Citat:
Ursprungligen postat av
Snurrekalabaj
Haha! Om det nu är betryggande så sa min läkare att i princip alla går igenom en sådan undersökning utan anmärkning. Bra att du fått tid!
Han sa förresten att besked på mina prover antagligen kommer redan imorgon så en vecka ska du nog inte behöva vänta. Men som han också sa, har du inte problem med alkohol eller droger så är ju proverna bara en formalitet.
Ja, det gick förvånansvärt snabbt.
Nej, vet att jag är grön där. Snarare blodsocker, blodtryck och sånt som man egentligen inte vet. Men känner ju mig frisk så det borde ju gå bra.
Hon som tog emot bokningen frågade först om jag ville ha en tid efter sommaren eftersom utbildningen började i oktober. Nej, jag vill nog få det överstökat så snabbt som möjligt. Hon asgarvade och jag lite nervöst "Heh..heh..heh.", och hon började kolla på tider nästa vecka.
Tur man jobbat som en gris och har en budget. 6,5k svider ju. Skönt det är 5 år till nästa gång som sagt för oss ungtuppar.
Det beror kanske på ifall de kollas på plats eller inte. Hon sa att dessa prover skickas till Falun och Stockholm för laboration.