2019-06-20, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu rustar Anna för midsommar

https://postimg.cc/9rsXnRRc
Hur vet man att hon inte fotat på nåt varuhus? Hoppas skatteverket kollar upp hennes djävla konton så hon får skatta för allt skit visar upp. Att företag skulle söka upp henne känns overkligt.
Citera
2019-06-20, 18:05
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det finns nog tjänster för det mesta och hon köpte väl ett antal följare tidigare till sin Instagram. Olika priser på hur många man behöver och jag tror hon betalade för 75.000 st? Tydligen är det vanligt hos B-kändisar som hoppas kunna lura företag att betala arvode för bilder på deras varor. Har varken det ena eller andra själv men kollade upp detta för nåt år sedan då jag ifrågasatte hur fetknoppen kunde vara så populär. Hon är en bluff hela hon och kommentarerna syns lång väg att hon knåpat ihop själv. Samma fraser och emojer som hon är besatt av.
Ja, det går att köpa vad som helst idag, från köpetänder till köpeföljare.
Men jag tror att Anna även har många äkta följare, som är intresserade av henne ur ett psykologiskt perspektiv, för att se hennes utveckling.
Citera
2019-06-20, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu plockas det blommor

https://postimg.cc/LYTn0gk4
Finns det bondgård runt knuten? Ser ut som havre eller råg där i den påhittade plockningen. Antingen driver hon eller så är hon sjuk på riktigt i sin fantasivärld.
Citera
2019-06-20, 18:16
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, det går att köpa vad som helst idag, från köpetänder till köpeföljare.
Men jag tror att Anna även har många äkta följare, som är intresserade av henne ur ett psykologiskt perspektiv, för att se hennes utveckling.
Kan så vara. Dessa äkta följare kan inte släppa detta mysterium som denna damen innebär. Det psykologiska perspektivet ökar stadigt ju mer hon offentliggör sej själv. Det vinner hon ju ingen på. Tvärtom.
Citera
2019-06-20, 18:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
De är stadsmänniskor och kommer aldrig att förstå hur det är att bo på landet och vilka svårigheter som kan uppkomma. Varför flyttade de inte till en lägenhet i tex Strängnäs, Eskilstuna eller Uppsala istället för till ett hus på landet?
Att bo i hus på landet när man inte har gjort det innan borde ju göra henne ännu mer sönderstressad och krisbenägen.

Med tanke på att det tog Anna drygt 20 år att skaffa ett hus och ett evigt stressande av flyttstädning som mest tycktes utmynna i ingenting dvs livande i en källare bland en massa urklipp i ett halvår +, så lär det väl ta ett dussin antal år innan Anna lyckas samla sig inför ytterligare en flytt och förändring.
Anna mår bäst av att göra ingenting på sina egna villkor, undrar om inte Felicia är likadan.
Citera
2019-06-20, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Har alltid förundrats lite grand varför denna familj aldrig tycks ha haft några husdjur, som hund eller katt eller till och med en guldhamster för barnen...
Beror det på någon sorts allergi mot pälsdjur?
Nu när de bor på landet kunde de åtminstone skaffa sig några får och getter...
Det är ju djur som trivs bäst utomhus.

Annas ridning visar ju att hon tål hästar, som har en viss päls, så det är nog inte där problemet är.

Jag är inte hundra men jag har för mig att hon vid tidigare tillfälle har sagt att halmpyntet och någon av barnen (den haklöse?) är allergiska mot pälsdjur.
Citera
2019-06-20, 18:42
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Jag är inte hundra men jag har för mig att hon vid tidigare tillfälle har sagt att halmpyntet och någon av barnen (den haklöse?) är allergiska mot pälsdjur.

Ok. Det förklarar väl saken. Det är kanske bäst för pälsdjuren...
Husdjur präglas ju av sina värdar och det skulle inte bli ett lyckligt djur i denna familj.
Senast redigerad av Rimbert 2019-06-20 kl. 18:47.
Citera
2019-06-20, 18:48
Medlem
Photoshoppeds avatar
[quote=Gabriel Knight|67899051]Vafalls! Finns det alltså en betaltjänst som gör att man kan kommentera sina egna inlägg från spökkonton?
Det innebär ju att det finns fler knäppgökar i världen som gör precis likadant som henne annars funnes ju inte en sådan tjänst.
Plötsligt känner jag mig alldeles matt när jag tänker på eländet och inser att både Anna och mänskligheten har kommit till vägs ände.[/QUOTE

https://instahype.me/instagram-komme...m-kommentarer/

Here you go. Annas fingrar smattrar på tangentbordet!
Citera
2019-06-20, 18:55
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat

Inte halmpyntet. Han var ju med och plågade en alldeles egen häst vid ett tillfälle. Stackars häst. Omdömeslösa människor som lånar ut sina hästar till vem som helst.
Citera
2019-06-20, 19:02
Medlem
Har hon haft ett vanligt jobb?
Citera
2019-06-20, 19:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalvstek
Har hon haft ett vanligt jobb?

Nää, hon har maskat sig fram i livet med föräldrarledighet, deltidsstudier,
sjukskrivningar och sporadiska enkla jobb som inte kräver större kraftansträngningar.

Det enda heltidsjobb Anna haft som tagit en massa kraft är väl hennes ätande.
Citera
2019-06-20, 19:19
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Tjatar hon på mej så får hon ännu mer musik i lurarna. Dire Straits, t ex. Familjens musiksmak har jag aldrig lyckats pejla. Vyssan lull verkar inte ha funnits i familjen. Mors lilla Olle lyser också med sin frånvaro.
Känns som familjens musiksmak är tämligen medioker.
Halmpyntet nynnar väl glatt på ABC hela tiden, medan barnen lyssnar på P3 gangster-rap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in