om jag blir nåt klokare på problemet
Citera
2019-07-29, 20:45
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ja det där verkar ju trist, den gillar inte formatet (.MOV) men det ger ju ingen virusvarning iaf

Den har jag inte sett förut men får samma meddelande på min iPhone, men inte på en MacBook. Ska se om jag blir nåt klokare på problemet

Precis, den gillar inte formatet (.MOV). Kan du lösa något alternativ, så är tråden dig evigt tacksam. Så synd att jag inte kan lägga upp dagens live med en MYCKET bitter Anna, som (naturligtvis varit inne och läst här angående avslöjandet om segunda casa) Hur missförstådd Anna är, är bara förnamnet...
Citera
2019-07-29, 21:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Precis, den gillar inte formatet (.MOV). Kan du lösa något alternativ, så är tråden dig evigt tacksam. Så synd att jag inte kan lägga upp dagens live med en MYCKET bitter Anna, som (naturligtvis varit inne och läst här angående avslöjandet om segunda casa) Hur missförstådd Anna är, är bara förnamnet...

Hade människan sagt som det var redan från början hade hon inte behövt vara bitter och missförstådd. Fåntratten, (fru Von Tratt), ljuger ju och snärjer in sig i de mest obeskrivliga situationer som ingen normalt funtad människa hamnar i. Är det någon som borde vara arg och bitter är det ju i så fall sonen som blev beskylld för att ljuga.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-07-29 kl. 21:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in