2019-07-09, 23:29
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Varför skulle det vara det? P.g.a. dina snäva kunskaper och lika begränsade tankebanor?

Att du skulle skippa ditt dravel om rödvinstester var faktiskt välment. Det är trots allt en väldigt lång uppförsbacke från strimmor i skyn till analys av vårt munslem och påhittade sjukdommar. Men visst, kör vidare om du känner för det.

Citat:
Frekvenser är centrala för människans funktion och kroppens balans (balanser). Man kan på olika sätt höja och sänka 'sin frekvens' (eller frekvenserna). Sök på t.ex. "frekvensmedicin" eller "kvantmedicin".

Citat:
Det är en komplex värld. Internet of humans och kemspår har sannolikt en koppling som sagt.

Hur får du ihop strimmor i skyn, rödvinstest, frekvenser och "Internet of humans"?
Berätta gärna mer, det känns som vi har en hel del att lära från din enorma visdom.

Och håll inte tillbaka, vi är beredda att höra allt. Var inte blyg för att dra in NWO, judar, eliten, makten, transhumanism, nanorobotar och allt annat spännande,
Senast redigerad av madtop 2019-07-09 kl. 23:34.
Citera
2019-07-10, 15:23
Medlem
madtops avatar
Citat:
Något att fundera på; först kan flygplan ses sprida chemtrails...en kort stund senare kan plan passera på en flyghöjd vilken är under dessa chemtrails men utan att lämna liknande kemikaliespår!?

Sitter just nu och spanar in flygplan. Alldeles nyss passerade Etihad EY101, den flög på 36000 fot och lämnade inga strimmor efter sig. Strax efter kom All Nippon NH233 som flög på 34000 fot och den lämnade en kraftig kvardröjande strimma efter sig.

Så en skllnad i höjd på 2000 fot (600m) innebar i det här fallet ingen strimma respektive en kvardröjande strimma.

Behöver jag tillägga att NH233 är ett helt vanligt passagerarplan som går en vanlig reguljär rutt från Tokyo till London? Och att det trots detta strimmar skyn.

Citat:
Normalt sett försvinner contrails väldigt kvickt. Detta är fakta....

Nä inte fakta, det är myt du har gått på.

Fakta är att strimman efter NH233 fortfarande ligger kvar. Drygt 10 minuter efter det passerade mig.
Senast redigerad av madtop 2019-07-10 kl. 16:12.
Citera
2019-07-12, 19:58
Bannlyst
Jag antar att ni alla läste artikeln i Forbes, samt SVT angående att detta är något som SKER.

Är chockerande att läsa denna tråden, se hur låg iq folk har. Riktiga svennar
Citera
2019-07-12, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
Jag antar att ni alla läste artikeln i Forbes, samt SVT angående att detta är något som SKER.

VAD är det som sker, och länk hade underlättat då jag i nuläget inte vet om jag ska googla på chemtrails, vin, morgellons eller dårar.
Citera
2019-07-12, 20:33
Medlem
madtops avatar
Citat:
Har du något emot judar? Eller kan man skriva hur mycket "dravel" som helst om man heter madtop på detta forumet? Vänligen, tryck upp ditt snack om "påhittade sjukdomar" i ditt inavlade förslappade rövhål. Hoppas att du själv får känna på vad syntetisk biologi à la försvarsmakter världen skapar (så kanske du blir lite mer ödmjuk efter det ).

Vissa av oss gör bäst i försöka söka sin visdom självt.

Så ja, åter till sakfrågan.

Vad är din kommentar till att jag såg en kvardröjande strimma bakom passagerarplanet NH233? Det står i strid med att du påstår att iskristaller alltid försvinner kvickt.

Hur ser du skillnad mellan vanliga k-strimmor och dessa mystiska "chemtrails"? Att iskristaller snabbt förångas är ju bevisligen en felaktig slutsats.
Citera
2019-07-12, 20:37
Medlem
madtops avatar
Citat:

Vad är det som sker?

Påstår du att strimmorna jag ser bakom vanliga passagerarplan är "chemtrails"?
Citera
2019-07-12, 23:42
Medlem
madtops avatar
Citat:
Förstår inte om detta är något du har intalat dig, dvs att detta är naturligt.

Vad är det för onaturligt med att vattenånga kan frysa till iskristaller och därefter bilda moln?

Citat:
Jag antar att ni alla läste artikeln i Forbes, samt SVT angående att detta är något som SKER

Vet inte, vilken artikel syftar du på?

Citat:

Utveckla hur det kan vara "svenne" och "låg iq" att tro att vatten kan skapa moln.
Jag vet att vatten är en restprodukt vid förbränning av flygbränsle och jag vet att iskristaller kan bestå i minuter, timmar och månader. Hur korrelerar du detta med min intelligenskvot?
Citera
2019-07-13, 00:37
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Vad är det som sker, och vad har iq med detta att göra?
Citera
2019-07-13, 12:08
Medlem
constants avatar
Citat:

Har googlat på SvT, och hittar endast det här:
Citat:
Ett amerikanskt forskarlag har publicerat en studie av det annorlunda slaget. Resultatet: De vita kondensstrimmor som uppstår efter flygplan när de flyger över himlen är – inte – kemikalier som sprutas ut i syfte att hjärntvätta befolkningen.
https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/forskare-avvisar-kemisk-konspiration

Antar att det är det du menar.
Citera
2019-07-17, 10:35
Medlem
ElIzzards avatar
Ruskigt mycket chemtrails idag där jag bor, ser ni inte hur det ser ut på himlen folk?
Citera
2019-07-17, 10:46
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Ruskigt mycket chemtrails idag där jag bor, ser ni inte hur det ser ut på himlen folk?

Hur kan du se vad de består av?
Citera
2019-07-17, 10:48
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hur kan du se vad de består av?

Hur kan du se vad det inte består av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera