2019-07-14, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stewmeister
Jag har social fobi, jag klarar inte av telefonsamtal men jag behöver någon förstående att prata med nu. Jourhavande präst har bara chat till 00:00. Kan du chatta med mig? Skicka pm eller skriv hur jag kan kontakta dig.

ja polarn, pma mig jag snackar alltid med dig om du mår piss!

//darek
Citera
2019-07-14, 03:00
Medlem
HailToTheKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demetrios
Nyregistrerade? för tio år sen. Men har fortfarande <50 inlägg.

Vi kan väl börja här och öka antalet?

Ja, det stog nyregistrerade och under 50 inlägg. Kollade inte hur länge han hade varit reggad innan jag skrev.
Citera
2019-07-14, 03:00
Medlem
jag fins oftast online, iaf på fb, och jag snackar gärna med dig, du har pm!
Citera
2019-07-14, 03:14
Medlem
jewclaws avatar
Tja! Jag har också social fobi Skicka pm om du vill byta ord
Citera
2019-07-14, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stewmeister
Jag har social fobi, jag klarar inte av telefonsamtal men jag behöver någon förstående att prata med nu. Jourhavande präst har bara chat till 00:00. Kan du chatta med mig? Skicka pm eller skriv hur jag kan kontakta dig.

Snälla pma mig om du behöver snacka! Jag har svaren
Citera
2019-07-14, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
...

Hej!

Intressant text. Det där med droger är ju väldigt omdiskuterat, men inget jag är jättesugen på.. Att undvika alla substanser förutom dom som är förskrivna är däremot väldigt klokt (anser jag.... trots allt). Förstå mig rätt, jag har testat olika 'saker'. Men inget som hjälpte mig i längden... tyvärr.

Att man blir modigare och vågar ta kontakt under alkoholrus betyder inte att man bör dricka 24/7.. Samma borde ju gälla ang. droger. Hur får man "rätt" vänner av att bruka droger?

Mina problem sitter inte i hjärnan. Det gjorde dom aldrig.... oavsett vad psykiatrin anser. Dom är mer själsliga, anser jag själv. Och med handen på hjärtat, vem känner "mig" bäst?

Mvh.
Citera
2019-07-14, 08:51
Moderator
TheLuckys avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2019-07-14, 11:36
Medlem
ghostedbymes avatar
saknar nått i livet av betydelse , ska ochså packa lite för min tältvända ut i bland de djupa skogarna
Citera
2019-07-14, 11:40
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
saknar nått i livet av betydelse , ska ochså packa lite för min tältvända ut i bland de djupa skogarna
Kan du inte instagramma din tältvända? Hade varigt riktigt kul att följa!
Citera
2019-07-14, 11:43
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Kan du inte instagramma din tältvända? Hade varigt riktigt kul att följa!

det är ju därför jag drar till skogs , för att slippa allt digitalt , komma bort och bara få leva utan stress

men förstår din tanke i detta
Citera
2019-07-14, 11:55
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
det är ju därför jag drar till skogs , för att slippa allt digitalt , komma bort och bara få leva utan stress

men förstår din tanke i detta
Förstår det också. Hade bara varigt så kul att se vad du ser om du förstår vad jag menar?
Men ok. Förstår tjusningen. Levde på gatan förra hösten. Har ofta tänkt att det hade varigt intressant för andra att ta del av. Men hade verken mobil eller pengar. Knappt kläder. Satt och huttrade nätterna igenom och längtade efter att solen skulle gå upp och värma mig igen.
Gick av alla psykofarmaka samtidigt. Så gick runt med brainzaps och mardrömmar om jag änns lyckades somna.
Men det hade absolut sin tjusning. Träffade en kille från rumänien och vi hade det jävligt kul ihop. Träffade både bra och farliga människor.
Minns det som att jag mådde helt ok. Helt fri att röra mig som jag kände för. Inga krav osv.
Glädjen när man hittade en fungerande tändare. Glädjen när man hittade en halv flaska vodka. Glädjen när man hittade det där duntäcket någon slängt. Som en jävlar estländare stal ifrån mig efter en natt. Glädjen när man hittade en halv joint liggandes ^^

Det är ibland så jag tänker att jag vill göra det igen.

Ha så tregligt i skogen! Kanske ska lägga den tiden du har innan på diverse förberedelser?
Citera
2019-07-14, 12:01
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Förstår det också. Hade bara varigt så kul att se vad du ser om du förstår vad jag menar?
Men ok. Förstår tjusningen. Levde på gatan förra hösten. Har ofta tänkt att det hade varigt intressant för andra att ta del av. Men hade verken mobil eller pengar. Knappt kläder. Satt och huttrade nätterna igenom och längtade efter att solen skulle gå upp och värma mig igen.
Gick av alla psykofarmaka samtidigt. Så gick runt med brainzaps och mardrömmar om jag änns lyckades somna.
Men det hade absolut sin tjusning. Träffade en kille från rumänien och vi hade det jävligt kul ihop. Träffade både bra och farliga människor.
Minns det som att jag mådde helt ok. Helt fri att röra mig som jag kände för. Inga krav osv.
Glädjen när man hittade en fungerande tändare. Glädjen när man hittade en halv flaska vodka. Glädjen när man hittade det där duntäcket någon slängt. Som en jävlar estländare stal ifrån mig efter en natt. Glädjen när man hittade en halv joint liggandes ^^

Det är ibland så jag tänker att jag vill göra det igen.

Ha så tregligt i skogen! Kanske ska lägga den tiden du har innan på diverse förberedelser?

ja jag vet att det finns så olka verkligeter därute , jag lever mer ett enklare lyx liv med bra mat , bara sovplatst , slappa när man vill och äventyr andra gånger , gillar skogen , då det är dess rätta natur
vi har rätt mcket djur här ochså så det gäller att ha kamera i beredskap , få vandra mil och bara njuta av tystnaden , helt oslagbart !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in