2019-08-21, 17:59
Medlem
ghostedbymes avatar
[quote=jjujju|68457124]

Haha det var ju fan vad alla försöker lista ut hur jag fungerar, men det där tyckte jag var lite sexigt sagt av dig Så får man inte göra.

haha , ja du vet aldrig vart du har den här kråkuppfödaren någonstans ,
du vet väl att kråkor är rätt smarta ,

luras och trixas för att få det de vill

nej nu upp och ta en riktigt skön dusch här gone
Citera
2019-08-21, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Jag tror att din familj ville dig väl. Men du fattar inte det. Men jag vet inte längre.

Min bror lurade mig och ljög, för att jag skulle börja gråta.
Min pappa ville efter ett tag få ut mig från psyket då han förstod att jag mådde väldigt mycket sämre där... Han är en hysterisk person med stora kontrollbehov (inte omtanke). Psykopatrin har förstört mitt liv, ångrar så att jag gick dit 😭😢. Önskar att jag aldrig träffat min pappa och bror. Min pappa försöker kontrollera mitt liv på olika sätt . Men tyckte ju om att prata med min mamma så jag drogs hela tiden tillbaka. Vi kunde ha träffats två gånger per år. Min pappa har kört mig i botten .
Citera
2019-08-21, 18:23
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Min bror lurade mig och ljög, för att jag skulle börja gråta.
Min pappa ville efter ett tag få ut mig från psyket då han förstod att jag mådde väldigt mycket sämre där... Han är en hysterisk person med stora kontrollbehov (inte omtanke). Psykopatrin har förstört mitt liv, ångrar så att jag gick dit 😭😢. Önskar att jag aldrig träffat min pappa och bror. Min pappa försöker kontrollera mitt liv på olika sätt . Men tyckte ju om att prata med min mamma så jag drogs hela tiden tillbaka. Vi kunde ha träffats två gånger per år. Min pappa har kört mig i botten .
Men hon har väll en telefon? Så du kan ringa henne istället? Så slipper du din pappa om dom nu bor ihop?
Sen ser jag inget fel i att din pappa är kontrollerande så länge det han försöker kontrollera är det går bra för dig. Det vore värre om han sket i det. Som min pappa gör.
Jag tror han bryr sig jätte mycket om dig. Men säg åt han att låta dig vara ifred om det blir för jobbigt.
Citera
2019-08-21, 18:33
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Men shit då måste du sluta omedelbart, det är ju därför hon hotar dig...för att hon vill bli lämnad ifred. Hon kommer polisanmäla dig om du fortsätter. Hon är inte kär i dig låt henne vara ifred. Du beter dig som en stalker när du envisas och inte respekterar hennes nej.
Men varför kan idioten inte bara säga till mig att hon inte vill ha kontakt om det nu är så det är? Varför ska jag behöva gissa mig fram med henne hela jävlar tiden? Seriöst. Vill hon inte att jag kontaktar henne varför säger hon inte det? Varför försöker hon skrämma bort mig som en jävlar idiot? Är hon totalt bränd eller? Vill hon ha nått jävlar krig med mig eller?
Du anar inte hur jävlar frustrerad jag är. Jag vill ju för fan bara ställa saker till rätta. Men det går ju inte för hon kan ju inte prata med mig om det som en jävlar mupp.
Senast redigerad av zamma 2019-08-21 kl. 18:39.
Citera
2019-08-21, 18:40
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Men varför kan idioten inte bara säga till mig att hon inte vill ha kontakt om det nu är så det är? Varför ska jag behöva gissa mig fram med henne hela jävlar tiden? Seriöst. Vill hon inte att jag kontaktar henne varför säger hon inte det? Varför försöker hon skrämma bort mig som en jävlar idiot?
Vissa människor har kommunikationssvårigheter. Du märker ju på hennes handlingar att hon inte vill ha med dig & göra. Vissa saker här i livet kan man tyda genom att se hur en person reagerar/agerar...hen behöver inte alltid säga det bokstavligt.

T.ex.

En tjej går på gatan och du säger hej och hon kollar med en arg blick på dig bara = Hon blir arg och vill bli lämnad ifred och tänker "Vem fan är han och varför pratar han med mig".

Ett annat exempel: Du frågar en person om hen har några syskon men personen undviker att svara på frågan och hoppar över frågan hela tiden och fortsätter prata om annat = Personen vill inte svara på frågan och vill inte vara otrevlig genom att säga "Jag vill inte svara på det" utan ger dig en hint istället att personen gärna skippar att svara på den frågan.

Allt behöver man inte säga med ord, vissa saker visar man med andra gester eller kroppspråk och det är lite det som personer med aspergers har problem med att uppfatta och det är därför det sker så många konflikter och missförstånd för er.
Citera
2019-08-21, 18:41
Medlem
Donanobispacems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Har du någon du kan kontakta istället för att sitta och analysera detta? (FB) Vanföreställningssyndrom?

Det cirkulerar en del missförstånd och falsk information om vad dessa symptom beror på, men helt klart är det en eftersatt patientgrupp.
Citera
2019-08-21, 18:43
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Vissa människor har kommunikationssvårigheter. Du märker ju på hennes handlingar att hon inte vill ha med dig & göra. Vissa saker här i livet kan man tyda genom att se hur en person reagerar/agerar...hen behöver inte alltid säga det bokstavligt.

T.ex.

En tjej går på gatan och du säger hej och hon kollar med en arg blick på dig bara = Hon blir arg och vill bli lämnad ifred och tänker "Vem fan är han och varför pratar han med mig".

Ett annat exempel: Du frågar en person om hen har några syskon men personen undviker att svara på frågan och hoppar över frågan hela tiden och fortsätter prata om annat = Personen vill inte svara på frågan och vill inte vara otrevlig genom att säga "Jag vill inte svara på det" utan ger dig en hint istället att personen gärna skippar att svara på den frågan.

Allt behöver man inte säga med ord, vissa saker visar man med andra gester eller kroppspråk och det är lite det som personer med aspergers har problem med att uppfatta och det är därför det sker så många konflikter och missförstånd för er.
Jag tycker då gott att hon kunde säga åt mig att hon inte ville att jag kontaktade henne nått mer så jag vet det. Så jag kan sluta tro att hon vill att jag ska fortsätta försöka. Fan då. Hur jävlar svårt ska det va? Nej jag fattar inte det. Om det inte är för att hon inte vet vad hon vill. Jag tror mer på det. Men jag skiter i henne nu.
Sen får jag för fan kontakt med henne ibland och hon verkar vilja prata med mig! För helvete rent ut sagt. Men av någon anledning går det inte längre helt plötsligt! Fan vad förbannad jag blir!
Senast redigerad av zamma 2019-08-21 kl. 18:47.
Citera
2019-08-21, 18:50
Medlem
Citat:
Men hon har väll en telefon? Så du kan ringa henne istället? Så slipper du din pappa om dom nu bor ihop?
Sen ser jag inget fel i att din pappa är kontrollerande så länge det han försöker kontrollera är det går bra för dig. Det vore värre om han sket i det. Som min pappa gör.
Jag tror han bryr sig jätte mycket om dig. Men säg åt han att låta dig vara ifred om det blir för jobbigt.

Varför tror du det, vad vet du? Han har förstört mitt liv. Önskar att jag aldrig träffat min pappa.
Borde brytit med min familj för länge sedan 😢.
Citera
2019-08-21, 18:53
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Varför tror du det, vad vet du? Han har förstört mitt liv. Önskar att jag aldrig träffat min pappa.
Borde brytit med min familj för länge sedan 😢.
Därför att han först försökte få in dig på psyket. Det gör man väll för att man tror att det ska hjälpa? Sen när han märker att du mår sämre där inne. Så försöker han få ut dig igen. Därför tror jag det.
Citera
2019-08-21, 18:59
Medlem
Donanobispacems avatar
Citat:
Jag tycker då gott att hon kunde säga åt mig att hon inte ville att jag kontaktade henne nått mer så jag vet det. Så jag kan sluta tro att hon vill att jag ska fortsätta försöka. Fan då. Hur jävlar svårt ska det va? Nej jag fattar inte det. Om det inte är för att hon inte vet vad hon vill. Jag tror mer på det. Men jag skiter i henne nu.
Sen får jag för fan kontakt med henne ibland och hon verkar vilja prata med mig! För helvete rent ut sagt. Men av någon anledning går det inte längre helt plötsligt! Fan vad förbannad jag blir!

Detta är bara käbbel.

Trappstegen är egentligen redan korta, men en barockarkitekt har gjort dem ännu kortare genom att placera dem på det mest oväntade sätt och mellan dem fälla ut överflödiga vilplan med nischer och bänkar, varigenom man på detta lilla utrymme får tillfälle att än närma sig och än fjärma sig varandra, så att man tvärt ryggar tillbaka eller längtansfullt går varandra till mötes.

Detta är något som förlänar hela den mystiska trappan en karaktär av sannskyldigt kärlekskäbbel.
Citera
2019-08-21, 19:00
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donanobispacem
Detta är bara käbbel.

Trappstegen är egentligen redan korta, men en barockarkitekt har gjort dem ännu kortare genom att placera dem på det mest oväntade sätt och mellan dem fälla ut överflödiga vilplan med nischer och bänkar, varigenom man på detta lilla utrymme får tillfälle att än närma sig och än fjärma sig varandra, så att man tvärt ryggar tillbaka eller längtansfullt går varandra till mötes.

Detta är något som förlänar hela den mystiska trappan en karaktär av sannskyldigt kärlekskäbbel.
Hahahaha vad pratar du om?
Citera
2019-08-21, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Ibland gör det inte det, Mellinie. Men jag har alltid önskat att jag haft en familj som älskar mig. Jag ville så gärna ha en normal familj. Men min bror våldtog mig under hela min uppväxt - min morsa visste men låtsades inte se nåt. Min pappa slog skiten ur mig så fort han såg mig. Jag önskar jag kiunde säga att det berodde på knark, men dom är "bara" psykiskt sjuka.

'nuff said.

Jobbig uppväxt du haft . Vet inte vad jag ska säga. Min familj betyder inget för mig nu. Önskar att jag brytit med dem tidigare.
Tyckte jag läste att du tagit upp kontakten med din mamma igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in