Citat:
Jag befinner mig i samma situation och kan verkligen relatera till det du skriver...Det är svårt att släppa taget och man blir tvungen att rida ut stormen, men stormen försvinner aldrig... ensamheten är nog det värsta för mig just nu och jag hade aldrig heller velat gå tillbaka eftersom relationen var väldigt destruktiv, tror vi var för lika för att det skulle fungera och gav inte varandra utrymme. Jag vill faktiskt inte ha honom men ibland saknar man det man hade och det som kunde vart även om man vet att det är rätt beslut man tagit att gå isär. Idag har varigt en jätte jobbig dag.
Ensam. Tänkt på mitt ex. Skrev till henne igår och det ångrar jag lite idag. Kommer ändå inte bli en bra relation även om hon svarat. Blir bara skit av allting.
Känner mig trasig som människa och oförmögen att få och behålla sunda relationer. Samtidigt gör det så jävlar ont att alltid vara ensam.
Jag vet inte hur länge till jag orkar. Ingenting blir bättre. Ser fram emot att gå och lägga mig på kvällen och försvinna bort en stund.
Ensam. Tänkt på mitt ex. Skrev till henne igår och det ångrar jag lite idag. Kommer ändå inte bli en bra relation även om hon svarat. Blir bara skit av allting.
Känner mig trasig som människa och oförmögen att få och behålla sunda relationer. Samtidigt gör det så jävlar ont att alltid vara ensam.
Jag vet inte hur länge till jag orkar. Ingenting blir bättre. Ser fram emot att gå och lägga mig på kvällen och försvinna bort en stund.
Tillåt dig själv att sörja, kapa all kontakt och vänd blad - livet är fint och du kommer må bra igen det lovar jag! Ju mer ni drar ut på det och håller kontakten så blir det svårt att gå vidare...det blir bara den ena besvikelsen efter den andra. Försök att träffa människor och vänner (vet att det är jobbigt) men det är viktigt för ditt välmående och att du inte ska falla längre ner för sen blir det svårt att ta sig upp igen.
Vad ni än gör kontakta aldrig psykiatrin. Dem kommer i bästa fall inte hjälpa er, i värsta fall kommer de förstöra era liv.