2019-05-01, 12:46
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Kemspår syns även nuförtiden allt oftare i olika slags reklam.

Du menar att kondensationsstrimmor allt ofta syns i reklam.
Har du någon fakta runt det? Hur mycket oftare förekommer contrails i reklam jämfört med för 10 år sedan?

Citat:
Sannolikt sprids även ämnen som gör en mer mottaglig för den transhumanistiska trådlösa teknikgudagendan. Internet of humans.

"Internet of humans" känns som ett ämne för en helt egen tråd i KoAT.

Vad har du för belägg för att strimmorna vi ser är kemspår? Jag har genom åren spanat in hundratals olika strimmor och samtliga av dessa har varit strimmor bakom helt vanliga passagerarplan.

Vad får dig att tro att de strimmor jag ser bakom SAS, KLM, Air China mfl är "kemspår"?
Vad är det som säger att strimmorna vi alla ser inte är kondensationsstrimmor?
Citera
2019-05-01, 13:05
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
I själva verket är det ett påhittat svepskäl för att på artificiell väg stoppa människans uppvaknande som i slutändan kommer leda till universellt medvetande. Naturligvis tillåts mainstream media inte att rapportera om detta.

Citat:
Kemspår syns även nuförtiden allt oftare i olika slags reklam.

Sannolikt sprids även ämnen som gör en mer mottaglig för den transhumanistiska trådlösa teknikgudagendan. Internet of humans. Uppkopplade människor, satta i ett osynligt fängelse vilka saknar allt vad frihet heter.

Så "chemtrails" ska göra oss alla uppkopplade? Eller ska det förhindra oss från att bli uppkopplade? Vilket är det? Kan inte ni idioter komma överens om vilken idioti ni vill sprida? För ni motsäger varandra precis hela tiden.
Citera
2019-05-01, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du menar att kondensationsstrimmor allt ofta syns i reklam.
Har du någon fakta runt det? Hur mycket oftare förekommer contrails i reklam jämfört med för 10 år sedan?

Iakttagelseförmåga. Kemspåren ser malplacerade ut.
Citat:
"Internet of humans" känns som ett ämne för en helt egen tråd i KoAT.

Det är en komplex värld. Internet of humans och kemspår har sannolikt en koppling som sagt.
Citat:
Vad har du för belägg för att strimmorna vi ser är kemspår? Jag har genom åren spanat in hundratals olika strimmor och samtliga av dessa har varit strimmor bakom helt vanliga passagerarplan.

Vad får dig att tro att de strimmor jag ser bakom SAS, KLM, Air China mfl är "kemspår"?
Vad är det som säger att strimmorna vi alla ser inte är kondensationsstrimmor?

Iakttagelseförmåga, motsägelsefullhet in absurdum, slutledningsförmåga, analyser av prover, forskare, forskningsartiklar, genomförbarheten, tänkbara motiv, egna erfarenheter av en kriminell korrupt stat, staters rövslickeri för andra stater, storstaters agendor, militären/militärindustriella komplexet och det som pågår i världen på många andra områden där dessa aktörer är inblandade etc.
Citera
2019-05-01, 23:45
Medlem
constants avatar
Citat:
...forskningsartiklar...
Har du några exempel på "forskningsartiklar" där man påvisat chemtrails?

Jag vill se artiklar publicerade i ansedda magasin.
Citera
2019-05-02, 00:29
Medlem
madtops avatar
Citat:
Iakttagelseförmåga, motsägelsefullhet in absurdum, slutledningsförmåga, analyser av prover, forskare, forskningsartiklar, genomförbarheten, tänkbara motiv, egna erfarenheter av en kriminell korrupt stat, staters rövslickeri för andra stater, storstaters agendor, militären/militärindustriella komplexet och det som pågår i världen på många andra områden där dessa aktörer är inblandade etc

Iakttagelseförmåga? Slutledningsförmåga? Motsägelser? Vilka motsägelser?
Det är inget svar på hur du vet att spåren vi ser är "chemtrails". Förklara varför de strimmor vi alla ser efter SAS-plan inte kan vara kondensationsstrimmor.

Resten av ditt dravel är inte värt att bemöta eftersom det bara är tomma påståenden.
Förklara hur i helsike det kan vara genomförbart i stället för att bara påstå att det är genomförbart.

För mig är det fullständigt otänkbart att det finns tusentals mystiska flygplan och mystiska flygplatser utan att någon har sett dem. För mig är det fullständigt otänkbart att det finns hemliga "chemtrailsfabriker" som tillverkar miljontals ton med "chemtrailsvätska" som transporteras av tusentals mystiska lastbilar till de mystiska flygplatserna utan att det finns ett enda ögonvittne.

Så nej. Det är självklart helt omöjligt att genomföra utan att det blir upptäckt.

'
Citera
2019-05-02, 00:47
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det är militära plan som generellt sköter besprutningen.

Så de strimmor vi ser bakom vanliga passagerarplan är kondensationsstrimmor?

Och varför lyckas jag, eller någon annan, aldrig få syn på dessa mystiska militärplan som strimmar himlen? De måste vara extremt ovanliga.

Jag har spanat in hundratals med strimmor och kontrollerat de strimmande flygplanen mha av appen FR24. Samtliga strimmor jag har sett har kommit från helt vanliga passagerarplan. Jag har aldrig lyckats spana in ett enda "chemtrailsplan". Noll. Inget. Nada.
Citera
2019-05-02, 00:49
Medlem
Citat:
..... analyser av prover,......
Vilka då analyser? Är det analyser av regnvatten och andra nedfall till marken du menar? De kan aldrig bevisa några "chemtrails".

För en seriös analys måste provet tas på rätt sätt. Enda sättet är att åka upp i luften, ta luftprov i strimman, ta nollprov vid sidan om och analysera. Har du något resultat från en sådan analys?
Citera
2019-05-02, 14:46
Medlem
Belavias avatar
Om man har fel om något möts man nästan alltid av folk som hjälper en mot bättre vetande. Finns en slags respekt och välvilja där.

Kommer man med sanningar som av någon anledning inte uppskattas(av rädsla eller annat skäl) då blir man alltid förlöjligad.

I den här tråden gör många narr av upptäckter/information som redovisas.

Förlöjligandet blir talande i sig!

Chemtrails existerar. Sad but true!
Citera
2019-05-02, 14:51
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Har du något exempel där fakta redovisas?

Om du kan visa på det är det såklart otroligt skrämmande.

Så visa på dina fakta nu.
Citera
2019-05-02, 15:39
Medlem
madtops avatar
Citat:

Varför lyckas jag i så fall aldrig se några "chemtrailsplan"? De måste vara enormt ovanliga.

Jag har under flera års tid verkligen försökt spana in dessa mystiska plan och deras "chemtrails" men det enda jag lyckas få syn på är kondensationsstrimmor som skapas av vanliga passagerarplan. Inte ett enda "chemtrailsplan" har jag lyckats få syn på.

Citat:

Vad är det för upptäckter du pratar om?
Citera
2019-05-02, 15:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
[...]

Som andra säkert har sagt till dig: inget blir sant bara för att du påstår det, inte ens om du själv tror det är sant.

Det finns helt enkelt inga som helst bevis på att någon organisation i lönndom låtit flygplan spraya medel över oss, i akt och mening för att påverka oss.
Citera
2019-05-02, 15:49
Medlem
madtops avatar
Citat:
Troligtvis vanliga k-strimmor. De kan också ligga kvar, men inte alls lika länge som chemtrails

Varför kan inte k-strimmor ligga kvar länge?
Och hur i hela världen vet du hur länge chemtrails ligger kvar?

Citat:
Troligen(dock inte helt bekräftat) så tankas planen med chemtrails på en hemlig flygbas i Portugal, på västkusten. De drar ut nattetid eller tidig gryning.

Vad är din förklaring till att ingen har lyckats hitta alla dessa hemliga flygbaser? Det måste ju finnas hundratals över hela jorden men trots detta har ingen någonsin lyckats hitta dem.

Jag ska till Portugal om en månad och jag kan hjälpa dig att leta om du vill. Var på västkusten tror du den hemliga basen ligger?
Senast redigerad av madtop 2019-05-02 kl. 15:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in