2019-06-26, 16:00
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
mår inte bra idag , blandat en tesked bakpulver i ett glas vatten och svept

fan mår skit .
Haha tack för skrattet. Varför drack du bakpulver?
Citera
2019-06-26, 16:15
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Haha tack för skrattet. Varför drack du bakpulver?

bra mot halsbränna , fast inte i går
Citera
2019-06-26, 16:16
Medlem
zammas avatar
Citat:
bra mot halsbränna , fast inte i går
Varför mår du dåligt?
Citera
2019-06-26, 16:21
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Varför mår du dåligt?

ja så kul är det väl inte att ha halsbränna från helvetet en hel dag , hur man än gör

bättre i dag .
Citera
2019-06-26, 16:24
Medlem
zammas avatar
Citat:
ja så kul är det väl inte att ha halsbränna från helvetet en hel dag , hur man än gör

bättre i dag .
Kanske dags att höra av sig till vårdcentralen?
Citera
2019-06-26, 16:26
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Kanske dags att höra av sig till vårdcentralen?

HAHA ! för halsbränna en dag ?

nej de har nog viktigare grejer att pyssla med .
Citera
2019-06-26, 16:33
Medlem
zammas avatar
Citat:
HAHA ! för halsbränna en dag ?

nej de har nog viktigare grejer att pyssla med .
Ja det kanske är överdrivet ^^
Citera
2019-06-26, 16:50
Medlem
zammas avatar
Idag har varigt en jätte jobbig dag.
Ensam. Tänkt på mitt ex. Skrev till henne igår och det ångrar jag lite idag. Kommer ändå inte bli en bra relation även om hon svarat. Blir bara skit av allting.
Känner mig trasig som människa och oförmögen att få och behålla sunda relationer. Samtidigt gör det så jävlar ont att alltid vara ensam.
Jag vet inte hur länge till jag orkar. Ingenting blir bättre. Ser fram emot att gå och lägga mig på kvällen och försvinna bort en stund.
Citera
2019-06-26, 20:40
Bannlyst
Citat:
Idag har varigt en jätte jobbig dag.
Ensam. Tänkt på mitt ex. Skrev till henne igår och det ångrar jag lite idag. Kommer ändå inte bli en bra relation även om hon svarat. Blir bara skit av allting.
Känner mig trasig som människa och oförmögen att få och behålla sunda relationer. Samtidigt gör det så jävlar ont att alltid vara ensam.
Jag vet inte hur länge till jag orkar. Ingenting blir bättre. Ser fram emot att gå och lägga mig på kvällen och försvinna bort en stund.
Det går över. Funderar själv på om jag ska hålla kontakten eller bara bryta med en krets jag har fått, jag vet helt ärligt inte. Vet inte om detta är vägen jag borde gå.

Det är 100% omoraliskt och det sjuka är att värderingarna säger rakt emot och ja det finns även tecken på sådant jag har sett förut och jag är stensäker på linjen att aldrig mer hoppa på det tåget.
Senast redigerad av FilthyWhore 2019-06-26 kl. 20:46.
Citera
2019-06-27, 03:29
Medlem
Sextetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Tack för alla tips En lista som man borde sätta upp på kylskåpet.

Jo det finns många mediciner, i princip alla mediciner kan förstöra och ge bestående problem...? Men vissa läkemedel är ju värre än andra.

Men rädd att varje dag är min sista... Ligger mest och drömmer mig bort. Önskar jag fått dessa tips när jag bara mådde dåligt.

Sömnmedicinen klarar jag mig inte utan iaf. Slutat med kaffe, provat att träna. Känns fint och träffa ngn och kramas med, det hjälper

Härligt Mellie!

Nej inga mediciner ska ge bestående problem.

Du kan nog släppa sömntabletterna på sikt om du får mer motion och ljus och mindre internet. Då blir sömnens och drömmarnas kvalitet bättre också lättar livet och återfår sin förtrollning även i vaket tillstånd.

Ja, kramar och kärlek är viktigt det med. Och att ge näring åt ens innersta drömmar o längtan kanske allra viktigast.

Återkom o berätta hur det gick!
Citera
2019-06-27, 03:35
Medlem
Sextetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilthyWhore
Det går över. Funderar själv på om jag ska hålla kontakten eller bara bryta med en krets jag har fått, jag vet helt ärligt inte. Vet inte om detta är vägen jag borde gå.

Det är 100% omoraliskt och det sjuka är att värderingarna säger rakt emot och ja det finns även tecken på sådant jag har sett förut och jag är stensäker på linjen att aldrig mer hoppa på det tåget.

Du låter som en sådan som tar ut förluster i förskott?

Prova att agera med mer öppen och tillitsfull attityd en gång så kanske du får en positiv överraskning.

Människor, öden och situationer förändras över tid, ofta dialektiskt mer än rätlinjigt.
Citera
2019-06-27, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextett
Härligt Mellie!

Nej inga mediciner ska ge bestående problem.

Du kan nog släppa sömntabletterna på sikt om du får mer motion och ljus och mindre internet. Då blir sömnens och drömmarnas kvalitet bättre också lättar livet och återfår sin förtrollning även i vaket tillstånd.

Ja, kramar och kärlek är viktigt det med. Och att ge näring åt ens innersta drömmar o längtan kanske allra viktigast.

Återkom o berätta hur det gick!

Nej inga mediciner borde ge bestående besvär, men ibland gör dem det. Speciellt Haldol och andra antipsykotika. Har också fått besvär av ett annat läkemedel. Där har rekommendationerna ändrats, och läkemedlet förskrivs nu sällan.

Tror inte att jag kommer må bra igen... Vill mest dö hela tiden. Det är därför jag hamnade här på fb, letade efter självmordsmetoder.

Man vet att dessa läkemedel ger svåra biverkningar och ändå förskrivs dem. Trots bristande effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in