Citat:
Ursprungligen postat av
ghostedbyme
det är ju därför jag drar till skogs , för att slippa allt digitalt , komma bort och bara få leva utan stress
men förstår din tanke i detta
Förstår det också. Hade bara varigt så kul att se vad du ser om du förstår vad jag menar?
Men ok. Förstår tjusningen. Levde på gatan förra hösten. Har ofta tänkt att det hade varigt intressant för andra att ta del av. Men hade verken mobil eller pengar. Knappt kläder. Satt och huttrade nätterna igenom och längtade efter att solen skulle gå upp och värma mig igen.
Gick av alla psykofarmaka samtidigt. Så gick runt med brainzaps och mardrömmar om jag änns lyckades somna.
Men det hade absolut sin tjusning. Träffade en kille från rumänien och vi hade det jävligt kul ihop. Träffade både bra och farliga människor.
Minns det som att jag mådde helt ok. Helt fri att röra mig som jag kände för. Inga krav osv.
Glädjen när man hittade en fungerande tändare. Glädjen när man hittade en halv flaska vodka. Glädjen när man hittade det där duntäcket någon slängt. Som en jävlar estländare stal ifrån mig efter en natt. Glädjen när man hittade en halv joint liggandes ^^
Det är ibland så jag tänker att jag vill göra det igen.
Ha så tregligt i skogen! Kanske ska lägga den tiden du har innan på diverse förberedelser?