2019-07-14, 12:03
Medlem
Basebands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Hej!

Intressant text. Det där med droger är ju väldigt omdiskuterat, men inget jag är jättesugen på.. Att undvika alla substanser förutom dom som är förskrivna är däremot väldigt klokt (anser jag.... trots allt). Förstå mig rätt, jag har testat olika 'saker'. Men inget som hjälpte mig i längden... tyvärr.

Att man blir modigare och vågar ta kontakt under alkoholrus betyder inte att man bör dricka 24/7.. Samma borde ju gälla ang. droger. Hur får man "rätt" vänner av att bruka droger?

Mina problem sitter inte i hjärnan. Det gjorde dom aldrig.... oavsett vad psykiatrin anser. Dom är mer själsliga, anser jag själv. Och med handen på hjärtat, vem känner "mig" bäst?

Mvh.

Jag insåg precis att mitt inlägg oavsiktligtligt blev ganska drogromantiserande, men det var inte min avsikt! Mitt budskap är snarare att vissa problem är överkomliga, dock uppmanar jag inte till någon typ av självmedicinering. Jag hoppas att du kan dra nytta av det jag delade med mig av
Citera
2019-07-14, 12:07
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
ja jag vet att det finns så olka verkligeter därute , jag lever mer ett enklare lyx liv med bra mat , bara sovplatst , slappa när man vill och äventyr andra gånger , gillar skogen , då det är dess rätta natur
vi har rätt mcket djur här ochså så det gäller att ha kamera i beredskap , få vandra mil och bara njuta av tystnaden , helt oslagbart !!
Men det är ju det jag menar med instagramma. Bara lägg upp bilder allt eftersom. Kan total ignorera kommentarer osv. Eller lägg upp i efterhand. Hade varigt minst lika kul att se!
Citera
2019-07-14, 12:09
Medlem
ghostedbymes avatar
man får vara observant på våra små väsen där ute , skogsvrået , näcken och så klart maran

inte farliga om man vet hur man ska handskas med de , hellre dessa smygandes runt tälltet om natten
än någon annan filur som bara vill sno allt av värde , nej skogen är min vän och där vill jag sluta mina sista dagar . fridfult och inta alla dess hemligheter
Senast redigerad av ghostedbyme 2019-07-14 kl. 12:14.
Citera
2019-07-14, 12:11
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Men det är ju det jag menar med instagramma. Bara lägg upp bilder allt eftersom. Kan total ignorera kommentarer osv. Eller lägg upp i efterhand. Hade varigt minst lika kul att se!

inte denna gång , hadde varit kul att göra nått sådant med en större grupp , grillning med efterfest och sen spökhistorier när natten faller på och mörkret kommer krypandes
Senast redigerad av ghostedbyme 2019-07-14 kl. 12:13.
Citera
2019-07-14, 12:17
Medlem
zammas avatar
Citat:
inte denna gång , hadde varit kul att göra nått sådant med en större grupp , grillning med efterfest ocg sen spökhistorier när nåtten faller på och mörkret kommer krypandes
Ja! Fan vad nice det låter. Nån har med sig en guitar osv. Hade lätt kunnat göra det.
Citera
2019-07-14, 12:23
Medlem
ghostedbymes avatar
tycker det är mer rödelse runt tältplats om natten om man campar själv ute i det fria
men sover doch rätt gott där ute jag väl påstå . men vaknar i bland av ljud som inte borde finnas där
brukar gå upp då , en stund , sätta mej vid elden om den värmer fortfarande och äta typ ett stort grönt saftigt äpple , har även vid vågra tillfällen lagt ut något gått , typ godis på en hög sten eller liknande att bjuda på . och då har det tystnat , godiset är borta på morgonkvisten , så någon tyckte väl det smakade gött

västa påhällsningen jag fått va en räv som va hungrig , stackarn

jag delar med mej , bara om han frågar
Senast redigerad av ghostedbyme 2019-07-14 kl. 12:26.
Citera
2019-07-14, 12:38
Medlem
Basebands avatar
Idag är symptomen av min GAD extra stark. Jag har verkligen ingenting att egentligen ha ångest över. Jag ska gå in i skogen tänkte jag, bara chilla där i en halvtimme typ, det finns en nära min lägenhet.
Citera
2019-07-14, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Jag insåg precis att mitt inlägg oavsiktligtligt blev ganska drogromantiserande, men det var inte min avsikt! Mitt budskap är snarare att vissa problem är överkomliga, dock uppmanar jag inte till någon typ av självmedicinering. Jag hoppas att du kan dra nytta av det jag delade med mig av

Hej igen, det är lugnt!

Det du skrev om social fobi, hur det tog sig i uttryck hos dig, det kände jag igen - t.ex stelheten och undvikande av ögonkontakt osv... Väldigt hög igenkänningsfaktor! Skönt att veta att man inte är ensam.

Ha det bra, Baseband!

Mvh.
Citera
2019-07-14, 14:00
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
JAHA.

Och idag ska man lyssna på kyrkklockor som inte ringer. Blir så less!!!!

😖

slappna av lite gullet , trösta mej lite så ska jag gå upp o klocktornet och spela änglamusik endast för dej
ett få änlgarna dansa är nått jag kan blir i bland så bra musik så de i bland dansar nakna endast för mina ögon , har sett både ett och annat i detta
Citera
2019-07-14, 14:16
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
slappna av lite gullet , trösta mej lite så ska jag gå upp o klocktornet och spela änglamusik endast för dej
ett få änlgarna dansa är nått jag kan blir i bland så bra musik så de i bland dansar nakna endast för mina ögon , har sett både ett och annat i detta

Du är för rolig!

Problemet är att det är så djävla mycket ljud här hela tiden så när det väl är lugnt så får mitt övrrspända nervsystem spader och ställer till med otyg, så det blir fan ALDRIG blir lugnt.

Är du ledsen? Varför?
Citera
2019-07-14, 14:16
Medlem
ghostedbymes avatar
nej jag kommer att dö av ensamhet , i skogen där ingen ser mej , där ingen bryr sej om mej . där jag har slutat att existerat fast jag lever

dö av kärleksbrist , fast jag har så mycket av den varan att bjuda någo annan där ute

var finns du ? är du lycklig i det liv du lever ? jag finns här och drömmer om den blomma jag försöker att hitta .

nej alla lever sökandes livet ut , fast man lever i samma jord tuba ,delar samma rötter , dricker av samma vaten och solat sej undet samma solstrålar , så nära fast so omöjligt , att finna varandra .
Citera
2019-07-14, 16:14
Medlem
ghostedbymes avatar
är så ensam bland vänner så jag kommer gå under
någon med bra tips ? som gör att man överlever

ja just ja , män ska ju inte prata om sådant här .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in